Go for itquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:48 schreef Enil het volgende:
Hmm. Ik ga de boel maar eens cancelen...
Kvind er nu 1 echt superleuk, superleuk mee gesproken aan phone, superleuk mee gechat. Ik zie er meer in dan alleen 1 ding, en heb geen zin dat te verkloten door NU tussendoor wat met anderen aan te klooien.
Liever zeker voor onzekere
Gelijk heb je.. ik heb dat ook.. als ik nu echt een superleuk iemand vind (staat er eentje in mijn matches hehe) dan laat ik al die anderen gelijk vallen....quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:48 schreef Enil het volgende:
Hmm. Ik ga de boel maar eens cancelen...
Kvind er nu 1 echt superleuk, superleuk mee gesproken aan phone, superleuk mee gechat. Ik zie er meer in dan alleen 1 ding, en heb geen zin dat te verkloten door NU tussendoor wat met anderen aan te klooien.
Liever zeker voor onzekere
zijn er maar 3 eigenlijk..quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:10 schreef Coolcat het volgende:
AL die anderen...Doe is verslag joh...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
zijn er maar 3 eigenlijk..Maar verslagje post ik nog... als ik "klaar" met ze ben. Maar 1 daarvan is een milf en dat is nu mjin vaste scharrel...
![]()
Getrouwde MILF?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
zijn er maar 3 eigenlijk..Maar verslagje post ik nog... als ik "klaar" met ze ben. Maar 1 daarvan is een milf en dat is nu mjin vaste scharrel...
![]()
Voorlopig denk ik dat het wel aardig klopt ja. Dat jonge maakt me niet uit, ben zelf ook niet oud. Maar verder dan chatten komt het nog niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:01 schreef QCC het volgende:
Ouwe snoeperd(s)..
Matches zijn bijna nooit online, speeddate dames zijn vrij jong en verder dan chatten komt het niet.
Nee alleenstaand..quote:
Nee, daar zal Paiq weer te commercieel voor zijn. Kwam van de week op een andere site terecht (sexdates.nl ofzow) en die texten die je daar leestquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voorlopig denk ik dat het wel aardig klopt ja. Dat jonge maakt me niet uit, ben zelf ook niet oud. Maar verder dan chatten komt het nog niet.
Dat het niet verder komt dan chatten ligt ook aan jezelf... een "normale" date lukt me zo... en moet jou ook wel lukken lijkt me, als een meid je fotos leuk vind, en jij die van haar, en je hebt gezellig gechat, vraag haar dan ten date.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:01 schreef QCC het volgende:
Ouwe snoeperd(s)..
Matches zijn bijna nooit online, speeddate dames zijn vrij jong en verder dan chatten komt het niet.
moet je voor de gein maar eens op reageren, krijg je van die slappe mails als "mijn vriendin heeft geen internet dus ik mail namens haar, als je haar wil spreken moet je sex aan naar 1234 sms-en"quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Nee, daar zal Paiq weer te commercieel voor zijn. Kwam van de week op een andere site terecht (sexdates.nl ofzow) en die texten die je daar leest![]()
Kan nooit echt zijn allemaal...
Jij had er toch ook een via Paiq? Volgens mij is het niet onmogelijk, je moet maar net de juiste treffen. Alleen ben ik nogal kritisch, dus dan is de kans klein denk ik ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:14 schreef yoghurtje het volgende:
Maar als je een sexdate bedoeld dan zou ik me maar uitschrijven van Paiq.. want die kans is erg klein hoor.
Ja ik had er ook 1 via die site ja... maar de kans is 1 op de 50 denk ik... meeste willen gewoon een relatie of zitten er voor de gein op.. om de tijd te doden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jij had er toch ook een via Paiq? Volgens mij is het niet onmogelijk, je moet maar net de juiste treffen. Alleen ben ik nogal kritisch, dus dan is de kans klein denk ik ja.
Maar ik had al een keer iemand via chatten waarmee het een sexdate werd en een waarbij de plannen er waren maar ze net een vriend kreeg.
wat een logicaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Coolcat het volgende:
Heb er al 2 gehad via paiq en nog een derde zeer binnenkortEn het initiatief kwam van de mannen, ik begin er niet over namelijk...
even een vraagje..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:16 schreef yoghurtje het volgende:
WTF... niet normaal.. ik neem mijn woorden terug.. ik heb weer een date.. .ze komen achter elkaar nu.. en deze wil ook sex.. en heb er nog 1 die er ook wel voor in is.. maar daar nog geen date mee geregeld... maar komt wel...
juist, mannen snappen hints nooit, dus zou ik ook maar niet hintenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |