Sprekend Annemarie Jorritsmaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef pberends het volgende:
Van complete nerds tot complete homo's!
[afbeelding]
Arjan
Arjan een hele verbetering, maar wederom erg homo. Dat haar is totaal niet mannelijk, en geverfd haar slaat ook nergens op, omdat het dan niet lang mee gaat. Ook hij een homo-sjaaltje en nog steeds een bril.
Een programma om er echte mannen van te maken... jaja.
Volgens mij haal je de 2 door elkaar of je moet een nieuwe bril kopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat die Arjen een stuk lelijker is dan die andere.
Erik vind ik nog wel redelijk gelukt. Maar ze zouden eigenlijk wat spraaktraining moeten krijgen ofzo. Alleen als je ze hoort praten, gaan mijn haren al recht overeind staan.
Volgens mij niet, aangezien Arjen die is met dat geverfde haar en die nu een look-a-like van Annemarie Jorritsma is geworden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij haal je de 2 door elkaar of je moet een nieuwe bril kopen.
Ik vind Erik nog verwijfder hoor. Maar Jorritsma is ook niet echt vrouwlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Volgens mij niet, aangezien Arjen die is met dat geverfde haar en die nu een look-a-like van Annemarie Jorritsma is geworden.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:55 schreef Stansfield het volgende:
Die fanny één van de beauty's uit beauty and the nerd staat bijna elke dag in de spits met een advertentie voor de masterbeurs ofzo. Dat ze haar daar voor vragen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |