abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45815805
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 01:17 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vermoed dat ze naar aanleiding van dit programma beter in de smaak zullen vallen bij anderen. Eric kan daarom beter iemand anders meenemen op droomreis dan iemand die zich bij voorbaat al afwijzend opstelt.
Die hele meidengroep bestond uit een stel aandachtshoeren die het allemaal niet zagen zitten. Maarja, er waren camera's bij he.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:47:51 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_45816592
Griebel .. .die gesprekjes tijdens het diner.

Godsklere wat ben je dan ?!! ... Nee ben nog steeds niet de ware tegen gekomen misschien morgen. WAT WAT WAT zit tegen over je !? >> Zo geef je haar ook een minderwaardigheidscomplex .. Achteraf is het makkelijk praten ik weet het, ben zelf ook niet z'n ster in het versieren. Maar wat hier gebeurde moet je wel een plaat voor je kop hebben. Komop de afgelopen 6 afleveringen lang dragen ze een T-shirt met hun dreamdates en als het moment-suprème dan is dan maak je z'n flater.

Ik denk dat ik gezegd zou hebben van :
Die heb ik vandaag ontmoet
- Wat vandaag ontmoet !!?!
Ja vandaag!
- Wanneer dan?!
Wie zit er tegenover me !?!
- Ohhhh ik ben het.

bovenstaande kan ik me helemaal voorstellen. Lekker leuk en spontaan grapjes maken. Wat er gister gebeurde is eigenlijk een soort van belediging naar de dames toe. Maar oké

En volgens mij hebben die gozers nog nooit iets anders gegeten als aardappels ... wat een heerlijk gestuntel met de pasta.

Wel jammer dan een van de broers pech had met dat gruwelijk weer. Al had hij wel heel mooi veel tijd om veel en diepe gesprekken te kunnen voeren. En haar "echt" beter te leren kennen. Omdat er nagenoeg geen andere factoren zijn. Maar ja hij sloeg vast zeg maar. Achteraf is het ook hier weer makkelijk praten ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:16:32 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_45817119
Die gasten waren ook niet in staat om ook maar een spontaan gesprek met die dames te voeren. Ze missen echt compleet alle vormen van charme, humor, charmisma, interesse, inlevingsvermogen en gezelligheid waarmee je een ietwat leuke dame het hof kan maken.

Wat je zegt in die auto. Jammer dat je date dan in het water valt. Maar ook daar had hij het erg gezellig kunnen maken en idd erg goede gesprekken kunnen voeren. Maar het enige dat ie deed was kankeren en stressen.

Het lijkt me toch niet zo moeilijk om na te denken over hoe normale mannen een vrouw charmeren en dat proberen na te doen. Maar kennelijk denken ze met hun nieuwe look genoeg te hebben (die nog altijd erg lelijk is).
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:27:58 #254
52357 Lambiekje
pi_45817362
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef Hexagon het volgende:
Die gasten waren ook niet in staat om ook maar een spontaan gesprek met die dames te voeren. Ze missen echt compleet alle vormen van charme, humor, charmisma, interesse, inlevingsvermogen en gezelligheid waarmee je een ietwat leuke dame het hof kan maken.

Wat je zegt in die auto. Jammer dat je date dan in het water valt. Maar ook daar had hij het erg gezellig kunnen maken en idd erg goede gesprekken kunnen voeren. Maar het enige dat ie deed was kankeren en stressen.

Het lijkt me toch niet zo moeilijk om na te denken over hoe normale mannen een vrouw charmeren en dat proberen na te doen. Maar kennelijk denken ze met hun nieuwe look genoeg te hebben (die nog altijd erg lelijk is).
De TV visagisten zijn sneue verwijfde nichten. Om eerlijk te zijn vind ik het een acheruitgang qua look voor 2. Tenzij het natuurlijk nichten zijn ,.. maar als ik het goed begrijp zijn ze wel straight. Dus die look kan echt niet .. en dan die sjaaltjes .. ieeeii
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_45818074
4 uur in de auto zitten naast zo'n nerd die bijna niks zegt, wat een hel moet dat voor die meid geweest zijn
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:35:55 #256
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45818855
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Blaat. Het is homo.
Och, weer zo'n arme schat die twijfelt aan zijn eigen seksualiteit
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:45:06 #257
52357 Lambiekje
pi_45819093
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
4 uur in de auto zitten naast zo'n nerd die bijna niks zegt, wat een hel moet dat voor die meid geweest zijn
Het is erger dan hel.

Maar aan de andere kant zíj had ook kunnen beginnen met praten... over van alles en nog wat..
Ik zou zelf sterke verhalen gaan vertellen ...
pi_45819188
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is erger dan hel.

Maar aan de andere kant zíj had ook kunnen beginnen met praten... over van alles en nog wat..
Ik zou zelf sterke verhalen gaan vertellen ...
Inderdaad, dat konden die meiden uit Beauty and the Nerd dan een stuk beter.. heeft nog best wat leuke gesprekken opgeleverd waaruit bleek dat ze nog humor hadden ook ('mooie ronde getallen' )
pi_45819552
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

dinsdag 30 januari 2007 @ 12:10:11 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_45819680
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is erger dan hel.
Zeker want ik meende dat het 7 uur duurde

Maargoed als er twee mensen niet bij elkaar passen waren het die wel. Wat dat betreft is de selectie van meiden al ruk. Maar het inzicht van A en E in wat voor dame wel bij ze past ook.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:26:30 #261
52357 Lambiekje
pi_45821421
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zeker want ik meende dat het 7 uur duurde

Maargoed als er twee mensen niet bij elkaar passen waren het die wel. Wat dat betreft is de selectie van meiden al ruk. Maar het inzicht van A en E in wat voor dame wel bij ze past ook.
Man oh man wat zou je mooie gesprekken kunnen voeren ... ben jaloers dat ik niet in die auto zat.
pi_45821652
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De TV visagisten zijn sneue verwijfde nichten. Om eerlijk te zijn vind ik het een acheruitgang qua look voor 2. Tenzij het natuurlijk nichten zijn ,.. maar als ik het goed begrijp zijn ze wel straight. Dus die look kan echt niet .. en dan die sjaaltjes .. ieeeii
omg die nieuwe looks zijn inderdaad afzichtelijk
Erik met zo'n homo architectenbril en Arjan met een soort hamsterkapsel! Dat hadden ze beter door die dates kunnen laten doen, dan was het misschien nog wat geworden
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:50:26 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_45822076
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Man oh man wat zou je mooie gesprekken kunnen voeren ... ben jaloers dat ik niet in die auto zat.
Heheh ja ik had er ook wel in zijn plaats willen zitten

wel zonder camera erbij
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:50:50 #264
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45822083
tja ik weeet het niet hoor met die nieuwe looks.....
althans ik zie ze niet zo rondlopen op Abunai/Animecon straks O_o;;;;;
anyway hier spreekt een jongen die ongeveer dezelfde hobbies erop na houdt (DDR en Anime )
een kapper en lenzen doen al wonderen
pi_45824115
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Lik toch m'n ster .

Die sjaaltjes slaan nergens op, en ik heb nog nooit een echte vent met zo'n mode-sjaaltje gezien.
pi_45824152
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
althans ik zie ze niet zo rondlopen op Abunai/Animecon straks O_o;;;;;
anyway hier spreekt een jongen die ongeveer dezelfde hobbies erop na houdt (DDR en Anime )
een kapper en lenzen doen al wonderen
Wat is DDR? Een ram-soort?
pi_45824559
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat is DDR? Een ram-soort?
Dat was toch oost Duitsland ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:08:43 #268
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_45824575
Nee, het voormalige Duitse republiek.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:09:22 #269
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_45824600
Of in het geval van Arjan en Erik Dance Dance Revolution.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:14:51 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_45824771
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik wel

lelijk
pi_45824894
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik verbaas me er elke keer ook weer over hoe ze soms de looks van iemand juist nog meer verneuken. Bijvoorbeeld een lelijk meisje met mooi lang haar knippen ze kort en gooien er een of andere felle onnatuurlijke kleur in (blauw, roze enz.). Hoe erg . Maar ja de lesbi-look schijnt in 2007 weer mode te zijn .
X
X
X
pi_45825870
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

En volgens mij hebben die gozers nog nooit iets anders gegeten als aardappels ... wat een heerlijk gestuntel met de pasta.
inderdaad En oh dat moeizame gesprek tijdens het eten
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:53:07 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_45825996
Het treurigste moment vond ik, toen Erik zijn date meenam naar een tochtig plekje, waar ze, 'hoe romantisch', samen Warhammerpoppetjes gingen beschilderen . OMFG.
Ze hadden trouwens het weer niet erg mee...

[ Bericht 3% gewijzigd door SEMTEX op 31-01-2007 12:58:34 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_45826436
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
Het treurigste moment vond ik, toen Erik zijn date meenam naar een tochtig plekje, waar ze, 'hoe romantisch', samen Warhammerpoppetjes gingen schilderen . OMFG.
En hij ging ook nog serieus aanwijzingen geven
pi_45827336
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Of in het geval van Arjan en Erik Dance Dance Revolution.
DDR staat voor veel mensen voor het vroegere Duitsland en als dat niet het geval is voor DDR-ram geheugen .
  dinsdag 30 januari 2007 @ 17:14:40 #276
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_45829548
quote:
Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef pberends het volgende:
Van complete nerds tot complete homo's!

[afbeelding]
Arjan

Arjan een hele verbetering, maar wederom erg homo. Dat haar is totaal niet mannelijk, en geverfd haar slaat ook nergens op, omdat het dan niet lang mee gaat. Ook hij een homo-sjaaltje en nog steeds een bril .

Een programma om er echte mannen van te maken... jaja.
Sprekend Annemarie Jorritsma
pi_45841793
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:37 schreef kissa het volgende:

[..]

Sprekend Annemarie Jorritsma
Ja dat is het ghe ghe
pi_45841843
Ik moet ook wel zeggen dat die Arjen een stuk lelijker is dan die andere.
Erik vind ik nog wel redelijk gelukt. Maar ze zouden eigenlijk wat spraaktraining moeten krijgen ofzo. Alleen als je ze hoort praten, gaan mijn haren al recht overeind staan.
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:20:20 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_45844322
Ze praten inderdaad ongelofelijk wijverig en traag.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_45848905
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat die Arjen een stuk lelijker is dan die andere.
Erik vind ik nog wel redelijk gelukt. Maar ze zouden eigenlijk wat spraaktraining moeten krijgen ofzo. Alleen als je ze hoort praten, gaan mijn haren al recht overeind staan.
Volgens mij haal je de 2 door elkaar of je moet een nieuwe bril kopen.
pi_45850096
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Volgens mij haal je de 2 door elkaar of je moet een nieuwe bril kopen.
Volgens mij niet, aangezien Arjen die is met dat geverfde haar en die nu een look-a-like van Annemarie Jorritsma is geworden.
Maak nie regtig saak nie
pi_45850163
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:56 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Volgens mij niet, aangezien Arjen die is met dat geverfde haar en die nu een look-a-like van Annemarie Jorritsma is geworden.
Ik vind Erik nog verwijfder hoor. Maar Jorritsma is ook niet echt vrouwlijk .
pi_45851751
Die fanny één van de beauty's uit beauty and the nerd staat bijna elke dag in de spits met een advertentie voor de masterbeurs ofzo. Dat ze haar daar voor vragen.
pi_45856450
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:55 schreef Stansfield het volgende:
Die fanny één van de beauty's uit beauty and the nerd staat bijna elke dag in de spits met een advertentie voor de masterbeurs ofzo. Dat ze haar daar voor vragen.
.

Die advertenties zijn ook schandelijk.
pi_45857483
Het enige goeie moment was waarop ze met die marinegasten wat gingen doen.
Toen vond ik ze een klein beetje een kerel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_45970851
Ze praten idd. vreselijk en inhoudelijk gaat het ook nergens over:

'toen ik haar zag was ik blij dat ze er was, ik vond het leuk, ik was blij dat ze er was'.
Zoiets dergelijks, dat gaat ook echt totaal nergens over. En dan ook nog heel traag en zacht.
Die twee zullen gewoon nooit echte mannen worden. Ik zal nooit op ze vallen, ookal gaan ze goede kleding dragen. Brrr...ik moet er niet aan denken!
pi_45975509
Volgens mij vonden ze de dames ook niet erg leuk meer. Ik denk dat ze eerder stapelverliefd op Renate zijn geworden, want dat vuile wijf zat de hele tijd die nerds op te geilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')