OMGquote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Check mijn icoon!!!!
*Wijst*
*Spring*
*Blij rondrent*
*vanalles verwenstquote:
Kan ik niet zien, ik lees in Text-mode.quote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Check mijn icoon!!!!
*Wijst*
*Spring*
*Blij rondrent*
that's your lossquote:Op zondag 17 december 2006 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, ik lees in Text-mode.
Niet eens in braille?quote:Op zondag 17 december 2006 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, ik lees in Text-mode.
het is... apartquote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Check mijn icoon!!!!
*Wijst*
*Spring*
*Blij rondrent*
ik zeg maar even niksquote:Op maandag 18 december 2006 07:44 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden afgelopen vrijdag 5 jaar en 5 maanden verkering.
quote:
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..quote:
Mijn pa, is om onzinnige/kansloze biedingen tegen te gaan.quote:Op maandag 18 december 2006 09:24 schreef FUFR het volgende:
amaranta,
wie heeft die prijzen verzonnen, lieverd?
![]()
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken food bestellen, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..quote:Op maandag 18 december 2006 09:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..
en you?
ok,quote:Op maandag 18 december 2006 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn pa, is om onzinnige/kansloze biedingen tegen te gaan.
Dit keer nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef C_W het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken food bestellen, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..
en nu, moeten lopen?quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mornin'
wil je een keer op tijd komen zit heel het versnellingsmechanisme van je fiets ineens los
Nee, te laat komen omdat je je fiets eerst moet maken.quote:
stoere meid die zelf haar fiets kan maken!quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, te laat komen omdat je je fiets eerst moet maken.
als ik was gaan lopen, was ik pas over een uur gearriveerd vrees ik
En nu moet je voor straf een rondje geven?quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, te laat komen omdat je je fiets eerst moet maken.
als ik was gaan lopen, was ik pas over een uur gearriveerd vrees ik
Da's een van de eerste dingen die mijn vader me leerde.quote:Op maandag 18 december 2006 09:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
stoere meid die zelf haar fiets kan maken!
* trots is
als ik een band repareer zitten er meer gaatjes in na de reparatie dan ervoor.quote:Op maandag 18 december 2006 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een van de eerste dingen die mijn vader me leerde.
8 jarig SQ-tje: "Papa, ik heb een lekke band"
Nog niet grijze papa: "Kom maar dan leer ik je zelf wel plakken"
Verder vind ik het gewoon heel interessant om fietsen te reparerenMaar die moderne fietsen zijn best lastig soms.
Juh, een rondje koffiequote:Op maandag 18 december 2006 09:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
En nu moet je voor straf een rondje geven?
Ze had het om te beginnen al niet hier neer moeten zetten, maarja. Dit is meer 'wat de gek er voor geeft' spul voor marktplaats/speurders.quote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok,
tis vast eerder gezegd maar wat een [Giel galm] prijzen [/Giel galm]
Bijna alles is 2x zo duur dan het waard is. Zo kom je er niet vanaf.
Heel even dacht ik he, een leuk keyboard, even later kwam ik bij naast mijn stoel
iets lager inzetten en wachten op bieders werkt imo beter. nu schrik je veel mensen af.quote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze had het om te beginnen al niet hier neer moeten zetten. Dit is meer 'wat de gek er voor geeft' spul voor marktplaats/speurders.
Naj, ik ga altijd als laatste weg jeweet, om 17:45 loop ik als laatste richting deur.quote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef FUFR het volgende:
Wel betijds naar huis gaan SQ, je weet het, wie te laat is gaat ook eerder naar huis.
Ik zou naar de snuffelmarkt gaan met die spullen, daar komen vaak veel liefhebbers voor "oude troep"quote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze had het om te beginnen al niet hier neer moeten zetten, maarja. Dit is meer 'wat de gek er voor geeft' spul voor marktplaats/speurders.
Ik hou meestal rond 5 uur op. dan heb ik de cooldown meestal ook al gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naj, ik ga altijd als laatste weg jeweet, om 17:45 loop ik als laatste richting deur.
Schoonmaakvrouwen: " Wa gade toch altijd laat naar huis meske!"
SQ: "Nee, die anderen gaan gewoon vroeg"
17:45 vind ik nog een hele normale tijd. Hier is dat laat
school ze!quote:Op maandag 18 december 2006 09:58 schreef Blueman het volgende:
En een lange schooldag staat voor de boeg
Tot over een topic of 2 jullie kennende
De grote is 5 octaven zonder midi de kleine is 4 octaven met midi. Ze hebben beide koptelefoon- en volgens mij geen tulp aansluitingen. Stroomdinges zit er bij, standaard zit er niet bij, alleen een standaard om je bladmuziek op te zetten, maar die bedoel je nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:59 schreef FUFR het volgende:
Die keyboard, Mex of Amaranta, zijn die compleet met stroomdinges?
wat voor aansluitingen achterop? Midi? Tulp? DIN? 3 octaven bereik?
Handleiding? standaard?
goede koffie gehad?quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef bleiblei het volgende:
http://youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw Da kan toch nie.
Ow en mijn koplamp doet het weer. Heb er wel een uur voor bij de garage gezeten.
Filmpjes met geluidquote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef bleiblei het volgende:
http://youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw Da kan toch nie.
Ow en mijn koplamp doet het weer. Heb er wel een uur voor bij de garage gezeten.
Autobarquote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef bleiblei het volgende:
Fufr:
Gewoon dezelfde koffie als hier op kantoor. Van die DE muk uit een rooie automaat (als is dat vele malen beter dan van die autobar rommel).
SQ:
Dit is mijn original icoon!.
Naja, zonder de muts dan.
Ik zat bij de garaasj de Soeps te lezen, weet je wie daar voorbij kwam?.
Floris! Floris van Do staat in de Soeps.
Heeft ie dat live ook?quote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Autobar
En maar maar...Ik kom hier pas een half jaar
Ik ken je alleen maar met biericoon
en bedankt, nu heb ik de hele dag ranzige gedachten over bier.quote:Op maandag 18 december 2006 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hij allemaal met bier doet
Het is bij hem meer de snelheid waarmee.quote:Op maandag 18 december 2006 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en bedankt, nu heb ik de hele dag ranzige gedachten over bier.
Ging over nummer 100 en ze schijnen op nummer 100 te wonen (ik dacht 96 ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Autobar
En maar maar...Ik kom hier pas een half jaar
Ik ken je alleen maar met biericoon
En wieso stond Flo in de Soeps dan?
Hmz, ze wonen niet op nummer 100 neequote:Op maandag 18 december 2006 10:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ging over nummer 100 en ze schijnen op nummer 100 te wonen (ik dacht 96 ofzo).
Juh, dat had ik door, alreeds gevonden op de site, en toen besloten om het dan maar niet te weten te komen.quote:Op maandag 18 december 2006 10:41 schreef bleiblei het volgende:
http://www.soeps.nl/files/soepso66.pdf
Ergens achteraan. Let wel, het is een PDFje van 30mb.
IJsselstein is mooi.quote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef FUFR het volgende:
shid, effe douchen en scheren, moet zo lunchen in Ijsselstein.
Effe vergeten...
Goedemorgen.quote:Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
IJsselstein is mooi.
Gutenmorgen wieder!Ben er zo ook weer vandoor.
Maakt niet uit, en of je de zus van Flow de groeten doet als je der zietquote:Op maandag 18 december 2006 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Goedemorgen.
ik ben van plan niet verder te komen dan het industrieterrein van Ijsselstein heur..
Mijn koffie, wat doe jequote:RIJSWIJK - De Nationale Postcode Loterij is aangeklaagd door een vrouw uit Heusden. De vrouw zegt psychische schade te ondervinden omdat ze geen loten had terwijl de hoofdprijs in haar straat viel, zo verklaarde ze zaterdag in NOVA.
Een woordvoerder van de loterij bevestigde zaterdag dat de vrouw de organisatie voor de rechter heeft gesleept. Vrijdag ontving de organisatie volgens hem de dagvaarding.
Begin dit jaar viel de straatprijs van de Postcode Kanjer in de Hoogstraat van het Brabantse Heusden. Acht deelnemers mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De klaagster was daar niet bij omdat ze geen loten had gekocht.
Niet bewust
Volgens de Postcodeloterij staat in de dagvaarding dat de vrouw bewust niet deelnam aan de loterij. "Bewust niet deelnemen, betekent dat mevrouw de ins en outs van de Postcode Loterij kende," aldus de kansspelorganisatie.
"Als je dan bewust niet deelneemt, dan weet je ook dat als er een grote prijs op je postcode valt, je niet één van de prijswinnaars bent." De zaak dient op 10 januari.
http://www.nova.nl/quote:Op maandag 18 december 2006 11:09 schreef FUFR het volgende:
SQ, zie nova.nl voor live gejank van dat mens. ik heb dubbel gelegen..
hoe dom kun je zijn...
De kans acht ik erg klein.quote:Op maandag 18 december 2006 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maakt niet uit, en of je de zus van Flow de groeten doet als je der ziet.
Ik neem aan dat het de enige reden waarom IJselstein zo mooi is. Want als er een dorp weinig bijzonder is, dan ist IJselstein wel. Er zijn massa's van die gehuchten in NL.quote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
De kans acht ik erg klein.
Die zit zegmaar ook in Rome.
quote:
Ja maar dat is heel wat anders.quote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef bleiblei het volgende:
Overigens vind ik het weer wel belachelijk, wat ook een aantal keer voorgekomen is, dat er bijv. op een lot een hoofdprijs is gevallen, maar dat het lot niet juist geactiveerd is door een fout van de winkelbediende en de loterij zegt van "tjaah, sorry, maar we keren de prijs niet uit want het lot is onjuist geactiveerd".
Als mij dat zou gebeuren zou ik die winkelbediende wel "wat aan kunnen doen" denk ik.
Ik vond het een heel mooi dorpje. Authentiek enzo. Is weer eens wat anders dan een industriestad als Tilburg.quote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het de enige reden waarom IJselstein zo mooi is. Want als er een dorp weinig bijzonder is, dan ist IJselstein wel. Er zijn massa's van die gehuchten in NL.
Mwah, dan vergelijk je het ook ergens meequote:Op maandag 18 december 2006 11:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vond het een heel mooi dorpje. Authentiek enzo. Is weer eens wat anders dan een industriestad als Tilburg.
Dan hou je nog een half miljoen over.quote:Op maandag 18 december 2006 11:30 schreef bleiblei het volgende:
Kansspelbelasting is al gauw 29% hoor.
Dat klopt. Maar zoals je gisteren al aangaf. Mensen doen niet mee voor 5 ton. Die doen mee voor tig miljoen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan hou je nog een half miljoen over.
Van een half miljoen kun je echt wel veel leuke dingen doen me dunkt! Allejezus!
Ik ga het overleggen!quote:Op maandag 18 december 2006 10:09 schreef FUFR het volgende:
dan bied ik 20, mits goed werkend voor die met midi
Een schop onder je hol, is wat je verdientquote:Op maandag 18 december 2006 11:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben ook teleurgesteld met maar 5ton denk ik![]()
.
Ik zou er HEEL blij mee zijn, maar ik ben dan ook geen verwend nestquote:Op maandag 18 december 2006 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een schop onder je hol, is wat je verdient
Ik heb de anonimiteit alreeds opgegevenquote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vorige adres was te persoonlijk, dus maar een andere aangemaakt voor algemeen gebruik.
Ik deels, jij en Okke zijn de enige die mij kennen (en amaranta een klein beetje).quote:Op maandag 18 december 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de anonimiteit alreeds opgegeven
666 the number of the beastquote:Op maandag 18 december 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb bij Maas stage gelopen en die automaten zijn über, gelukkig hebben ze die bij Atos ookquote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef bleiblei het volgende:
Fufr:
Gewoon dezelfde koffie als hier op kantoor. Van die DE muk uit een rooie automaat (als is dat vele malen beter dan van die autobar rommel).
Lastig om te sjoemelen met je tijd danquote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb bij Maas stage gelopen en die automaten zijn über, gelukkig hebben ze die bij Atos ookDe allerduurste versies zijn volledig op afstand via internet te besturen en beheren. Facility managers kunnen online precies zien hoeveel koffie op welke tijdstippen er gezopen wordt. Ze kunnen het aantal gram koffie per kopje variëren, bv 's morgens wat meer koffie dan 's middags, of op maandag ochtend wat meer
.
Tevens geeft de automaat zelf, aan de hand van het gebruik, een voorspelde dag waarop hij gevuld moet worden. Via GPS en GPRS wordt er vervolgens bekeken welke monteur/vuller het dichtst in de buurt van de automaat is. Bij kapot gaan van de automaat geeft hij aan wat er kapot en in welk onderdeel de fout zit, online wordt er bekeken welke monteur dit ding in z'n busje heeft liggen en wederom via GPS en GPRS welke monteur het dichtst bij de automaat in de buurt is. Dit alles is ook weer gecombineerd met Tomtom, monteurs hoeven dus geen adressen of postcodes in te tikken, Tomtom wordt op afstand bestuurd.
Waar is de tijd gebleven van de pruttelkoffie van de koffiejuffrouw?quote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb bij Maas stage gelopen en die automaten zijn über, gelukkig hebben ze die bij Atos ookDe allerduurste versies zijn volledig op afstand via internet te besturen en beheren. Facility managers kunnen online precies zien hoeveel koffie op welke tijdstippen er gezopen wordt. Ze kunnen het aantal gram koffie per kopje variëren, bv 's morgens wat meer koffie dan 's middags, of op maandag ochtend wat meer
.
Tevens geeft de automaat zelf, aan de hand van het gebruik, een voorspelde dag waarop hij gevuld moet worden. Via GPS en GPRS wordt er vervolgens bekeken welke monteur/vuller het dichtst in de buurt van de automaat is. Bij kapot gaan van de automaat geeft hij aan wat er kapot en in welk onderdeel de fout zit, online wordt er bekeken welke monteur dit ding in z'n busje heeft liggen en wederom via GPS en GPRS welke monteur het dichtst bij de automaat in de buurt is. Dit alles is ook weer gecombineerd met Tomtom, monteurs hoeven dus geen adressen of postcodes in te tikken, Tomtom wordt op afstand bestuurd.
Van dit topic jaquote:Op maandag 18 december 2006 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik deels, jij en Okke zijn de enige die mij kennen (en amaranta een klein beetje).
quote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van de pruttelkoffie van de koffiejuffrouw?
Dat lijkt mij sterkquote:Op maandag 18 december 2006 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van dit topic ja
Maar ik ben onderhand alweer bijna vergeten hoe je er uit ziet
Dat begrijp ik, maar niet mjet de handquote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In de automaten die ik beschreef worden de bonen ook vers gemalen![]()
Als je 't over mij hebt: ik msn niet op mijn werkquote:Op maandag 18 december 2006 12:34 schreef Juup© het volgende:
Toch wel interessant als ik mensen toevoeg aan de MSN maar ik niet zie
Ahaquote:Op maandag 18 december 2006 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 't over mij hebt: ik msn niet op mijn werk
Ik heb bij Chess stagegelopenquote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
.
Jouw adres is nog steeds dat okkerddinges?quote:Op maandag 18 december 2006 12:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Idem... Want dan gaan allemaal collega's moeilijke vragen stellen.
Neej hoor...
jupquote:Op maandag 18 december 2006 12:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw adres is nog steeds dat okkerddinges?
Het hele systeem moest zo fool-proof mogelijk zijn, zo groot mogelijke knoppen en zo weinig mogelijk invoerwerk.quote:Op maandag 18 december 2006 12:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb bij Chess stagegelopen.
En die ontwikkelen en maken de M2M modules van dat soort systemen![]()
.
Al zie ik het nut van dat Tomtom thingy niet echt. De ontwikkeling van dat deel heeft ws. veel meer gekost dan opgeleverd.
Dat honden verhaal?quote:Op maandag 18 december 2006 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, even wat heel anders, maar ik zie net dat die Qwea pas 17 is
We hebben ons bijna door een kind laten opnaaien
Die kende ik nog niet, ik dacht aan het asielverhaal.quote:Op maandag 18 december 2006 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die met die bijtende Golden
En ikquote:Op maandag 18 december 2006 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik deels, jij en Okke zijn de enige die mij kennen (en amaranta een klein beetje).
Serieus ja?quote:Op maandag 18 december 2006 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kan best, dan issie gewoon pedoquote:Op maandag 18 december 2006 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Serieus ja?
Waar zie je dat?
Die Mikey Mo (haar vriend) beweert dat ie 28 is.
Ik heb een stempelkussentje gehaald zodat er Eny-pootjes op de kaarten komenquote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ondertekenen jullie je kerstkaarten ook met de naam van je kat
Ik teken er ook heel vaak een hondenpootje onder.quote:Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een stempelkussentje gehaald zodat er Eny-pootjes op de kaarten komen![]()
.
sorry, novatv.nlquote:
[Joost mode]quote:Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een stempelkussentje gehaald zodat er Eny-pootjes op de kaarten komen![]()
.
Mijn msn naam is joepbloemen at hete mail.comquote:Op maandag 18 december 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens de afgrijselijke lamme kuth*er achter de toonbank van de Bruna op de Leenderweg hadden ze ze daar niet.quote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben niet de enige
Ik wil ook zo'n kussentje voor volgend jaar
herstel: we hebben een kind de les gelezen, iets waar ze later als ze groot is nog wel even aan terugdenkt.quote:Op maandag 18 december 2006 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik daar mijn relatiedinges ook maar es effe invullenquote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best, dan issie gewoon pedo
Ik zag het staan in een "hoe oud ben je en hoe lang heb je verkering" topic
oe....das eh.. triestquote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ondertekenen jullie je kerstkaarten ook met de naam van je kat
Ik weets. Doe mij ff mailen waar onze weledele jongedame te Utrecht woont?quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef febster het volgende:
[..]
[Joost mode]
Ja!
Hoi!
Van mij krijg je geen kaart!
[/Joost mode]
17, oh.quote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best, dan issie gewoon pedo
Ik zag het staan in een "hoe oud ben je en hoe lang heb je verkering" topic
Nee, dit jaar hebben we hele burgerlijke kaartjes, vorig jaar zat ze in Kerstjurkje en de hond samen op de foto..quote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sam ook op de kerstkaarten erbij komt?
Das toch ook een soort van huisdier.
Neejoh, tis waarschijnlijk een tienerhoertje woonachtig bij der lieftallige Ergon vriendje samen met der zoontje genaamd Sjefkequote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
17, oh.
Heeft ze dan geen moeder ofzo die die hond even wat kan leren?
OMG. Dat sturen de neef van mijn pa en zijn vrouw ook elk jaar op vanuit de USquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, dit jaar hebben we hele burgerlijke kaartjes, vorig jaar zat ze in Kerstjurkje en de hond samen op de foto..
Dan begrijp ik het wel ja, dat achterlijke topic.quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, tis waarschijnlijk een tienerhoertje woonachtig bij der lieftallige Ergon vriendje samen met der zoontje genaamd Sjefke.
ergon heet buiten eindhoven anders. we spreken derhalve liever over schoffelmongolenquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, tis waarschijnlijk een tienerhoertje woonachtig bij der lieftallige Ergon vriendje samen met der zoontje genaamd Sjefke.
hey, dawas nie mijn keuze hequote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
OMG. Dat sturen de neef van mijn pa en zijn vrouw ook elk jaar op vanuit de US.
Die meid gaat nu veel junkmail krijgenquote:Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey, dawas nie mijn keuze he
klagen op voornaamvrouwachternaamfufr op zonnet.nl
ik krijg er nog 1 van je.quote:
Ja, van mij dusquote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef FUFR het volgende:
Nee, want jij bent de enige als het goed is die mijn achternaam weets
Ohja, den teering.quote:
oh! jij...SMOTSquote:
je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik woon alleen met mn kat.
Alleen mn eigen naam is ook zo alleen.
Dus Xander en Bobje mogen er ook bij
Wat weet ik? Je achternaam?quote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef FUFR het volgende:
Nee, want jij bent de enige als het goed is die mijn achternaam weets
oeps. en die filerijdert nu ook...
Hier ook, kan de vliegtuigjes niet eens zien zo heiigquote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef bleiblei het volgende:
Hey! Ik zit in een wolk.
Tis helemaal wazig buiten.
ik zie amper mijn auto staanquote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef bleiblei het volgende:
Hey! Ik zit in een wolk.
Tis helemaal wazig buiten.
neem aan van wel, tis ook niet zoon heel groot geheim hoor.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Misschien moeten we binnekort eens babbelen FUFR
Ik ben altijd bebabbelbaar.quote:Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Misschien moeten we binnekort eens babbelen FUFR
wij komen er niet in voorquote:
Is geen vergelijkbaar onderzoek.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef bleiblei het volgende:
Kijk hier maar eens Mex:
http://www.intermediair.n(...)nderzresultaten.html
Intermediar vind ik ook wat beter klinken dan Trouw op dit vlak.
Hmmm, iets te snel gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is geen vergelijkbaar onderzoek.
Intermediair onderzoekt bedrijfsimago van hoogopgeleiden, trouw onderzocht de mening van de mensen die bij de bedrijven zelf werken.
* pats op hand: opletten!quote:
Wel bij de IT dienstverlenersquote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Atos staat niet in het intermediair lijstje![]()
Op nummer 7. Mja, het staat er inderdaad in, al staan alleen de eerste 4 van IT bedrijven in de totale top 50quote:
Enig idee hoeveel ICT dienstverleners er zijn in Nederland?quote:Op maandag 18 december 2006 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op nummer 7. Mja, het staat er inderdaad in
Zie editquote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ICT dienstverleners er zijn in Nederland?.
FUFR staat er bijv. niet tussen.
het zijn er een paar duizend...quote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ICT dienstverleners er zijn in Nederland?.
FUFR staat er bijv. niet tussen.
veel te koud om in de stad te gaan huggen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
Heey mede-Eindhovenaren, kennen jullie het Free Hugs initiatief op fok!? Het leek mij leuk om a.s. zaterdag voor kerst dit ludieke experimentte gaan doen in de stad en dacht, misschien zitten er in deze reeks nog mensen die het leuk lijken en genoeg lef hebben?
Zie voor meer info dit topic: FREE HUGS #3 en deze website www.freehugscampaign.org
Er wordt al ge-free-hugged in het centrum van Eindhovenquote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
Heey mede-Eindhovenaren, kennen jullie het Free Hugs initiatief op fok!? Het leek mij leuk om a.s. zaterdag voor kerst dit ludieke experimentte gaan doen in de stad en dacht, misschien zitten er in deze reeks nog mensen die het leuk lijken en genoeg lef hebben?
Zie voor meer info dit topic: FREE HUGS #3 en deze website www.freehugscampaign.org
Oudquote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
Wromnie? Als ik vragen magquote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
het zijn er een paar duizend...
wij willen niet in dat lijstje staan, ook niet in het goeie deel
als je aan de goeie kant staat komen er teveel kwiepies op je bedrijf af.quote:Op maandag 18 december 2006 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wromnie? Als ik vragen mag.
Lijkt me wel een aardige waardering voor je werk.
Daar zit ook weer wat in jaquote:Op maandag 18 december 2006 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je aan de goeie kant staat komen er teveel kwiepies op je bedrijf af.
sta je aan de andere kant lopen je mensen weg.
ik werk zowieso veel met freelancers, die doen niet aan dat soort lijstjes..
wil je effe knuffelen?quote:
ik heb wel gelunched, ik vond het meer dan genoeg actie voor vandaag.quote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef bleiblei het volgende:
Verdimme weer geen reet gedaan op wat mensen achter hun kont aanzitten na.
ghegheghe... Waar heb je in DB gelunched? Lekker gelunched of een kale hapsnapsnelweglunch?quote:Op maandag 18 december 2006 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb wel gelunched, ik vond het meer dan genoeg actie voor vandaag.
helemaal naar ijsselstein gereden om er daar achter te komen dat we in Den Bosch hadden afgesproken![]()
* bon tevoorschijn haalt:quote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ghegheghe... Waar heb je in DB gelunched? Lekker gelunched of een kale hapsnapsnelweglunch?
het eerste jaar is dat leuk, net als leuke meiden op soll. laten komen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in ja.
Al kan je de kwiepjes wel eigenhandig de deur wijzen natuurlijk.
Het klinkt wat basaalquote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
* bon tevoorschijn haalt:
Eeterij de dungense brug (net voorbij industrieterrein Brand.
(andere kant van snelweg van you uit gezien)
Ja ik zag het later pas dat er onlangs al is gehugged, jammergenoeg zonder filmpje. Die initiatiefnemers heb ik ook benaderd. Maarja, zo voor kerst mag er mss wel wat extra geknuffeld worden?quote:
oh, ok, was ik nog niet opgekomen..quote:Op maandag 18 december 2006 16:48 schreef Étoile het volgende:
hihi ok FUFR
Belevenis is trouwens vaak zoiets als een ballonvaart, slipcursus, concert, indoor-skieën enzo
Paarse krokodillen?quote:Op maandag 18 december 2006 16:51 schreef FUFR het volgende:
HH mededeling:
Samantha mag door naar het krokodillenbadje bij de zwemles![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef C_W het volgende:
Joepie een digicam gekregen als kerstcadeau op werk![]()
das wel cool, CWquote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef C_W het volgende:
Joepie een digicam gekregen als kerstcadeau op werk![]()
Je werkt bij Canon?quote:Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef C_W het volgende:
Nog niet echt goed gekeken.. maar iets van 5 megapix.
eigen merk hezal wel een afgekeurd model zijn
.. maar in ieder geval beter dan een kerstpakket!
Ze stonden er wel bij te filmen 2 zaterdagen geleden....quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ja ik zag het later pas dat er onlangs al is gehugged, jammergenoeg zonder filmpje. Die initiatiefnemers heb ik ook benaderd. Maarja, zo voor kerst mag er mss wel wat extra geknuffeld worden?
wat kletsen jullie snel btw, is echt niet bij te houden als buitenstaander![]()
Noem geen bedrijfsnaamquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je werkt bij Canon?.
Of bij Medion.
Oeh! Feliciteer der van ons!quote:Op maandag 18 december 2006 16:51 schreef FUFR het volgende:
HH mededeling:
Samantha mag door naar het krokodillenbadje bij de zwemles![]()
Ik gok op Benqquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je werkt bij Canon?.
Of bij Medion.
FOBO HINT nodig?quote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef C_W het volgende:
[..]
Noem geen bedrijfsnaammaar ga nu naar huis .. meteen even testen natuurlijk
Inwisselen danquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef bleiblei het volgende:
een belevenis gaat meestal in de vorm van een bon zoals die verrekte pluimen waarvan ik er ook nog 1 heb liggen.
done, maar ze is druk met kleuren nuquote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! Feliciteer der van ons!
(Wij hadden vroeger niet een een krokodillenbad, alleen een kikkerbadje en het grote mensen bad
).
Of ruilen tegen mijn kerstkado, een soort fietsremkabel met magneetjes om kerstkaarten aan te hangenquote:
DUH....quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In haar fobo staat nix.
Hoe bedoeloe?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Of ruilen tegen mijn kerstkado, een soort fietsremkabel met magneetjes om kerstkaarten aan te hangen
Dit sluit volledig aan bij het plaatje wat ik net gepost heb![]()
Daarentegen verdien jij wel weer veelquote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Of ruilen tegen mijn kerstkado, een soort fietsremkabel met magneetjes om kerstkaarten aan te hangen
Dit sluit volledig aan bij het plaatje wat ik net gepost heb![]()
tuurlijk!quote:Op maandag 18 december 2006 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik krijg
FUFR, hou morgen je brievenbus in de gaten
Ofwel, daar gaat je privebellen met de feun van de zaak...quote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Wij kregen Skype "telefoons".
Ofwel headset zonder headset die je in je laptop/pc kan pluggen.
Waarschijnlijk gaan ze over een paar maanden "opeens" zeuren over onze GSM rekeningen en stimuleren om via VoiP te bellen. De software om met collega's te bellen is al te vinden op het intranet incl. shortcodes die aan iedereen toegewezen is.
Doe ik toch al niet/weinig.quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ofwel, daar gaat je privebellen met de feun van de zaak...
