Hee dat ben ik. Iemand enig idee hoe ik met haar in contact kan komen?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zeer keurig opgevoed, en neemt ze niet zomaar een vriend, maar wil meteen een Brad Pitt met de manieren van een echte gentleman.
Ik heb totaal geen idee waarom ze meedoet aan zo'n programma. Daar lijkt me niet het type voor. Misschien een attention-whore actie...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ze dacht dat te vinden in Erik?![]()
Typisch RTL...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is nog opgenomen op de dag van de storm...wat een drama zeg.
Ook al wil je dat graag, weet je hoe kansloos het is, als je het daadwerkelijk vraagt...hier op een forum?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hee dat ben ik. Iemand enig idee hoe ik met haar in contact kan komen?
Revenge of the Nerds #2...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hee dat ben ik. Iemand enig idee hoe ik met haar in contact kan komen?
Weet je hoe kansloos het is om er überhaubt op te reagerenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ook al wil je dat graag, weet je hoe kansloos het is, als je het daadwerkelijk vraagt...hier op een forum?![]()
Gelukkig heb je in ieder geval zelfkennis.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet je hoe kansloos het is om er überhaubt op te reageren![]()
Ze staat denk ik al jaren droog, en nu moet het dan maar (ook al is het met een nerd)!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ze dacht dat te vinden in Erik?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in ieder geval zelfkennis.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Arjan lijkt trouwens een beetje op Jamai. Austin Powers![]()
![]()
Ze wilde alleen maar op reis!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
Wat een hoer.
Ze is juist uiterst kieskeurig.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
Wat een hoer.
Ik zei het toch. Echt zo'n dame'tje uit een uiterst goed gezin. Zo'n figuur die graag op der nette moeder wil lijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze is juist uiterst kieskeurig.![]()
Ik voldoe niet aan zn eisenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef pietje008 het volgende:
"ik wil wel mee, maar ik ga niet met hem neuken"
leuk, zo keihard afgewezen worden op tv...
''Maar hij moet niets verwachten van mijn kant...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef Merson het volgende:
Gaat die met twee chicks op vakantie en naait die er geen één. [14.gif]
Net toen de het meest spannende moment van de uitzending kwam, gaat natuurlijk weer mijn telefoon over!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef pietje008 het volgende:
"ik wil wel mee, maar ik ga niet met hem neuken"
leuk, zo keihard afgewezen worden op tv...
Ach je kan een ezel ook de paardenrennen niet laten winnenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef pberends het volgende:
Tis echt zonde dit programma, ik had verwacht dat er van hopeloze zaken nog veel goeds gemaakt kon worden, maar dat blijkt niet zo te zijn. Gemiste kans.
Groot probleem is dat de dames die wel geschikt zijn voor Erik en Arjan zich natuurlijk niet aanmelden.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach je kan een ezel ook de paardenrennen niet laten winnen
Die dames pasten ook totaal niet bij Arjan en Erik. Ze hadden beter wat rustigere meer verlegen dames kunnen charteren. Een paar die zich wel in het wereldje van A en E kunnen inleven.
Maar dat maakt het natuurlijk minder sensationeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |