Post je hier hoe het is geweest?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:49 schreef francoise het volgende:
[..]
[knip]
't Wordt weer tijd voor een date, eens zien of ik nog wat kan regelen voor vanavond.
Je hebt een relatie??quote:Op zondag 7 januari 2007 17:51 schreef Oksel het volgende:
WIl iemand mij uitnodigen voor paiq?
Ik heb geen vriendin..Maar je niet toegevoegd aan msn...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef Coolcat het volgende:
ja oke, als ze het gewoon zeggen, maar heb ook al vaak meegemaakt dat mannen hier via fok bv mij toevoegen aan msn en dat later blijkt dat ze een vriendin hebben... Nou en waar t dan al over gegaan is, das gewoon puur vreemdgaan...
Jij ff pech dat ik me msn hier weg heb gehaald...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:43 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin..Maar je niet toegevoegd aan msn...
Heb jij even pech:P.
Op wat voor punt in deze chronologie komt voor het eerst het seksdoel ter sprake?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef mark_dabomb het volgende:
Hoe het is gegaan, gewoon speeddaten op paiq, MSN uitwisselen, veel chatten en dan maar gewoon vragen of ze een keer wilde datenen ja hoor, dat wilde ze wel!
Zo kun je het ook stellen;).quote:Op zondag 7 januari 2007 19:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Jij ff pech dat ik me msn hier weg heb gehaald...
Veel chatten of soms al tijdens het speeddaten...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op wat voor punt in deze chronologie komt voor het eerst het seksdoel ter sprake?
Wat niet kan... Check mijn profiel nog ff goed en dan met name bouwjaar...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:55 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Zo kun je het ook stellen;).
Je kan me altijd een pm sturen hoor
als je alle 2 naakt in bed ligt.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op wat voor punt in deze chronologie komt voor het eerst het seksdoel ter sprake?
3 jaar ouder. Sow whatquote:Op zondag 7 januari 2007 20:24 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Wat niet kan... Check mijn profiel nog ff goed en dan met name bouwjaar...
Je vergeet een kleinigheid:quote:
Okee, dus je peilt een beetje of iemand er voor in is en dan laat je het op de date zelf aankomen. Het is dus de eerste keer niet zo van: "oke dan kom ik je vrijdag om acht uur neuken".quote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
als je alle 2 naakt in bed ligt.
ontmoet ze ergens, verzin een of ander excuus om naar jouw of haar huis te gaan. ga iets doen om langer te blijven, filmpje kijken, cd luisteren. terwijl je hier meer bezig bent ga je tegen hem/haar aanzitten, raak hem/haar voorzichtig aan (arm op schouder, of om middel of op been ofzo). Als de ander dan positief reageert kun je verder gaan, anders doe je een stapje terug en probeer je het over 10 min nog eens.
als jullie er beide zin in hebben lig je niet veel later te neuken.
Het laatste wat je moet doen (als man dan) is vragen of ze willen neuken. als ze zelf alleen op sex uit is, zegt ze ja, maar dan had je er op de andere manier ook wel in bed gekregen. en als ze wel geil is, maar niet met voorbedachte rade opzoek was naar sex, dan verneuk je hier mee al je kansen
Ow, die vrouwen moet ik dan nog tegenkomen. Misschien even mijn profiel eens goed invullen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef mark_dabomb het volgende:
wanneer dat ter sprake komt? Je vraagt gewoon aan haar met welk doel zij op paiq zit en of ze niet is wil daten. dan komt het echt wel op het onderwerp sex.
precies.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Okee, dus je peilt een beetje of iemand er voor in is en dan laat je het op de date zelf aankomen. Het is dus de eerste keer niet zo van: "oke dan kom ik je vrijdag om acht uur neuken".
zoveel niet nee..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef smerik het volgende:
Zitten er zoveeel dames op PaiQ die graag de eerste keer al willen n**ken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |