Blaat. Het is homo.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou zo'n sjaaltje vind ik wel mooi, maar dan wel bij een mooie man
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:23 schreef Mr_Booze het volgende:
Hebben ze nou lipstick.. op die tweede lijkt net op dat karikatuurtje van koefnoen die huisvrouw.![]()
Wat is het dan wel? Die glanzend rode lippen van ze zou een gemiddelde vrouw jaloers op zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben geen lippenstift op hoor.
Gewoon, hun lippen. Was me al eerder opgevallen dat die van hun zo donker zijn. Maar het is echt geen lippenstift hoor, geloof mequote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? Die glanzend rode lippen van ze zou een gemiddelde vrouw jaloers op zijn.
Ik ken weinig hetero mannen die van nature zulke rode lippen hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gewoon, hun lippen. Was me al eerder opgevallen dat die van hun zo donker zijn. Maar het is echt geen lippenstift hoor, geloof me.
Ja en een beetje hun twee.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet dat Harmke Pijpers voorstellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |