Whehehe. Briljant. Fantastische figuren.quote:(Beauty en de) Nerds nemen wraak
Ze studeerden aan de universiteit van Twente en leidden een normaal leven. Dat is op zijn kop komen te staan toen Arjan en Erik Snippe besloten mee te doen aan Beauty & De Nerd. Elke maandag zijn ze te zien op RTL 5 en ook Jensen adopteerde de nerdy tweeling. Samen blijken ze erg succesvol en dat heeft geleid tot een spin-off van het programma: Revenge of the Nerds.
Geheel in de stijl van Katja vs de Rest van BNN - ook al zo'n succesvol programma - gaan Erik en Arjan het elke week tegen elkaar opnemen; wie versiert het snelst een vrouw, wie kleedt zich het best, et cetera et cetera. Albert Verlinde meldde in RTL Boulevard dat het programma in het voorjaar van 2007 op de buis te zien moet zijn.
Zou zomaar erg geestig kunnen worden.
Ah gossiequote:Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef T1andonly het volgende:
In Nederland laten ze tegenwoordig iedereen op TV komen. Zelfs de politieke debatten worden op TV gewonnen, niet op basis van argumenten maar wie het mooist kan praten.Het publiek ver-simpelt gewoon. De simpele mensen uit X-factor/Idols en ook hier benadrukken dat weer eens.
Meen je dat!?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:45 schreef Natalie het volgende:
Verlegen jongetjes waren 't.
Ze maken toch gewoon hetzelfde programma? Wat nou 'ripoff'?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef Repeat het volgende:
sneue bedoeling zeg, dat rtl.
Dat hele beauty en de nerd nl versie was trouwens een belachelijk slechte ripoff van beauty and the geek
hou op man, het is zoveel slechterquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef ShowChat het volgende:
[..]
Ze maken toch gewoon hetzelfde programma? Wat nou 'ripoff'?
Nja oké, zo bedoel je.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef Repeat het volgende:
[..]
hou op man, het is zoveel slechter
ja joh?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef cheaSy_ het volgende:
Die foto is gewoon gespiegelt !
Waar?quote:Op maandag 25 december 2006 17:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
abunai FTW
daar heb ik de gasten gezien althans
beide heren behoren tot de organisatie van de animeconventie Abunai dat elk jaar gehouden wordt op het terrein van de Universiteit Twentequote:
Lache!quote:Revenge of the Nerds van start op 1 januari
De tweelingbroers Erik en Arjan Snippe, bekend van de Nederlandse versie van Beauty en De Nerd, nemen het vanaf maandag 1 januari tegen elkaar op in het nieuwe programma Revenge Of The Nerds. De broers staan in dit programma voor een grote uitdaging: in vijf weken worden zij omgetoverd van nerd tot hunk. Gezond verstand hebben ze al, het ontbreekt hen alleen nog aan uiterlijke verzorging, sociale vaardigheden, sportiviteit en kracht.
Aan het einde van de race staat hen een aantrekkelijke hoofdprijs te wachten; een date met een droomvrouw naar een exotisch oord. Per aflevering staat er één missie centraal. Naast deze missies gaan Erik en Arjan elke avond naar de sportschool voor een uurtje bodybuilding, krijgen zij kookles, bezoeken zij regelmatig de zonnebank om hun bleke huid te bruinen, zodat zij op alle fronten goed beslagen ten ijs komen. Tijdens alle missies worden zij gecoached door een gedreven deskundige.
Na elke training gaan de nerds een duel met elkaar aan, waarin de geleerde vaardigheden worden getest. Het grote avontuur begint met een speeddate, waarin zij korte gesprekjes moeten voeren met diverse geïnteresseerde dames. Revenge of the Nerds is vanaf maandag 1 januari wekelijks tussen 20.30 en 21.05 te zien bij RTL 5.
Ik ging even op onderzoek uit, en ik kwam uit bij deze foto:quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
beide heren behoren tot de organisatie van de animeconventie Abunai dat elk jaar gehouden wordt op het terrein van de Universiteit Twente![]()
it's an Otaku thing![]()
Ik kwam ze tegen in de trein en in het echt zijn ze nog erger.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef Avani het volgende:
Het idee is leuk, de nerds vind ik wel superfreaky.
Soms vind je mensen gewoon eng, dat heb ik bij hun.Dat zachte praten... dat politiek correcte... dat schaapachtige lachen...aaaaah
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik kwam ze tegen in de trein en in het echt zijn ze nog erger.
En nog ego hebben ook nog.
Ja ze laten zich gewoon commercieel uitbuiten. Deze nerds hebben dan nog een beetje vermakelijke dingen omdat ze zelf ook weten dat ze "uitgebuit" worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:37 schreef maaike1987 het volgende:
vind het wel belachlijk.. net zoals herman en die twee rare van x factor.. word zo uitgebuit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |