opgelopen nog wel? beterschap! Maarreh, sta er nu ook op, dat Paiq, wel grappig allemaal. Je moet er wel wat tijd & aandacht in investeren heb ik het idee...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb via PaiQ 1x een 'sexdate' en nu een relatie opgelopen.
Ik woon ook in het zuiden (tilburg) en vaak komen de vrouwen hier uit de buurt (regio rotterdam en oss enzo). Ook vaak zat echt dames uit tilburg gehad in de speeddate! raar dat het bij jou niet gebeurd!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:24 schreef Coolcat het volgende:
Nou ik heb dat hele profiel ingevuld en krijg alleen maar matches uit het zuiden van het land terwijl ik aan heb gegeven niet ver te willen reizen...
profiel van RP of Paiq?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:24 schreef Coolcat het volgende:
Nou ik heb dat hele profiel ingevuld en krijg alleen maar matches uit het zuiden van het land terwijl ik aan heb gegeven niet ver te willen reizen...
het geldt ook alleen voor de automatische matches hoor..quote:
Ja dat weet ik, maar mijn matches zijn ook allemaal uit verweggistan...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
het geldt ook alleen voor de automatische matches hoor..
die speeddates zijn gewoon willekeurig wie eerst komt, eerst maalt...
Ben je ergens naar opzoek dan daaro?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:04 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mijn matches zijn ook allemaal uit verweggistan...
Nee dus, hou het graag hier bij het hoge noordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:10 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ben je ergens naar opzoek dan daaro?
Sorry verwoordde me verkeerdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Nee dus, hou het graag hier bij het hoge noorden
Ik zoek niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:29 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Sorry verwoordde me verkeerd![]()
Doelde op Paiq, of je daar iets zoekt![]()
Okquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ok![]()
Net als al die ruim 21K aan andere mensen![]()
Het lijkt wel of iedereen er zit om rond te kijken die ik spreek... En dat op een datingsite..quote:
les 1: neem wat vrouwen zeggen nooit te letterlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het lijkt wel of iedereen er zit om rond te kijken die ik spreek... En dat op een datingsite..
Zelfde probleem hier, ik vind 150km weg niet echt in de buurt om te gaan daten...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:04 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mijn matches zijn ook allemaal uit verweggistan...
Dan moet je je vragen aanpassen. en dan niet 10 km ofzo doen maar iets van 40 km. Sinds ik dat gedaan heb krijg ik alleen matches uit omstreken... heb er nu een die 10 mins van mij vandaan woont.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:00 schreef midimaze het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, ik vind 150km weg niet echt in de buurt om te gaan daten...
10 mins, das best dichtbijquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:36 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Dan moet je je vragen aanpassen. en dan niet 10 km ofzo doen maar iets van 40 km. Sinds ik dat gedaan heb krijg ik alleen matches uit omstreken... heb er nu een die 10 mins van mij vandaan woont.
Oja en die speeddates zijn wel door het hele land en daar kun je echt niks aan veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |