daar was ik ook achterquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef QCC het volgende:
Ok, dus we moeten gewoon veel foto's gaan raten om het te laten werken :p
heul nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:41 schreef Coolcat het volgende:
*kuch* verkapte TVP's *kuch*
ik voorspel een nieuw Fok! stel hieroquote:
Heeey B. A.quote:
* Vinnie_Terranova meldt zichquote:Op woensdag 20 december 2006 00:42 schreef MadMarco het volgende:
Iemand weleens n huismoedertje gehad?
Haat- leifde relatie.... meer haat dan liefde, maar het begin is erquote:Op woensdag 20 december 2006 00:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik voorspel een nieuw Fok! stel hiero
Hoezo gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heyyyy Pieter!!![]()
nog gefeliciteerd!![]()
Paar dagen geleden zag ik bij t fotoboek staan dat je jarig was?? Was iig lief bedoeld hoor.quote:
Hij wel weer hoor...quote:Op woensdag 20 december 2006 08:26 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
* Vinnie_Terranova meldt zich
Je wilt sex met um, kan je gewoon zeggen hoor, is namelijk sexdate topicquote:Op woensdag 20 december 2006 13:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zag ik bij t fotoboek staan dat je jarig was?? Was iig lief bedoeld hoor.![]()
ooow zo dank jequote:Op woensdag 20 december 2006 13:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zag ik bij t fotoboek staan dat je jarig was?? Was iig lief bedoeld hoor.![]()
Slim, jezelf lief doen voorkomen in de hoop sympathie bij haar op te wekken, om der vervolgens de ruggegraat uit der rug te neuken.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:32 schreef PieterCK het volgende:
[..]
ooow zo dank jedoe er alleen nooit wat aan
ps bigore wil ze niet hoor
Tssss is niet zoquote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Slim, jezelf lief doen voorkomen in de hoop sympathie bij haar op te wekken, om der vervolgens de ruggegraat uit der rug te neuken.![]()
Zit maar te geinen johquote:Op woensdag 20 december 2006 13:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tssss is niet zo
@ Coolcat is niet onzeker is gewoon zo
hallo! Ik lees mee hoor..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef bigore het volgende:
[..]
Slim, jezelf lief doen voorkomen in de hoop sympathie bij haar op te wekken, om der vervolgens de ruggegraat uit der rug te neuken.![]()
Het waren niet mijn woorden hequote:
Hmm meiden zoals jou moet ik echt eens ontmoeten...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:34 schreef francoise het volgende:
Heerlijke date gehad afgelopen maandag!
Had nog niet eens een foto gezien van mijn slachtoffer in kwestie maar gewoon vertrouwd op mijn vrouwelijke intuïtie... had geen betere keuze kunnen maken. (te) Lang geleden dat ik zo'n lekkere gozer in me had.![]()
![]()
Zeker voor herhaling vatbaar, gelukkig volgens hem ook. 'k Krijg, as we speak, al weer zin om hem te verblijden met een booty call...
Hier nog succesjes geboekt?
Morgen dan maar?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef francoise het volgende:
Ik denk dat meeste meisjes stiekem toch een relatie willen. Ook als ze op zo'n internetdatingding aangeven dat ze op zoek zijn naar een date, zullen ze toch stiekem hopen op meer.
Aangezien ik toch geen potentieel relatiemateriaal ben, heb ik besloten mijn vrouwelijkheid op andere manieren uit te buiten. Lekker makkelijk zo, ik heb toch geen reputatie meer om hoog te houden, en geniet echt van mijn vrijheid.
Wat ik je aan kan raden, is niet te lang blijven chatten. Als je wil daten, moet je gaan voor die date, en als een meisje eerst wil msn'en, sms'en, wat drinken etc dan kun je de onbeteugelde seksdate wel vergeten. Probeer iemand te vinden die open en eerlijk is over wat ze wil, en dat moet van meet af aan schaamteloze seks zijn.
Nee, ik heb al plannen vanavond.![]()
had je dan een reputatiequote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef francoise het volgende:
Lekker makkelijk zo, ik heb toch geen reputatie meer om hoog te houden, en geniet
Paiq is inderdaad een dating site, en totaal niet voor sexdates.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:45 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben best nieuwschierig hoe paiq eruit ziet als je ingelogt bent... Zou iemand een screenshot kunnen plaatsen?
Als je alle berichten leest lijkt het bij sommige alsof het puur om sexdates gaat, maar paiq wordt toch eigenlijk meer gebruikt als 'date-site' en niet puur voor sexdates?
Edit - we kunnen ook tever gaanquote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef francoise het volgende:
Aangezien ik toch geen potentieel relatiemateriaal ben....
Waarom wil iedereen massaal paiq op? Lukt het daar beter dan op 'normale' datingssites? Of is het gewoon een leukere site? Zelf heb ik een vriendin, maar ben gewoon nieuwsgierig... je weet tenslotte maar nooitquote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Paiq is inderdaad een dating site, en totaal niet voor sexdates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |