quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Wooww ik zit net ff op dat Solomio te kijken...![]()
Okee, sommige mannen zijn wel lekker, maar de rest....en dan heb ik t nog niet eens over vrouwen...
die site is ook een onwijze paupersite...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Okee, sommige mannen zijn wel lekker, maar de rest....en dan heb ik t nog niet eens over vrouwen...
Nou, die is weer wegquote:
Die site had ik ook geprobeerd, is echt een waardeloze site..rare mensen zitten er op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Hoe is bij jou gegaan dan, ter sprake gekomen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Nou, die is weer wegAardig meisje...goed figuur en potdomme ze kon er wat van!
Woont goed in de buurt en voor beiden voor herhaling vatbaar!
Leuk zeg, dat paiq!
wtf, nu al?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Nou, die is weer wegAardig meisje...goed figuur en potdomme ze kon er wat van!
Woont goed in de buurt en voor beiden voor herhaling vatbaar!
Leuk zeg, dat paiq!
En heb je t dan al over sex?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef mark_dabomb het volgende:
nu al? ja, ze was hier om 13 uur. Ik was een dagje vrij en zij ook. Zij woont nog bij haar ouders en die zijn overdag aan het werk en kan ze weg. 's avonds is dat moeilijker omdat ze niet zo makkelijk kan zeggen: Ik ga even sexen bij iemand van internet!
Dus vandaar
Hoe het is gegaan, gewoon speeddaten op paiq, MSN uitwisselen, veel chatten en dan maar gewoon vragen of ze een keer wilde datenen ja hoor, dat wilde ze wel!
Jij bent wel lekker wil je zeggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heb je ze gezien??? Wat een koeien zeg!![]()
Is dit niet het topic over sexdates?quote:
nakend met een kaars in de aars, jeweet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef midimaze het volgende:
"Spannende foto's ?"
Via de WiKi, of heeeeel goed zoeken met Google en dan creatief zijn met wat je vindtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef Double_B het volgende:
Ah ik zie t... Alleen met invite idd..
Hoe kom ik daaraan?
Dat zeg ik niet nee, maar ik zou dan dus echt niet met mijn blote reet voor die cam gaan zitten...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker wil je zeggen.![]()
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef tcr het volgende:
[..]
Via de WiKi, of heeeeel goed zoeken met Google en dan creatief zijn met wat je vindt.
Nou nou, wel lief voor elkaar blijvenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker wil je zeggen.![]()
Nopequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Double_B het volgende:
[..]
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...
Iemand die misschien zo een invite voor me heeft?
Je hebt mail :quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:52 schreef Double_B het volgende:
[..]
Hmm.. vind dat op de wiki een beetje ingewikkeld...
Iemand die misschien zo een invite voor me heeft?
Het ergste is nog wel dat je niet weet wat je zegt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet nee, maar ik zou dan dus echt niet met mijn blote reet voor die cam gaan zitten...
Edit: O ja, je mag me niet... Laat maaarrrr...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat je niet weet wat je zegt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |