tsja ik weet niet, ik heb wel es meegekeken bij zo'n chat hoe hij het doet op Paiq...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik sta ook redelijk hoog. Maar sopsop is het niet hoor.Wil nog niet echt vlotten, maar zit er net een week.
Ik vind het ook altijd lastig om er over te beginnen. Te snel is eigenlijk ook niet goed...
lees het topic ff goed door man... nee is the answer....quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef ikweetnix het volgende:
iemand nog een invite voor een kerel? yaho6631@hotmail
Nou dat valt reuze mee hoor, en als ik IRL zou kunnen versieren dan deed ik al dat internetdating gedoe niet. IRL ben ik te verlegen en stap ik echt niet op een meid af. Meestal is ze ook omringd door vriendinnen dus dan is het helemaal niks, goed gesprek kan ik dan ook niet echt voeren ofzo...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij schijnt ook in de Top 10 mannen te staan... en het gaat bij Internetdating veel om uiterlijk (zie het andere topic in R&P )
Een vriend van mij had dat ook... als ze zijn foto zagen, was het meteen sopsop bij de dames... wat dat betreft net mannen hoor (ze geven het alleen nooit toe)
ik denk dat jij IRL ook nogal wat zou kunnen versieren als je wilde...
Truequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij schijnt ook in de Top 10 mannen te staan... en het gaat bij Internetdating veel om uiterlijk (zie het andere topic in R&P )
Anders wij welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef mark_dabomb het volgende:
zometeen een date...ben beniewd...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Wooww ik zit net ff op dat Solomio te kijken...![]()
Okee, sommige mannen zijn wel lekker, maar de rest....en dan heb ik t nog niet eens over vrouwen...
die site is ook een onwijze paupersite...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Okee, sommige mannen zijn wel lekker, maar de rest....en dan heb ik t nog niet eens over vrouwen...
Nou, die is weer wegquote:
Die site had ik ook geprobeerd, is echt een waardeloze site..rare mensen zitten er op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:28 schreef Coolcat het volgende:
Hoe is bij jou gegaan dan, ter sprake gekomen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Nou, die is weer wegAardig meisje...goed figuur en potdomme ze kon er wat van!
Woont goed in de buurt en voor beiden voor herhaling vatbaar!
Leuk zeg, dat paiq!
wtf, nu al?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:05 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Nou, die is weer wegAardig meisje...goed figuur en potdomme ze kon er wat van!
Woont goed in de buurt en voor beiden voor herhaling vatbaar!
Leuk zeg, dat paiq!
En heb je t dan al over sex?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef mark_dabomb het volgende:
nu al? ja, ze was hier om 13 uur. Ik was een dagje vrij en zij ook. Zij woont nog bij haar ouders en die zijn overdag aan het werk en kan ze weg. 's avonds is dat moeilijker omdat ze niet zo makkelijk kan zeggen: Ik ga even sexen bij iemand van internet!
Dus vandaar
Hoe het is gegaan, gewoon speeddaten op paiq, MSN uitwisselen, veel chatten en dan maar gewoon vragen of ze een keer wilde datenen ja hoor, dat wilde ze wel!
Jij bent wel lekker wil je zeggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Heb je ze gezien??? Wat een koeien zeg!![]()
Is dit niet het topic over sexdates?quote:
nakend met een kaars in de aars, jeweet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef midimaze het volgende:
"Spannende foto's ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |