daar was ik ook achterquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef QCC het volgende:
Ok, dus we moeten gewoon veel foto's gaan raten om het te laten werken :p
heul nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:41 schreef Coolcat het volgende:
*kuch* verkapte TVP's *kuch*
ik voorspel een nieuw Fok! stel hieroquote:
Heeey B. A.quote:
* Vinnie_Terranova meldt zichquote:Op woensdag 20 december 2006 00:42 schreef MadMarco het volgende:
Iemand weleens n huismoedertje gehad?
Haat- leifde relatie.... meer haat dan liefde, maar het begin is erquote:Op woensdag 20 december 2006 00:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik voorspel een nieuw Fok! stel hiero
Hoezo gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heyyyy Pieter!!![]()
nog gefeliciteerd!![]()
Paar dagen geleden zag ik bij t fotoboek staan dat je jarig was?? Was iig lief bedoeld hoor.quote:
Hij wel weer hoor...quote:Op woensdag 20 december 2006 08:26 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
* Vinnie_Terranova meldt zich
Je wilt sex met um, kan je gewoon zeggen hoor, is namelijk sexdate topicquote:Op woensdag 20 december 2006 13:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zag ik bij t fotoboek staan dat je jarig was?? Was iig lief bedoeld hoor.![]()
ooow zo dank jequote:Op woensdag 20 december 2006 13:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zag ik bij t fotoboek staan dat je jarig was?? Was iig lief bedoeld hoor.![]()
Slim, jezelf lief doen voorkomen in de hoop sympathie bij haar op te wekken, om der vervolgens de ruggegraat uit der rug te neuken.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ooow zo dank jedoe er alleen nooit wat aan
ps bigore wil ze niet hoor
Tssss is niet zoquote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Slim, jezelf lief doen voorkomen in de hoop sympathie bij haar op te wekken, om der vervolgens de ruggegraat uit der rug te neuken.![]()
Zit maar te geinen johquote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tssss is niet zo
@ Coolcat is niet onzeker is gewoon zo
hallo! Ik lees mee hoor..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Slim, jezelf lief doen voorkomen in de hoop sympathie bij haar op te wekken, om der vervolgens de ruggegraat uit der rug te neuken.![]()
Het waren niet mijn woorden hequote:
Hmm meiden zoals jou moet ik echt eens ontmoeten...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:34 schreef francoise het volgende:
Heerlijke date gehad afgelopen maandag!
Had nog niet eens een foto gezien van mijn slachtoffer in kwestie maar gewoon vertrouwd op mijn vrouwelijke intuïtie... had geen betere keuze kunnen maken. (te) Lang geleden dat ik zo'n lekkere gozer in me had.![]()
![]()
Zeker voor herhaling vatbaar, gelukkig volgens hem ook. 'k Krijg, as we speak, al weer zin om hem te verblijden met een booty call...
Hier nog succesjes geboekt?
Morgen dan maar?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef francoise het volgende:
Ik denk dat meeste meisjes stiekem toch een relatie willen. Ook als ze op zo'n internetdatingding aangeven dat ze op zoek zijn naar een date, zullen ze toch stiekem hopen op meer.
Aangezien ik toch geen potentieel relatiemateriaal ben, heb ik besloten mijn vrouwelijkheid op andere manieren uit te buiten. Lekker makkelijk zo, ik heb toch geen reputatie meer om hoog te houden, en geniet echt van mijn vrijheid.
Wat ik je aan kan raden, is niet te lang blijven chatten. Als je wil daten, moet je gaan voor die date, en als een meisje eerst wil msn'en, sms'en, wat drinken etc dan kun je de onbeteugelde seksdate wel vergeten. Probeer iemand te vinden die open en eerlijk is over wat ze wil, en dat moet van meet af aan schaamteloze seks zijn.
Nee, ik heb al plannen vanavond.![]()
had je dan een reputatiequote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef francoise het volgende:
Lekker makkelijk zo, ik heb toch geen reputatie meer om hoog te houden, en geniet
Paiq is inderdaad een dating site, en totaal niet voor sexdates.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:45 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben best nieuwschierig hoe paiq eruit ziet als je ingelogt bent... Zou iemand een screenshot kunnen plaatsen?
Als je alle berichten leest lijkt het bij sommige alsof het puur om sexdates gaat, maar paiq wordt toch eigenlijk meer gebruikt als 'date-site' en niet puur voor sexdates?
Edit - we kunnen ook tever gaanquote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef francoise het volgende:
Aangezien ik toch geen potentieel relatiemateriaal ben....
Waarom wil iedereen massaal paiq op? Lukt het daar beter dan op 'normale' datingssites? Of is het gewoon een leukere site? Zelf heb ik een vriendin, maar ben gewoon nieuwsgierig... je weet tenslotte maar nooitquote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Paiq is inderdaad een dating site, en totaal niet voor sexdates.
hmm niks bijzonders...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef eXistence het volgende:
Mmm jummie, net op paiq:
[afbeelding]
Het grote voordeel van paiq is dat er zelfs iets meer vrouwen dan mannen ingeschreven zijn (uiteraard zullen de mannen wel een stuk actiever zijn). Verder heb je *altijd* de kans om te chatten met meiden. Op andere dating sites kun je berichten sturen wat je wil, je moet er echt als een god uitzien om wat terug te ontvangen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef MvdZ het volgende:
Waarom wil iedereen massaal paiq op? Lukt het daar beter dan op 'normale' datingssites? Of is het gewoon een leukere site? Zelf heb ik een vriendin, maar ben gewoon nieuwsgierig... je weet tenslotte maar nooit![]()
![]()
Dan moet je het lekker uitmaken en dan pas op paiq gaan rondkijken.. vind het echt diep triest om je daar in te schrijven als je al een relatie hebt... en dan ondertussen zoeken naar wat beters ofzo..quote:Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen massaal paiq op? Lukt het daar beter dan op 'normale' datingssites? Of is het gewoon een leukere site? Zelf heb ik een vriendin, maar ben gewoon nieuwsgierig... je weet tenslotte maar nooit![]()
![]()
nou als dit het 'niveau' van de site is dan ga ik wel naar de kroeg toe.....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef eXistence het volgende:
Mmm jummie, net op paiq:
[afbeelding]
haha, ik kijk ook niet rond daar, ik vroeg me alleen af hoe het daar is. Ik ben er niet ingeschreven en ook niet van plan mezelf in te schrijven. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het ongeveer zit omdat ik hier wel es van die verhalen hoor waarvan ik denk 'zozo.. doet ie goed!'.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:28 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Dan moet je het lekker uitmaken en dan pas op paiq gaan rondkijken.. vind het echt diep triest om je daar in te schrijven als je al een relatie hebt... en dan ondertussen zoeken naar wat beters ofzo..
Is het zeker niet, zitten echt veel mooie meiden op hoor...quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
nou als dit het 'niveau' van de site is dan ga ik wel naar de kroeg toe.....![]()
Haha ben niet kwaad ofzo. Kijk mij maakt het echt niet uit hoor of je dat doet of niet.. maar persoonlijk zou ik dat nooit doen. Zou het ook niet leuk vinden als ik een vriendin zou hebben die daar ingeschreven zou staan, en dan op zoek zou zijn naar iets "beters" of naar iets voor erbij. Dus vandaar mijn reactie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:02 schreef MvdZ het volgende:
[..]
haha, ik kijk ook niet rond daar, ik vroeg me alleen af hoe het daar is. Ik ben er niet ingeschreven en ook niet van plan mezelf in te schrijven. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het ongeveer zit omdat ik hier wel es van die verhalen hoor waarvan ik denk 'zozo.. doet ie goed!'.
Je hebt me ook nooit horen zeggen dat ik daar ben ingeschreven dus ik snap je haast 'kwade' reactie niet echt maargoed... Ik toon intresse in jullie 'bezigheid' op die site dat wil niet zeggen dat ik het zelf doe.![]()
no offense intended, maar jij hebt wat dat betreft ook boter op je hoofdquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:28 schreef yoghurtje het volgende:
Dan moet je het lekker uitmaken en dan pas op paiq gaan rondkijken.. vind het echt diep triest om je daar in te schrijven als je al een relatie hebt... en dan ondertussen zoeken naar wat beters ofzo..
Het kan mij niet grootschalig genoeg zijn. Dan heb je veel meer kans op een goede match, vooral bij een speeddate. Ik heb wel eens het gevoel dat ik nu vaak wordt gekoppeld aan de eerste de beste vrouw die online is. Ben 35, Niet-single en wil graag daten. En dan word ik gekoppeld aan een 'meid' van 46 die aan de andere kant van Nederland woont, en niet wil daten.......quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
.....
..... Het nadeel is dat paiq de kleinschaligheid langzaam kwijt raakt. Als het straks echt populair wordt, dan krijg je al die 'eens even kijken' meiden (of jongens) die 1x online komen en dan nooit meer.
.....
Ik wou net zeggen... Yoghurtje, je bent zelf ook niet erg monogaam bezig...quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:38 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
no offense intended, maar jij hebt wat dat betreft ook boter op je hoofd
Je laten pijpen door je ex-vriendin die jou weer terugwil, tegelijkertijd sex hebben met een grietje dat echt zwaar verliefd op je is terwijl je weet dat je er toch geen relatie mee wil en ondertussen zelf poogt sex te krijgen met een andere meid die jou ook wel ziet zitten.
We zijn allemaal zwaar jaloers natuurlijk, maar jij bent de laatste die iemand anders verwijten mag maken
Dat heeft hij ja (dat hij geen relatie wil), dus da's wel oprecht. Maar dan nog. Als het meisje waar ik verliefd op ben sex met me wil ga ik ook geen nee zeggen, ook al word ik dan nog meer verliefd. In de hoop dat ze toch gevoelens krijgt. Valse hoop geven is ook niet netjes. En de klap komt later dan extra hard aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:03 schreef MvdZ het volgende:
Na uitleg snap ik je reactie wel Yoghurtje..En wat monogaam bezig zijn betreft... Yoghurt heeft geeen vaste vriendin, maar je houdt wel die meisjes die verliefd zijn op jou aan het lijntje.. tenzij je hebt verteld dat het puur om de seks ging?
Zou ze het leuk vinden denk je dat je haar foto in een sexforum sexdate topic plaatst dat gelezen wordt door enkele duizenden lurkers?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef eXistence het volgende:
Mmm jummie, net op paiq:
[afbeelding]
O ja, zo had ik de ook niet bedoeld... Jeetje, lees jij altijd zo goed...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:03 schreef MvdZ het volgende:
onder 'ook' val ik duidelijk niet. Ik ben namelijk WEL monogaam bezigik hou het gewoon bij één meid.
Ik toon interesse vanwege al die verhalen.. Het was erg mooi geweest mits ik geen vriendin had..
Na uitleg snap ik je reactie wel Yoghurtje..En wat monogaam bezig zijn betreft... Yoghurt heeft geeen vaste vriendin, maar je houdt wel die meisjes die verliefd zijn op jou aan het lijntje.. tenzij je hebt verteld dat het puur om de seks ging?
Kerel, ik snap wat je bedoeld, kep ook even ingeschreven daar puur uitnieuwsgierigheid, maar wat een baggersite, kep er sinds die tijd ook niet meer naar gekeken.Krijg nu wel af en toe mail dat er een match is...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:03 schreef MvdZ het volgende:
onder 'ook' val ik duidelijk niet. Ik ben namelijk WEL monogaam bezigik hou het gewoon bij één meid.
Ik toon interesse vanwege al die verhalen.. Het was erg mooi geweest mits ik geen vriendin had..
Ik zou ook van slag raken als er vanuit het niets ineens een handvol meiden (sexuele) interesse in mij hadquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Coolcat het volgende:
Nu snap ik er niks meer van... eerst wou je alleen een sexdate, toen had je er 2 die leuk waren voor een relatie en nu zeg je weer dat je geen relatie wil??
Ik wil het liefst een relatie natuurlijk, maar ben momenteel nog geen meid tegengekomen waar ik echt een relatie mee wil, die 2 zijn toch niet helemaal wat ik wil... zou er wel sex mee willen, maar meer niet. Vandaar ook dat ik tegen ze gezegd heb dat ik geen relatie met ze wil. Maar ze blijven maar afspreken met me (komt van hun kant af)quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Coolcat het volgende:
Nu snap ik er niks meer van... eerst wou je alleen een sexdate, toen had je er 2 die leuk waren voor een relatie en nu zeg je weer dat je geen relatie wil??
Okee, ik snap m! En een vaste scharrel is idd ideaal!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een relatie natuurlijk, maar ben momenteel nog geen meid tegengekomen waar ik echt een relatie mee wil, die 2 zijn toch niet helemaal wat ik wil... zou er wel sex mee willen, maar meer niet. Vandaar ook dat ik tegen ze gezegd heb dat ik geen relatie met ze wil. Maar ze blijven maar afspreken met me (komt van hun kant af)
Dus totdat ik iemand heb waarmee ik een relatie zou willen, zou ik wel graag sexdates willen hebben of gewone dates die wellicht uitlopen op sex.. Ik heb zo ook mijn behoeftes toch ? En een vaste scharrel heb ik helaas nog niet.
Het aanbod is verleidelijk maar ik vind je iets te jongquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef Coolcat het volgende:
Okee, ik snap m! En een vaste scharrel is idd ideaal!![]()
Voel je niets van toch??quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het aanbod is verleidelijk maar ik vind je iets te jong![]()
*zet zich schrap*
Welk aanbod??quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*zet zich schrap*
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:12 schreef Wojworshebn het volgende:
Het was altijd lastig om een echt lekkere meid te krijgen voor een seksdate. De lelijke geile willen allemaal wel![]()
Alsof jij daar moeite mee zou hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*zet zich schrap*
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
deze is eigenlijk nog veel dodelijker
jij zou daten met bejaarden en kinderen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:06 schreef bigore het volgende:
Neukdates zijn niet echt leeftijdsgebonden.
Mwah ze is niet lelijk, maar ook niet mooi. Als dat het niveau van PaiQ is, dan vraag ik me af hoe die zogenaamde ''lelijke'' meiden er dan eruit zien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:01 schreef SlimShady het volgende:
er zijn zeker wel mooie meiden op PaiQ.
niet allemaal, maar ze zijn er wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gast als je dat niet knap vind ben je wel superkritisch. Dan zal het wel lang duren voordat je iemand vind die je echt knap vind.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mwah ze is niet lelijk, maar ook niet mooi. Als dat het niveau van PaiQ is, dan vraag ik me af hoe die zogenaamde ''lelijke'' meiden er dan eruit zien.![]()
Die vind ik niet knapper dan de vorige dame. En in ieder geval ook een minder leuke uitstraling hebben. Maar goed smaken verschillenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:44 schreef Godshand het volgende:
Hij bedoelt zeker meer zoiets als
het zijn 4 verschillende dames hoor eh...quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:57 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Die vind ik niet knapper dan de vorige dame. En in ieder geval ook een minder leuke uitstraling hebben. Maar goed smaken verschillen![]()
6 in totaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
het zijn 4 verschillende dames hoor eh...
Ehhh ja dus?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Godshand het volgende:
het zijn 4 verschillende dames hoor eh...
het leek ff of je dacht dat het 1 en dezelfde persoon waren, uit je reactie...quote:
Ervaring meequote:
Nee hoor zeg alleen dat ze niet ''mooi'' is zoals iemand haar betiteld, gewoon vrij normaal. Maarja dat wilt niet zeggen dat ik haar niks vind.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:18 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Gast als je dat niet knap vind ben je wel superkritisch. Dan zal het wel lang duren voordat je iemand vind die je echt knap vind.
dat zegt niks...mijn date uit de buurt (via andere site dan paiq.nl) viel vet tegen....quote:Op zondag 24 december 2006 03:44 schreef Enil het volgende:
What de fuck? Ik weet nie hoe ik het gedaan heb, maar woensdag duik ik d'r bed kennelijk in![]()
Net ontmoet op paiq, blijkt ze me toch even in de buurt te wonen
Falalalalala...
Care, maakt me ff nog niet uitquote:Op zondag 24 december 2006 04:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat zegt niks...mijn date uit de buurt (via andere site dan paiq.nl) viel vet tegen....
quote:Op zondag 24 december 2006 05:01 schreef Enil het volgende:
[..]
Care, maakt me ff nog niet uit
De spanning etc is al even genoeg, alleen al dat het op dat idee is uitgelopen uit een normale chatEn ja, het kan tegenvallen, maar ik zie wel
. Ik wil maar 1 ding...
Thnx, en raar maar waar: de 2e afspraak staat (ander iemand dus). Echt, lucky day ofzo?quote:
hou ons op de hoogtequote:Op zondag 24 december 2006 05:14 schreef Enil het volgende:
[..]
Thnx, en raar maar waar: de 2e afspraak staat (ander iemand dus). Echt, lucky day ofzo?
Beetje same story, maar niet echt conreet, kan dus nog wel met een sisser aflopen
Ik dacht dat je voor Paiq een invite nodig had. (begreep ik uit eerdere delen van dit topic)quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daarom is Paiq populair
De meeste mensen zitten erop voor een date (en stiekem hopend op een relatie of juist een sexdate), dus uiteindelijk vind je vaak een gelijkgestemde. Het nadeel is dat paiq de kleinschaligheid langzaam kwijt raakt. Als het straks echt populair wordt, dan krijg je al die 'eens even kijken' meiden (of jongens) die 1x online komen en dan nooit meer. Een jaar geleden waren bijna al mijn matches elke dag online. Nu hooguit eens per 4 dagen als het meezit. Een paar al ruim een week niet meer.
Laat ik nou net ietsjes ouder zijn.. jammer zeg..quote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef mark_dabomb het volgende:
tussen de 16 en 25 zitten de meeste mensen voor mijn gevoel.
ach heb je een jong gastje te pakken ken toch ookquote:Op zondag 24 december 2006 23:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Laat ik nou net ietsjes ouder zijn.. jammer zeg..![]()
zit er niet bijquote:Op maandag 25 december 2006 13:24 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand succes gehad op Paiq eigenlijk? En heeft dat foto's raten nu echt nut?
bij dat Paiq nee hoorquote:
nummer 2 op je msn, wellicht leuk voor als ze een dronken moment heeftquote:Op dinsdag 26 december 2006 04:18 schreef Enil het volgende:
Whaha, lucky month ofzo, naja:
1e die ik hierboven omschreef gaat meer richting de 'relatie date'en lijkt bijna geen kans meer te hebben op sex only.
2e die ik hierboven omschreef blijft nog een beetje bij slap geouwehoer.
en pik net een 3e op van PaiQ die simpelweg maar 1 doel had: seks en snel. Leuk koppie, mooi lichaam, alleen seks, geen ander gezeur. Wil mijn kant op komen, geen probleem.
Ik zie de nadelen niet, let the party begin![]()
![]()
P.s. Merry X-mas![]()
![]()
opgelopen nog wel? beterschap! Maarreh, sta er nu ook op, dat Paiq, wel grappig allemaal. Je moet er wel wat tijd & aandacht in investeren heb ik het idee...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb via PaiQ 1x een 'sexdate' en nu een relatie opgelopen.
Ik woon ook in het zuiden (tilburg) en vaak komen de vrouwen hier uit de buurt (regio rotterdam en oss enzo). Ook vaak zat echt dames uit tilburg gehad in de speeddate! raar dat het bij jou niet gebeurd!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:24 schreef Coolcat het volgende:
Nou ik heb dat hele profiel ingevuld en krijg alleen maar matches uit het zuiden van het land terwijl ik aan heb gegeven niet ver te willen reizen...
profiel van RP of Paiq?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:24 schreef Coolcat het volgende:
Nou ik heb dat hele profiel ingevuld en krijg alleen maar matches uit het zuiden van het land terwijl ik aan heb gegeven niet ver te willen reizen...
het geldt ook alleen voor de automatische matches hoor..quote:
Ja dat weet ik, maar mijn matches zijn ook allemaal uit verweggistan...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
het geldt ook alleen voor de automatische matches hoor..
die speeddates zijn gewoon willekeurig wie eerst komt, eerst maalt...
Ben je ergens naar opzoek dan daaro?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:04 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mijn matches zijn ook allemaal uit verweggistan...
Nee dus, hou het graag hier bij het hoge noordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:10 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ben je ergens naar opzoek dan daaro?
Sorry verwoordde me verkeerdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee dus, hou het graag hier bij het hoge noorden
Ik zoek niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:29 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Sorry verwoordde me verkeerd![]()
Doelde op Paiq, of je daar iets zoekt![]()
Okquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ok![]()
Net als al die ruim 21K aan andere mensen![]()
Het lijkt wel of iedereen er zit om rond te kijken die ik spreek... En dat op een datingsite..quote:
les 1: neem wat vrouwen zeggen nooit te letterlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen er zit om rond te kijken die ik spreek... En dat op een datingsite..
Zelfde probleem hier, ik vind 150km weg niet echt in de buurt om te gaan daten...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:04 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mijn matches zijn ook allemaal uit verweggistan...
Dan moet je je vragen aanpassen. en dan niet 10 km ofzo doen maar iets van 40 km. Sinds ik dat gedaan heb krijg ik alleen matches uit omstreken... heb er nu een die 10 mins van mij vandaan woont.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:00 schreef midimaze het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, ik vind 150km weg niet echt in de buurt om te gaan daten...
10 mins, das best dichtbijquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:36 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Dan moet je je vragen aanpassen. en dan niet 10 km ofzo doen maar iets van 40 km. Sinds ik dat gedaan heb krijg ik alleen matches uit omstreken... heb er nu een die 10 mins van mij vandaan woont.
Oja en die speeddates zijn wel door het hele land en daar kun je echt niks aan veranderen.
Go for itquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:48 schreef Enil het volgende:
Hmm. Ik ga de boel maar eens cancelen...
Kvind er nu 1 echt superleuk, superleuk mee gesproken aan phone, superleuk mee gechat. Ik zie er meer in dan alleen 1 ding, en heb geen zin dat te verkloten door NU tussendoor wat met anderen aan te klooien.
Liever zeker voor onzekere
Gelijk heb je.. ik heb dat ook.. als ik nu echt een superleuk iemand vind (staat er eentje in mijn matches hehe) dan laat ik al die anderen gelijk vallen....quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:48 schreef Enil het volgende:
Hmm. Ik ga de boel maar eens cancelen...
Kvind er nu 1 echt superleuk, superleuk mee gesproken aan phone, superleuk mee gechat. Ik zie er meer in dan alleen 1 ding, en heb geen zin dat te verkloten door NU tussendoor wat met anderen aan te klooien.
Liever zeker voor onzekere
zijn er maar 3 eigenlijk..quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:10 schreef Coolcat het volgende:
AL die anderen...Doe is verslag joh...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
zijn er maar 3 eigenlijk..Maar verslagje post ik nog... als ik "klaar" met ze ben. Maar 1 daarvan is een milf en dat is nu mjin vaste scharrel...
![]()
Getrouwde MILF?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
zijn er maar 3 eigenlijk..Maar verslagje post ik nog... als ik "klaar" met ze ben. Maar 1 daarvan is een milf en dat is nu mjin vaste scharrel...
![]()
Voorlopig denk ik dat het wel aardig klopt ja. Dat jonge maakt me niet uit, ben zelf ook niet oud. Maar verder dan chatten komt het nog niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:01 schreef QCC het volgende:
Ouwe snoeperd(s)..
Matches zijn bijna nooit online, speeddate dames zijn vrij jong en verder dan chatten komt het niet.
Nee alleenstaand..quote:
Nee, daar zal Paiq weer te commercieel voor zijn. Kwam van de week op een andere site terecht (sexdates.nl ofzow) en die texten die je daar leestquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voorlopig denk ik dat het wel aardig klopt ja. Dat jonge maakt me niet uit, ben zelf ook niet oud. Maar verder dan chatten komt het nog niet.
Dat het niet verder komt dan chatten ligt ook aan jezelf... een "normale" date lukt me zo... en moet jou ook wel lukken lijkt me, als een meid je fotos leuk vind, en jij die van haar, en je hebt gezellig gechat, vraag haar dan ten date.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:01 schreef QCC het volgende:
Ouwe snoeperd(s)..
Matches zijn bijna nooit online, speeddate dames zijn vrij jong en verder dan chatten komt het niet.
moet je voor de gein maar eens op reageren, krijg je van die slappe mails als "mijn vriendin heeft geen internet dus ik mail namens haar, als je haar wil spreken moet je sex aan naar 1234 sms-en"quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Nee, daar zal Paiq weer te commercieel voor zijn. Kwam van de week op een andere site terecht (sexdates.nl ofzow) en die texten die je daar leest![]()
Kan nooit echt zijn allemaal...
Jij had er toch ook een via Paiq? Volgens mij is het niet onmogelijk, je moet maar net de juiste treffen. Alleen ben ik nogal kritisch, dus dan is de kans klein denk ik ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:14 schreef yoghurtje het volgende:
Maar als je een sexdate bedoeld dan zou ik me maar uitschrijven van Paiq.. want die kans is erg klein hoor.
Ja ik had er ook 1 via die site ja... maar de kans is 1 op de 50 denk ik... meeste willen gewoon een relatie of zitten er voor de gein op.. om de tijd te doden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jij had er toch ook een via Paiq? Volgens mij is het niet onmogelijk, je moet maar net de juiste treffen. Alleen ben ik nogal kritisch, dus dan is de kans klein denk ik ja.
Maar ik had al een keer iemand via chatten waarmee het een sexdate werd en een waarbij de plannen er waren maar ze net een vriend kreeg.
wat een logicaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Coolcat het volgende:
Heb er al 2 gehad via paiq en nog een derde zeer binnenkortEn het initiatief kwam van de mannen, ik begin er niet over namelijk...
even een vraagje..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef yoghurtje het volgende:
WTF... niet normaal.. ik neem mijn woorden terug.. ik heb weer een date.. .ze komen achter elkaar nu.. en deze wil ook sex.. en heb er nog 1 die er ook wel voor in is.. maar daar nog geen date mee geregeld... maar komt wel...
juist, mannen snappen hints nooit, dus zou ik ook maar niet hintenquote:
Meestal heb ik na 2 chat sessies al een date.. heb zelfs een keer gelijk na 1 gesprek een date gehad....quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
even een vraagje..
hint je naar zo'n date toe?
en wanneer vraag je ze ten date?
ik meestal pas na 2 of 3 weken dus, of soms later...
Nee, moeten we een apart forum voor openenquote:
Maar gaat op dat punt de conversatie al deels over sex?quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:34 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Meestal heb ik na 2 chat sessies al een date.. heb zelfs een keer gelijk na 1 gesprek een date gehad....
En ik vraag ze haast niet ten date, dat doen zij.. Meestal is het 1 a 2 keer op paiq chatten, dan krijg k hun msn, en daar vragen ze of ik langs kom of dat ik een keer wil afspreken... meestal willen ze wel mij nog even zien op de webcam...
Op de een of andere manier weten ze het altijd zo te brengen dat het gesprek op sex uitkomt.. Dit doen de dames meestal en ik niet. Maar ik haak er wel op in enzo, en ga dan vissen om te kijken wat hun interesses zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar gaat op dat punt de conversatie al deels over sex?
Nou de grote vraag. Wat doe je nu anders dan een aantal weken terug toen nog niks leek te lukken?![]()
Verstuurdquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan iemand mij een uitnodiging sturen ? force2010 at hotmail dot com
nee lees jij het topic maar even doorquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Kan iemand mij een uitnodiging sturen ? force2010 at hotmail dot com
Check je profiel makker, moet je wel de juiste gegevens invullenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben een man :p Kreeg een uitnodiging voor een vrouw ...
Pf, zkr nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:51 schreef yoghurtje het volgende:
Haha en toch versturen ? als het een man was geweest had je het vast niet gedaan
aanvragen mogen hier eigenlijk niet gedaan worden, is een ander topic voorquote:
correctie, is een Wiki voor,zie mn sig...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:57 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
aanvragen mogen hier eigenlijk niet gedaan worden, is een ander topic voor
Maar jij schijnt ook in de Top 10 mannen te staan... en het gaat bij Internetdating veel om uiterlijk (zie het andere topic in R&P )quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Op de een of andere manier weten ze het altijd zo te brengen dat het gesprek op sex uitkomt.. Dit doen de dames meestal en ik niet. Maar ik haak er wel op in enzo, en ga dan vissen om te kijken wat hun interesses zijn.
Wat ik anders doe ? niet veel eigenlijk...ik heb het nu een beetje door denk ik, en praat wat makkelijker nu denk ik. Niet meer nadenken over wat ik ga zeggen... maar gewoon zeggen wat ik wil en wat er in mij opkomt. Gewoon mijzelf zijn dus.
Ik sta ook redelijk hoog. Maar sopsop is het niet hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Godshand het volgende:
Maar jij schijnt ook in de Top 10 mannen te staan... en het gaat bij Internetdating veel om uiterlijk (zie het andere topic in R&P )
Een vriend van mij had dat ook... als ze zijn foto zagen, was het meteen sopsop bij de dames... wat dat betreft net mannen hoor (ze geven het alleen nooit toe)
ik denk dat jij IRL ook nogal wat zou kunnen versieren als je wilde...
tsja ik weet niet, ik heb wel es meegekeken bij zo'n chat hoe hij het doet op Paiq...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik sta ook redelijk hoog. Maar sopsop is het niet hoor.Wil nog niet echt vlotten, maar zit er net een week.
Ik vind het ook altijd lastig om er over te beginnen. Te snel is eigenlijk ook niet goed...
lees het topic ff goed door man... nee is the answer....quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef ikweetnix het volgende:
iemand nog een invite voor een kerel? yaho6631@hotmail
Nou dat valt reuze mee hoor, en als ik IRL zou kunnen versieren dan deed ik al dat internetdating gedoe niet. IRL ben ik te verlegen en stap ik echt niet op een meid af. Meestal is ze ook omringd door vriendinnen dus dan is het helemaal niks, goed gesprek kan ik dan ook niet echt voeren ofzo...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij schijnt ook in de Top 10 mannen te staan... en het gaat bij Internetdating veel om uiterlijk (zie het andere topic in R&P )
Een vriend van mij had dat ook... als ze zijn foto zagen, was het meteen sopsop bij de dames... wat dat betreft net mannen hoor (ze geven het alleen nooit toe)
ik denk dat jij IRL ook nogal wat zou kunnen versieren als je wilde...
Truequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Anders wij welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef mark_dabomb het volgende:
zometeen een date...ben beniewd...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Wooww ik zit net ff op dat Solomio te kijken...![]()
Okee, sommige mannen zijn wel lekker, maar de rest....en dan heb ik t nog niet eens over vrouwen...
die site is ook een onwijze paupersite...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Okee, sommige mannen zijn wel lekker, maar de rest....en dan heb ik t nog niet eens over vrouwen...
Nou, die is weer wegquote:
Die site had ik ook geprobeerd, is echt een waardeloze site..rare mensen zitten er op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Hoe is bij jou gegaan dan, ter sprake gekomen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Nou, die is weer wegAardig meisje...goed figuur en potdomme ze kon er wat van!
Woont goed in de buurt en voor beiden voor herhaling vatbaar!
Leuk zeg, dat paiq!
wtf, nu al?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Nou, die is weer wegAardig meisje...goed figuur en potdomme ze kon er wat van!
Woont goed in de buurt en voor beiden voor herhaling vatbaar!
Leuk zeg, dat paiq!
En heb je t dan al over sex?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef mark_dabomb het volgende:
nu al? ja, ze was hier om 13 uur. Ik was een dagje vrij en zij ook. Zij woont nog bij haar ouders en die zijn overdag aan het werk en kan ze weg. 's avonds is dat moeilijker omdat ze niet zo makkelijk kan zeggen: Ik ga even sexen bij iemand van internet!
Dus vandaar
Hoe het is gegaan, gewoon speeddaten op paiq, MSN uitwisselen, veel chatten en dan maar gewoon vragen of ze een keer wilde datenen ja hoor, dat wilde ze wel!
Jij bent wel lekker wil je zeggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heb je ze gezien??? Wat een koeien zeg!![]()
Is dit niet het topic over sexdates?quote:
nakend met een kaars in de aars, jeweet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef midimaze het volgende:
"Spannende foto's ?"
Via de WiKi, of heeeeel goed zoeken met Google en dan creatief zijn met wat je vindtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef Double_B het volgende:
Ah ik zie t... Alleen met invite idd..
Hoe kom ik daaraan?
Dat zeg ik niet nee, maar ik zou dan dus echt niet met mijn blote reet voor die cam gaan zitten...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker wil je zeggen.![]()
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef tcr het volgende:
[..]
Via de WiKi, of heeeeel goed zoeken met Google en dan creatief zijn met wat je vindt.
Nou nou, wel lief voor elkaar blijvenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker wil je zeggen.![]()
Nopequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Double_B het volgende:
[..]
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...
Iemand die misschien zo een invite voor me heeft?
Je hebt mail :quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Double_B het volgende:
[..]
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...
Iemand die misschien zo een invite voor me heeft?
Het ergste is nog wel dat je niet weet wat je zegt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet nee, maar ik zou dan dus echt niet met mijn blote reet voor die cam gaan zitten...
Edit: O ja, je mag me niet... Laat maaarrrr...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat je niet weet wat je zegt.![]()
Post je hier hoe het is geweest?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef francoise het volgende:
[..]
[knip]
't Wordt weer tijd voor een date, eens zien of ik nog wat kan regelen voor vanavond.
Je hebt een relatie??quote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef Oksel het volgende:
WIl iemand mij uitnodigen voor paiq?
Ik heb geen vriendin..Maar je niet toegevoegd aan msn...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef Coolcat het volgende:
ja oke, als ze het gewoon zeggen, maar heb ook al vaak meegemaakt dat mannen hier via fok bv mij toevoegen aan msn en dat later blijkt dat ze een vriendin hebben... Nou en waar t dan al over gegaan is, das gewoon puur vreemdgaan...
Jij ff pech dat ik me msn hier weg heb gehaald...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:43 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin..Maar je niet toegevoegd aan msn...
Heb jij even pech:P.
Op wat voor punt in deze chronologie komt voor het eerst het seksdoel ter sprake?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef mark_dabomb het volgende:
Hoe het is gegaan, gewoon speeddaten op paiq, MSN uitwisselen, veel chatten en dan maar gewoon vragen of ze een keer wilde datenen ja hoor, dat wilde ze wel!
Zo kun je het ook stellen;).quote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Jij ff pech dat ik me msn hier weg heb gehaald...
Veel chatten of soms al tijdens het speeddaten...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op wat voor punt in deze chronologie komt voor het eerst het seksdoel ter sprake?
Wat niet kan... Check mijn profiel nog ff goed en dan met name bouwjaar...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:55 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Zo kun je het ook stellen;).
Je kan me altijd een pm sturen hoor
als je alle 2 naakt in bed ligt.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op wat voor punt in deze chronologie komt voor het eerst het seksdoel ter sprake?
3 jaar ouder. Sow whatquote:Op zondag 7 januari 2007 20:24 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Wat niet kan... Check mijn profiel nog ff goed en dan met name bouwjaar...
Je vergeet een kleinigheid:quote:
Okee, dus je peilt een beetje of iemand er voor in is en dan laat je het op de date zelf aankomen. Het is dus de eerste keer niet zo van: "oke dan kom ik je vrijdag om acht uur neuken".quote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
als je alle 2 naakt in bed ligt.
ontmoet ze ergens, verzin een of ander excuus om naar jouw of haar huis te gaan. ga iets doen om langer te blijven, filmpje kijken, cd luisteren. terwijl je hier meer bezig bent ga je tegen hem/haar aanzitten, raak hem/haar voorzichtig aan (arm op schouder, of om middel of op been ofzo). Als de ander dan positief reageert kun je verder gaan, anders doe je een stapje terug en probeer je het over 10 min nog eens.
als jullie er beide zin in hebben lig je niet veel later te neuken.
Het laatste wat je moet doen (als man dan) is vragen of ze willen neuken. als ze zelf alleen op sex uit is, zegt ze ja, maar dan had je er op de andere manier ook wel in bed gekregen. en als ze wel geil is, maar niet met voorbedachte rade opzoek was naar sex, dan verneuk je hier mee al je kansen
Ow, die vrouwen moet ik dan nog tegenkomen. Misschien even mijn profiel eens goed invullen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef mark_dabomb het volgende:
wanneer dat ter sprake komt? Je vraagt gewoon aan haar met welk doel zij op paiq zit en of ze niet is wil daten. dan komt het echt wel op het onderwerp sex.
precies.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Okee, dus je peilt een beetje of iemand er voor in is en dan laat je het op de date zelf aankomen. Het is dus de eerste keer niet zo van: "oke dan kom ik je vrijdag om acht uur neuken".
zoveel niet nee..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef smerik het volgende:
Zitten er zoveeel dames op PaiQ die graag de eerste keer al willen n**ken dan?
voeg ze dan op msn toe en vraag om een foto..quote:Op maandag 8 januari 2007 02:32 schreef smerik het volgende:
Denk al, doe ik zeker wat verkeerd..
ik krijg laatste tijd trouwens steeds matches zonder foto, dat schiet ook niet echt op
had laatst ook een match, die geen foto wilde sturen om haar privacy te beschermen.quote:Op maandag 8 januari 2007 02:32 schreef smerik het volgende:
Denk al, doe ik zeker wat verkeerd..
ik krijg laatste tijd trouwens steeds matches zonder foto, dat schiet ook niet echt op
Ja, maar die zijn meestal ook zo geil als een dolle holtor met zwarte pepers in der kut.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:24 schreef JeroenV het volgende:
heb ik eens iemand die wilt is ze 8 jaar ouder en niet knap
Andere kamer zoeken...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:04 schreef schizofrenia het volgende:
[..]
Je vergeet een kleinigheid:
Kamer is vol. Wilt u toch toegang?
Voor Nederland; bel 0900 2021929
kosten éénmalig ¤1,30 / SMS ¤1,50 voor 24 uur toegang
Waarom moeten dit soort dingen altijd achter 0900 nummers / credit cards?
Vind het niet erg om geld uit geven maar wel als het gelijk op deze manier moet.
Ik nietquote:Op maandag 8 januari 2007 09:52 schreef Coolcat het volgende:
Ja en de mannen komen allemaal uit brabant en de randstad...
Wat is je msn?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef Coolcat het volgende:
ja oke, als ze het gewoon zeggen, maar heb ook al vaak meegemaakt dat mannen hier via fok bv mij toevoegen aan msn en dat later blijkt dat ze een vriendin hebben... Nou en waar t dan al over gegaan is, das gewoon puur vreemdgaan...
Dussehhhquote:Op 18-12-2006 12:18 schreef bigore
[..]
Geen idee, denk dat de opmerking een paar replies hierboven de doorslag gaf om in de tegenaanval te gaan. maar goed, lokte het ook wel zelf uit, vanaf nu zul je geen last meer van me hebben.
Ligt aan je avatar denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:22 schreef Coolcat het volgende:
Blijkbaar blijf ik interessant voor je...![]()
en dan zeg jij dat je daar geen interesse in hebt, dat je liever op zoek gaat naar een echte realtie.... sterk zijn!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef yoghurtje het volgende:
TE erg.. zeg net dat ik ermee kap.. en heb nu alweer een kandidaat voor een sexdate...ze zei binnen 5 minuten dat ze alleen wou sexen... haha
ROFLquote:Op maandag 8 januari 2007 10:12 schreef mark_dabomb het volgende:
kunnen we geen PAIQ buslijn opzettenDe noord-zuidlijn voor singles die sex willen
verander dan de antwoorden op de vragen. Bij ONS van 100% naar 0% bijvoorbeeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:03 schreef yoghurtje het volgende:
TE erg.. zeg net dat ik ermee kap.. en heb nu alweer een kandidaat voor een sexdate...ze zei binnen 5 minuten dat ze alleen wou sexen... haha
Had soms het idee dat dat toch wel regelmatig tot zeer regelmatig wasquote:Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef Coolcat het volgende:
Gods jij weet ook niet wat je wil...
En Bigore... Easy target?? Hoe vaak denk jij dat ik een date heb...
ach, gewoon optimistisch blijven en hopen dat er eens een keer een leuke match uitkomtquote:Op maandag 8 januari 2007 13:25 schreef Coolcat het volgende:
Vraag me af of dat werkt, zo goed matcht dat paiq niet...
Als ik wou en er de tijd voor had dan kon dat ook wel ja, maar valt erg mee hoor... Ben nog wel vrij kritisch...quote:Op maandag 8 januari 2007 13:51 schreef bigore het volgende:
[..]
Had soms het idee dat dat toch wel regelmatig tot zeer regelmatig was![]()
niet vaak genoeg gok ik, dus wat zeg je ervan?quote:Op maandag 8 januari 2007 12:16 schreef Coolcat het volgende:
En Bigore... Easy target?? Hoe vaak denk jij dat ik een date heb...
Dan niks...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:30 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja..Open, trio's, parenclubs, etc. etc.. Hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |