abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2006 @ 23:42:18 #51
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_44644958
Internetdating, geloof er weinig in ....

Gewoon lekker stappen, lol maken en zien wat er op je pad komt en er dan omheen stappen
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 21 december 2006 @ 23:56:45 #52
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_44645414
-zo was lang genoeg-

[ Bericht 87% gewijzigd door eXistence op 22-12-2006 10:47:00 ]
pi_44646568
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef eXistence het volgende:
Mmm jummie, net op paiq:

[afbeelding]
hmm niks bijzonders...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44646583
nikky, wat ik zei was gebaseerd op dingen die ze zelf heeft gezegd hoor.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_44647065
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef MvdZ het volgende:
Waarom wil iedereen massaal paiq op? Lukt het daar beter dan op 'normale' datingssites? Of is het gewoon een leukere site? Zelf heb ik een vriendin, maar ben gewoon nieuwsgierig... je weet tenslotte maar nooit
Het grote voordeel van paiq is dat er zelfs iets meer vrouwen dan mannen ingeschreven zijn (uiteraard zullen de mannen wel een stuk actiever zijn). Verder heb je *altijd* de kans om te chatten met meiden. Op andere dating sites kun je berichten sturen wat je wil, je moet er echt als een god uitzien om wat terug te ontvangen.

Bovendien zit je op andere sites vaak met een profiel en het is de bedoeling dat je een uitgebreide karakterschets enzo geeft. Dat geeft meteen al zo'n 'lange relatie' sfeertje. Paiq is veel losser. Je chat wat met een dame tot de foto zichtbaar wordt en dan heb je in ieder geval al een goede 1e indruk kunnen maken. Als je vlamt over de chat dan heft dat je mindere uiterlijk wat op. Op andere sites krijg je die kans niet echt.

Daarom is Paiq populair
De meeste mensen zitten erop voor een date (en stiekem hopend op een relatie of juist een sexdate), dus uiteindelijk vind je vaak een gelijkgestemde. Het nadeel is dat paiq de kleinschaligheid langzaam kwijt raakt. Als het straks echt populair wordt, dan krijg je al die 'eens even kijken' meiden (of jongens) die 1x online komen en dan nooit meer. Een jaar geleden waren bijna al mijn matches elke dag online. Nu hooguit eens per 4 dagen als het meezit. Een paar al ruim een week niet meer.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_44648988
Daar heb ik maar één oplossing voor: verwijderen. Dan komen er gewoon andere matches voor in de plaats!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_44649964
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:25 schreef MvdZ het volgende:

[..]

Waarom wil iedereen massaal paiq op? Lukt het daar beter dan op 'normale' datingssites? Of is het gewoon een leukere site? Zelf heb ik een vriendin, maar ben gewoon nieuwsgierig... je weet tenslotte maar nooit
Dan moet je het lekker uitmaken en dan pas op paiq gaan rondkijken.. vind het echt diep triest om je daar in te schrijven als je al een relatie hebt... en dan ondertussen zoeken naar wat beters ofzo..
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  vrijdag 22 december 2006 @ 08:30:53 #58
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_44649996
quote:
Mmm jummie, net op paiq:

[afbeelding]
nou als dit het 'niveau' van de site is dan ga ik wel naar de kroeg toe.....
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:02:20 #59
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_44650349
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:28 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Dan moet je het lekker uitmaken en dan pas op paiq gaan rondkijken.. vind het echt diep triest om je daar in te schrijven als je al een relatie hebt... en dan ondertussen zoeken naar wat beters ofzo..
haha, ik kijk ook niet rond daar, ik vroeg me alleen af hoe het daar is. Ik ben er niet ingeschreven en ook niet van plan mezelf in te schrijven. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het ongeveer zit omdat ik hier wel es van die verhalen hoor waarvan ik denk 'zozo.. doet ie goed!'.
Je hebt me ook nooit horen zeggen dat ik daar ben ingeschreven dus ik snap je haast 'kwade' reactie niet echt maargoed... Ik toon intresse in jullie 'bezigheid' op die site dat wil niet zeggen dat ik het zelf doe.
pi_44650504
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:30 schreef PieterCK het volgende:

[..]

nou als dit het 'niveau' van de site is dan ga ik wel naar de kroeg toe.....
Is het zeker niet, zitten echt veel mooie meiden op hoor... Maar er zitten meer lelijke meiden op dan knappe...Denk dat daar 1 op de 10 meiden wel leuk is...
pi_44650569
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:02 schreef MvdZ het volgende:

[..]

haha, ik kijk ook niet rond daar, ik vroeg me alleen af hoe het daar is. Ik ben er niet ingeschreven en ook niet van plan mezelf in te schrijven. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het ongeveer zit omdat ik hier wel es van die verhalen hoor waarvan ik denk 'zozo.. doet ie goed!'.
Je hebt me ook nooit horen zeggen dat ik daar ben ingeschreven dus ik snap je haast 'kwade' reactie niet echt maargoed... Ik toon intresse in jullie 'bezigheid' op die site dat wil niet zeggen dat ik het zelf doe.
Haha ben niet kwaad ofzo. Kijk mij maakt het echt niet uit hoor of je dat doet of niet.. maar persoonlijk zou ik dat nooit doen. Zou het ook niet leuk vinden als ik een vriendin zou hebben die daar ingeschreven zou staan, en dan op zoek zou zijn naar iets "beters" of naar iets voor erbij. Dus vandaar mijn reactie.

Dit moet ieder voor zichzelf weten natuurlijk...
pi_44650932
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 08:28 schreef yoghurtje het volgende:
no offense intended, maar jij hebt wat dat betreft ook boter op je hoofd
Je laten pijpen door je ex-vriendin die jou weer terugwil, tegelijkertijd sex hebben met een grietje dat echt zwaar verliefd op je is terwijl je weet dat je er toch geen relatie mee wil en ondertussen zelf poogt sex te krijgen met een andere meid die jou ook wel ziet zitten.

We zijn allemaal zwaar jaloers natuurlijk , maar jij bent de laatste die iemand anders verwijten mag maken
pi_44651153
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

.....

..... Het nadeel is dat paiq de kleinschaligheid langzaam kwijt raakt. Als het straks echt populair wordt, dan krijg je al die 'eens even kijken' meiden (of jongens) die 1x online komen en dan nooit meer.
.....
Het kan mij niet grootschalig genoeg zijn. Dan heb je veel meer kans op een goede match, vooral bij een speeddate. Ik heb wel eens het gevoel dat ik nu vaak wordt gekoppeld aan de eerste de beste vrouw die online is. Ben 35, Niet-single en wil graag daten. En dan word ik gekoppeld aan een 'meid' van 46 die aan de andere kant van Nederland woont, en niet wil daten.......

Ook wordt bij mij in ongeveer de helft van de gevallen de speeddate gelijk afgebroken. Ik denk omdat ik niet-single ben. Heb nooit de kans om het te vragen.......
pi_44651279
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:38 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

no offense intended, maar jij hebt wat dat betreft ook boter op je hoofd
Je laten pijpen door je ex-vriendin die jou weer terugwil, tegelijkertijd sex hebben met een grietje dat echt zwaar verliefd op je is terwijl je weet dat je er toch geen relatie mee wil en ondertussen zelf poogt sex te krijgen met een andere meid die jou ook wel ziet zitten.

We zijn allemaal zwaar jaloers natuurlijk , maar jij bent de laatste die iemand anders verwijten mag maken
Ik wou net zeggen... Yoghurtje, je bent zelf ook niet erg monogaam bezig...
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:03:39 #65
163136 MvdZ
pi_44651392
onder 'ook' val ik duidelijk niet. Ik ben namelijk WEL monogaam bezig ik hou het gewoon bij één meid.
Ik toon interesse vanwege al die verhalen.. Het was erg mooi geweest mits ik geen vriendin had..

Na uitleg snap ik je reactie wel Yoghurtje..En wat monogaam bezig zijn betreft... Yoghurt heeft geeen vaste vriendin, maar je houdt wel die meisjes die verliefd zijn op jou aan het lijntje.. tenzij je hebt verteld dat het puur om de seks ging?
pi_44651928
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:03 schreef MvdZ het volgende:
Na uitleg snap ik je reactie wel Yoghurtje..En wat monogaam bezig zijn betreft... Yoghurt heeft geeen vaste vriendin, maar je houdt wel die meisjes die verliefd zijn op jou aan het lijntje.. tenzij je hebt verteld dat het puur om de seks ging?
Dat heeft hij ja (dat hij geen relatie wil), dus da's wel oprecht. Maar dan nog. Als het meisje waar ik verliefd op ben sex met me wil ga ik ook geen nee zeggen, ook al word ik dan nog meer verliefd. In de hoop dat ze toch gevoelens krijgt. Valse hoop geven is ook niet netjes. En de klap komt later dan extra hard aan.
pi_44651964
quote:
Mmm jummie, net op paiq:

[afbeelding]
Zou ze het leuk vinden denk je dat je haar foto in een sexforum sexdate topic plaatst dat gelezen wordt door enkele duizenden lurkers?

mijn nieuwe ondertitel: moraalridder
pi_44651993
quote:
onder 'ook' val ik duidelijk niet. Ik ben namelijk WEL monogaam bezig ik hou het gewoon bij één meid.
Ik toon interesse vanwege al die verhalen.. Het was erg mooi geweest mits ik geen vriendin had..

O ja, zo had ik de ook niet bedoeld... Jeetje, lees jij altijd zo goed...
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:47:17 #69
163136 MvdZ
pi_44653797
ok

nahh lees niet altijd goed..eerder slecht. ben scherp vandaag
pi_44655340
quote:

Kerel, ik snap wat je bedoeld, kep ook even ingeschreven daar puur uitnieuwsgierigheid, maar wat een baggersite, kep er sinds die tijd ook niet meer naar gekeken.Krijg nu wel af en toe mail dat er een match is...
pi_44655443
Hey ik heb geen relatie... dus ik mag doen wat ik wil... ik zeg tegen alle meiden eerlijk dat ik geen relatie met ze willen, als ze dan alsnog sex willen dan is het hun keus geweest. Dus mij valt niks te verwijten... het is niet helemaal goed wat ik doe misschien, maar er zijn zat gozers die meiden alleen gebruiken voor de sex en die wel zeggen dat ze een relatie willen enzo.. dat is puur misbruik maken. En dat doe ik niet, ze weten waar ze aan toe zijn want dat vertel ik ze van tevoren.

Als ik een relatie zou hebben dan zou ik alleen voor die meid gaan, en niet voor een ander. Ben altijd monogaam geweest, en zal dat ook blijven. Maar aangezien ik nu nog lekker vrijgezel ben, kan en mag ik doen wat ik wil..
pi_44655811
Nu snap ik er niks meer van... eerst wou je alleen een sexdate, toen had je er 2 die leuk waren voor een relatie en nu zeg je weer dat je geen relatie wil??
pi_44656153
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Coolcat het volgende:
Nu snap ik er niks meer van... eerst wou je alleen een sexdate, toen had je er 2 die leuk waren voor een relatie en nu zeg je weer dat je geen relatie wil??
Ik zou ook van slag raken als er vanuit het niets ineens een handvol meiden (sexuele) interesse in mij had

Ergens is iedereen toch wel op zoek naar een relatie lijkt me. Maar als een date pikant eindigt is dat toch extra mooi meegenomen? je bent toch nooit op zoek naar losse sexcontacten? In een relatie heb je over het algemeen een veelvoud aan sex. Volgens mij kun je dus beter van relatie naar relatie hoppen. En als de relatie langdurig is ben je in feite nog gelukkiger (anders zou het niet zo lang duren immers)
pi_44656328
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Coolcat het volgende:
Ik wil het liefst een relatie natuurlijk, maar ben momenteel nog geen meid tegengekomen waar ik echt een relatie mee wil, die 2 zijn toch niet helemaal wat ik wil... zou er wel sex mee willen, maar meer niet. Vandaar ook dat ik tegen ze gezegd heb dat ik geen relatie met ze wil. Maar ze blijven maar afspreken met me (komt van hun kant af)

Dus totdat ik iemand heb waarmee ik een relatie zou willen, zou ik wel graag sexdates willen hebben of gewone dates die wellicht uitlopen op sex.. Ik heb zo ook mijn behoeftes toch ? En een vaste scharrel heb ik helaas nog niet.
pi_44658163
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef yoghurtje het volgende:

[..]

Ik wil het liefst een relatie natuurlijk, maar ben momenteel nog geen meid tegengekomen waar ik echt een relatie mee wil, die 2 zijn toch niet helemaal wat ik wil... zou er wel sex mee willen, maar meer niet. Vandaar ook dat ik tegen ze gezegd heb dat ik geen relatie met ze wil. Maar ze blijven maar afspreken met me (komt van hun kant af)

Dus totdat ik iemand heb waarmee ik een relatie zou willen, zou ik wel graag sexdates willen hebben of gewone dates die wellicht uitlopen op sex.. Ik heb zo ook mijn behoeftes toch ? En een vaste scharrel heb ik helaas nog niet.
Okee, ik snap m! En een vaste scharrel is idd ideaal!
pi_44658872
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef Coolcat het volgende:
Okee, ik snap m! En een vaste scharrel is idd ideaal!
Het aanbod is verleidelijk maar ik vind je iets te jong

*zet zich schrap*
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:59:09 #77
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44658913
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

*zet zich schrap*
Voel je niets van toch??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44659119
quote:

[..]

*zet zich schrap*
Welk aanbod??

*Viel mee toch??*
pi_44659168

[ Bericht 100% gewijzigd door Coolcat op 22-12-2006 15:08:25 ]
pi_44659297
Het was altijd lastig om een echt lekkere meid te krijgen voor een seksdate. De lelijke willen allemaal wel
pi_44660701
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:12 schreef Wojworshebn het volgende:
Het was altijd lastig om een echt lekkere meid te krijgen voor een seksdate. De lelijke geile willen allemaal wel
pi_44660786
quote:

[..]

*zet zich schrap*
Alsof jij daar moeite mee zou hebben
pi_44661370
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Coolcat het volgende:
Welk aanbod??

*Viel mee toch??*
deze is eigenlijk nog veel dodelijker
pi_44662694
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

deze is eigenlijk nog veel dodelijker
pi_44666448
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:36 schreef Coolcat het volgende:
jij duiveltje jij
pi_44670853
Neukdates zijn niet echt leeftijdsgebonden.
pi_44671501
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:06 schreef bigore het volgende:
Neukdates zijn niet echt leeftijdsgebonden.
jij zou daten met bejaarden en kinderen?
pi_44682336
er zijn zeker wel mooie meiden op PaiQ.
niet allemaal, maar ze zijn er wel.

zaterdag 23 december 2006 @ 15:50:56 #89
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44683302
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:01 schreef SlimShady het volgende:
er zijn zeker wel mooie meiden op PaiQ.
niet allemaal, maar ze zijn er wel.

[afbeelding]

[afbeelding]
Mwah ze is niet lelijk, maar ook niet mooi. Als dat het niveau van PaiQ is, dan vraag ik me af hoe die zogenaamde ''lelijke'' meiden er dan eruit zien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:18:29 #90
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44683870
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mwah ze is niet lelijk, maar ook niet mooi. Als dat het niveau van PaiQ is, dan vraag ik me af hoe die zogenaamde ''lelijke'' meiden er dan eruit zien.
Gast als je dat niet knap vind ben je wel superkritisch. Dan zal het wel lang duren voordat je iemand vind die je echt knap vind.
pi_44684423
Hij bedoelt zeker meer zoiets als

en wie heeft hier welles mee gechat?
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:57:11 #92
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44684751
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:44 schreef Godshand het volgende:
Hij bedoelt zeker meer zoiets als
Die vind ik niet knapper dan de vorige dame. En in ieder geval ook een minder leuke uitstraling hebben. Maar goed smaken verschillen
pi_44684901
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:57 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Die vind ik niet knapper dan de vorige dame. En in ieder geval ook een minder leuke uitstraling hebben. Maar goed smaken verschillen
het zijn 4 verschillende dames hoor eh...
pi_44684925
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

6 in totaal
pi_44685027
om ff weer ontopic te zijn, een van die 6 dames is in voor een sexrelatie..iig dat heeft ze tegen me gezegd
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:31:16 #96
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44685609
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Godshand het volgende:
Ehhh ja dus?
pi_44685706
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:31 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ehhh ja dus?
het leek ff of je dacht dat het 1 en dezelfde persoon waren, uit je reactie...
  zaterdag 23 december 2006 @ 20:50:24 #98
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_44691137
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:59 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Voel je niets van toch??
Ervaring mee
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:02:44 #99
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44691534
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 16:18 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Gast als je dat niet knap vind ben je wel superkritisch. Dan zal het wel lang duren voordat je iemand vind die je echt knap vind.
Nee hoor zeg alleen dat ze niet ''mooi'' is zoals iemand haar betiteld, gewoon vrij normaal. Maarja dat wilt niet zeggen dat ik haar niks vind.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_44699459
What de fuck? Ik weet nie hoe ik het gedaan heb, maar woensdag duik ik d'r bed kennelijk in
Net ontmoet op paiq, blijkt ze me toch even in de buurt te wonen
Falalalalala...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')