Nee! Helemaal nietquote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarentegen verdien jij wel weer veel
hoezo, ik laat m'n lul toch niet zien?quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe ik toch al niet/weinig.
En wat ben jij een viezerik. Met al die jongemeisjes FOBO slowchatten![]()
.
Totdat het kut gaat met Atos. Dan vliegtie eruit omdat ze em nergens aan verhuurt krijgen zonder pampiertjequote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nee! Helemaal nietD'r is vorige maand iemand aangenomen die tegelijk met mij op de Fontys heeft gezeten, na 3 jaar is gekapt, vervolgens is gaan werken en nu is aangenomen bij Atos, zonder HBO papiertje met alleen een miniscuul beetje werkervaring. Hij krijgt ¤300 bruto meer dan ik bij m'n start kreeg. Ik heb een half jaar geleden 150¤ erbij gekregen en verwacht nu op z'n minst weer 150¤ erbij (met relevante werkervaring en een HBO papiertje..)
Niet zo bozigquote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nee! Helemaal nietD'r is vorige maand iemand aangenomen die tegelijk met mij op de Fontys heeft gezeten, na 3 jaar is gekapt, vervolgens is gaan werken en nu is aangenomen bij Atos, zonder HBO papiertje met alleen een miniscuul beetje werkervaring. Hij krijgt ¤300 bruto meer dan ik bij m'n start kreeg. Ik heb een half jaar geleden 150¤ erbij gekregen en verwacht nu op z'n minst weer 150¤ erbij (met relevante werkervaring en een HBO papiertje..)
kippenpootjes, broccoli en aardappelsquote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Wat zal ik eten vanavond?
Die bozigequote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet zo bozig
Ik dacht dat jij toch wel meer verdiende dan mij. Maar dan zal het wel aan mij liggen.
En die fantastische geweldige toffe werkgever van je.quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die bozigewas niet helemaal de bedoeling en al helemaal niet aan jou persoonlijk gericht
Ik zal best wat meer verdienen dan jij, is nou eenmaal een andere branche waarin ik werk.
Ik zal het maar niet vragen danquote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Wat zal ik eten vanavond?
Jaah, maar dan niet beweren dat je niet goed verdient sjappiequote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die bozigewas niet helemaal de bedoeling en al helemaal niet aan jou persoonlijk gericht
Ik zal best wat meer verdienen dan jij, is nou eenmaal een andere branche waarin ik werk.
Je wil dat ik bij jouw kom eten?quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet vragen dan
Dus bij mij komen eten betekent meteen dat ik een duur diner voor je op tafel zet dat ik helemaal betaal?quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je wil dat ik bij jouw kom eten?![]()
Je hebt geen geld joh.
Maar da kan ook. Morgen t/m donderdag eet ik thuis/onderweg. Want woensdag en donderdag moet ik te vroeg mijn nest uit.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En die fantastische geweldige toffe werkgever van je..
De mijne betaald nie zo veel.
Anders gezegd, marktconform gezien verdien ik niet goedquote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaah, maar dan niet beweren dat je niet goed verdient sjappie
Ow, jawel hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De jouwe zal niet veel minder betalen dan de mijne, al helemaal niet als je de leasevergoedingen gaat meetellen.
Graag of niejquote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus bij mij komen eten betekent meteen dat ik een duur diner voor je op tafel zet dat ik helemaal betaal?
Je bent welkom if you want.
Is een Leon, de allerschraalste, daar betaal ik 70¤ voor bij.quote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor.
Hoeveel betaal je bij op je Altea?
Hier kunnen mensen pas Altea rijden na minimaal 3 jaar ervaring.
Ja heyquote:Op maandag 18 december 2006 17:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Graag of niej.
Ik kom je kant wel op dadelijk.
kippeNpootjes ja, van meer dan 1 kip...quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, kippepootjes.
Hoe maak je die?.
Hmmm, dat komt aardig in de buurt van mijn peugeot.quote:Op maandag 18 december 2006 17:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is een Leon, de allerschraalste, daar betaal ik 70¤ voor bij.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hey
Ik kook 95% van de gevallen al voor je hoor
Betaal je ook een bijdrage voor privegebruik?quote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmmm, dat komt aardig in de buurt van mijn peugeot.
Wat voor Leon heb jij? Want je rijdt sowieso LPG.quote:Op maandag 18 december 2006 17:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Betaal je ook een bijdrage voor privegebruik?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor Leon heb jij? Want je rijdt sowieso LPG.
Bijv. de Punto die er aan zit te komen zal op een 18 a 19K zitten.
Een allercheapste Leon met 2pk zit op 18K met benzine motor.
Ik mag tot 15K km prive rijden.
Als het kan wil ik in mijn nieuwe toch wel graag 5 deurs voor een 10tje p/m meer.quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef FUFR het volgende:
bijleggen op je liesbak.
Was vrijdag op een repectie en daar werd de nieuwe bedrijfswagen gepresenteerd: een honda dinges. (een grijze)...
gewoon niks bijleggen, slaat nergens op.quote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het kan wil ik in mijn nieuwe toch wel graag 5 deurs voor een 10tje p/m meer.
Naja, dat moeten wij dus ook. Optie op meer zit er niet in. Doen ze niet aan *punt*.quote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zonder bijleggen zou ik in een Polo/Fabia/Fiesta/Ibiza moeten rondrijden.
ik had de K even niet gezienquote:Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
15.000 kilometer per jaar graties prive rijden in binnen en buitenland.
Nee niet per uur.
Ik betaal 75¤ per maand om er prive mee te mogen rijden, 12K km. Mijn Leon was ¤23000 met een gastank van ¤2500 en 2 opties, de kleur rood en airco. Als je geen kleur neemt krijg je een witte of heel ranzig blauwequote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor Leon heb jij? Want je rijdt sowieso LPG.
Bijv. de Punto die er aan zit te komen zal op een 18 a 19K zitten.
Een allercheapste Leon met 2pk zit op 18K met benzine motor.
Ik mag tot 15K km prive rijden.
een auto kost hem niks hoor verder!quote:Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon niks bijleggen, slaat nergens op.
ok, ik zit in een iets andere situwaatsie met een Merc, een internationale tankpas en een moettegijwetenwaggeermeedoet toko, maar komop, een auto kost je al geld genoeg..
en?quote:Op maandag 18 december 2006 17:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, dat moeten wij dus ook. Optie op meer zit er niet in. Doen ze niet aan *punt*.
Het is toch wel handig om wat ruimte te hebben als er ook nog een gastank in moet, daarbij zie ik mezelf binnen de leasetermijn ook nog wel kids krijgenquote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
en?
het gaat om vervoer van a naar b.
niet om: zie mij es stoer zijn
toch?
Ter verdediging: ik geef NIETS om auto's
Naja, ik wel. Maar ik weiger veel geld uit extra uit te geven aan een leasebak omdat het mijn ego aantastquote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
en?
het gaat om vervoer van a naar b.
niet om: zie mij es stoer zijn
toch?
Ter verdediging: ik geef NIETS om auto's
oh nee, je hebt toch niet de verantwoording over die auto he?quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is toch wel handig om wat ruimte te hebben als er ook nog een gastank in moet, daarbij zie ik mezelf binnen de leasetermijn ook nog wel kids krijgen![]()
Die arme mensen ook in Afrikaquote:Koffer met 1,2 miljoen onderschept op Schiphol
Een koffer met daarin 1,2 miljoen euro is zondag op Schiphol onderschept. De 36-jarige Nigeriaanse eigenaar van de koffer had geen verklaring voor de dubbele bodem.
300 berichten staan hier op 2 paginas en de laatste op de 3e.quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je me al gemaild? zonee, zie pagina 2,3 of 4.
Sinds wanneer ben ik een lopend adresboekquote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je me al gemaild? zonee, zie pagina 2,3 of 4.
Ja maar die wil ik juist wetenquote:Op maandag 18 december 2006 17:44 schreef febster het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een lopend adresboek? Ik ben al blij is mijn lijst met telefoonnummers up to date is, voor de rest heb ik niks van haar
Gewoon naar het ouderlijk adres sturen, dat kan ook
Eh jawel, maar met een Leon is dat niet zo'n ramp.quote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh nee, je hebt toch niet de verantwoording over die auto he?
dus als je gaat is de auto jouw probleem?
![]()
Nee idd, ik weet alleen dat ze in een niet zo'n goed deel woont. Maar die stuur ik nog wel jaquote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja maar die wil ik juist weten.
Die andere ging ik vanuit dat je dat niet zou weten.
Volgens mij weet je niet eens in welk deel van Utrecht ze nu woont.
In Overvecht geloof ik.quote:Op maandag 18 december 2006 17:47 schreef febster het volgende:
[..]
Nee idd, ik weet alleen dat ze in een niet zo'n goed deel woont. Maar die stuur ik nog wel ja
dude! hoe kun je um gottes willen zoiets tekenen?quote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Eh jawel, maar met een Leon is dat niet zo'n ramp.
vind die andere beterder bij you passen.quote:Op maandag 18 december 2006 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe, ook nieuwe avatar, stomme avatarveranderaars
Ik weet er alles van. Was me hier ook wel van bewust, na navragen bij collega starters bleek het overal zo te zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 17:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
dude! hoe kun je um gottes willen zoiets tekenen?
liesauto's ies probleem bedrijf, niet de jouwe. NU WEL.
enig idee hoeveel mensen hier al ingetrapt zijn?
Ze wil eik de mijnequote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
vind die andere beterder bij you passen.
Ben 'm beu.quote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
vind die andere beterder bij you passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |