Ik denk dat Renate geen van beide wil.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Erik en Arjan beide Renate willen...
Ik denk dat Renate beide tegelijk wil.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate geen van beide wil.
Welke van de twee zou er nou op staan?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef cheaSy_ het volgende:
Die foto is gewoon gespiegelt !
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef pberends het volgende:
Waarschijnlijk iemanden die op hun moeder lijkt.
Ja, hoe hebben ze die 25 dozen bij elkaar geraapt... maar de Arjan & Erik-droomvrouwen geven zich natuurlijk ook niet op voor zo'n commercieel pulpprogramma.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef Hexagon het volgende:
Mwa ik heb al zo'n idee dat dat niks wordt met die dames. Die passen gewoonweg niet bij Arjan & Erik. Ze kunnen best wel een meisje krijgen als ze hun best een beetje doen. Maar wel een van een ander type.
Beetje dom dat ze daar niet echt rekening mee hielden bij het selecteren van de dames.
Ja, het is weer erg goedkoop, maar bij Beauty en de Nerd kon je ook al zien dat het een goedkoop programma was. Van die halve make-oversquote:Op maandag 1 januari 2007 21:16 schreef GSMboy het volgende:
Die auto van ze slaat om de haverklap af, en RTL kan niet eens fatsoenlijke t-shirts laten maken, Je zag al dat het hartje met die meid al losliet....
Niet een textielvinyl
Dat liedje van die Indische waterlelies uit de Efteling?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef heinl het volgende:
Hoe heet dat (achtergronds)nummer dat je hoorde toen ze in dat busje (geweldig busje!) zaten?
haha, inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat liedje van die Indische waterlelies uit de Efteling?
Wat een lol ook, het is dus gewoon een vieze hoer die graag op tv wil. Waarschijnlijk om een tv-carriere te forcerenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:08 schreef Rnnz het volgende:
Dat ene meisje wat is uitgekozen door de nerds (weet haar naam niet) is ook bij Valerio's Datingshow geweest. Ze is dus behoorlijk op zoek...? :S
Zoals zovelen:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:47 schreef Zuignapje het volgende:
Ik heb het gemist.
En ben daar erg blij om.
die 6 weken houdt rtl wel volquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het maar niks. Als ik de kijkcijfers zo zie dan denk ik dat Erik en Arjan snel van de buis verdwijnen
..
"Hee, mijn hoofd komt op tv."quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar dachten die vrouwen aan toen ze zich hiervoor opgaven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |