Ik geef het je te doen bij Vos Gym.quote:
Kom op zegquote:
Bekendheid, Geld waarmee ze hun studie kunnen financieren, 'Meer zelfvertrouwen' (Al betwijfel ik datquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef lilalush het volgende:
Per toeval zap ik langs Revenge of the Nerds. Wat BEZIELT die jongens om aan zo'n draak van een programma mee te doen? Tenenkrommend zeg........
Lelijk is nog niet het probleem. Er zijn genoeg 'lelijke' personen met een hartstikke leuke persoonlijkheid die wel gewoon aan een vrouw komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind hen gewoon echt, lelijk.
En irritant.
Maar vooral, lelijk.
Denk dat ze met het verkeerde programma mee doen.
Ja, maar ze zijn ook irritantquote:Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lelijk is nog niet het probleem. Er zijn genoeg 'lelijke' personen met een hartstikke leuke persoonlijkheid die wel gewoon aan een vrouw komen.
Gaat het jou echt alleen maar om het uiterlijk bij een man?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Nah, ik keek weer even. Ik vind ze echt overdreven lelijk
Nee, ik zei ook dat ze irritant zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gaat het jou echt alleen maar om het uiterlijk bij een man?![]()
Het is toch niet dat mannen alleen maar naar het uiterlijk bij vrouwen kijken !![]()
Ja zoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:05 schreef lilalush het volgende:
Het is denk ik de combinatie: niet mooi zijn, houterig overkomen, niet vlot babbelen, geen kinlijn waardoor ze beiden een beetje een sloom uiterlijk hebben.......
En ik geloof nooit dat dit programma bij gaat dragen aan een verbetering voor de boys.
tja ac die moeten er ook zijn dnek ik zoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn god, die doos Sylvia van dat dozenprogramma.![]()
Kijk dan niet. Post dan niet. Period. Next.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik erger me echt dood aan hen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |