Het aanbod is verleidelijk maar ik vind je iets te jongquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef Coolcat het volgende:
Okee, ik snap m! En een vaste scharrel is idd ideaal!![]()
Voel je niets van toch??quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het aanbod is verleidelijk maar ik vind je iets te jong![]()
*zet zich schrap*
Welk aanbod??quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*zet zich schrap*
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:12 schreef Wojworshebn het volgende:
Het was altijd lastig om een echt lekkere meid te krijgen voor een seksdate. De lelijke geile willen allemaal wel![]()
Alsof jij daar moeite mee zou hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*zet zich schrap*
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
deze is eigenlijk nog veel dodelijker
jij zou daten met bejaarden en kinderen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:06 schreef bigore het volgende:
Neukdates zijn niet echt leeftijdsgebonden.
Mwah ze is niet lelijk, maar ook niet mooi. Als dat het niveau van PaiQ is, dan vraag ik me af hoe die zogenaamde ''lelijke'' meiden er dan eruit zien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:01 schreef SlimShady het volgende:
er zijn zeker wel mooie meiden op PaiQ.
niet allemaal, maar ze zijn er wel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gast als je dat niet knap vind ben je wel superkritisch. Dan zal het wel lang duren voordat je iemand vind die je echt knap vind.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mwah ze is niet lelijk, maar ook niet mooi. Als dat het niveau van PaiQ is, dan vraag ik me af hoe die zogenaamde ''lelijke'' meiden er dan eruit zien.![]()
Die vind ik niet knapper dan de vorige dame. En in ieder geval ook een minder leuke uitstraling hebben. Maar goed smaken verschillenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:44 schreef Godshand het volgende:
Hij bedoelt zeker meer zoiets als
het zijn 4 verschillende dames hoor eh...quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:57 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Die vind ik niet knapper dan de vorige dame. En in ieder geval ook een minder leuke uitstraling hebben. Maar goed smaken verschillen![]()
6 in totaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
het zijn 4 verschillende dames hoor eh...
Ehhh ja dus?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Godshand het volgende:
het zijn 4 verschillende dames hoor eh...
het leek ff of je dacht dat het 1 en dezelfde persoon waren, uit je reactie...quote:
Ervaring meequote:
Nee hoor zeg alleen dat ze niet ''mooi'' is zoals iemand haar betiteld, gewoon vrij normaal. Maarja dat wilt niet zeggen dat ik haar niks vind.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:18 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Gast als je dat niet knap vind ben je wel superkritisch. Dan zal het wel lang duren voordat je iemand vind die je echt knap vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |