Je werkt bij Canon?quote:Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef C_W het volgende:
Nog niet echt goed gekeken.. maar iets van 5 megapix.
eigen merk hezal wel een afgekeurd model zijn
.. maar in ieder geval beter dan een kerstpakket!
Ze stonden er wel bij te filmen 2 zaterdagen geleden....quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ja ik zag het later pas dat er onlangs al is gehugged, jammergenoeg zonder filmpje. Die initiatiefnemers heb ik ook benaderd. Maarja, zo voor kerst mag er mss wel wat extra geknuffeld worden?
wat kletsen jullie snel btw, is echt niet bij te houden als buitenstaander![]()
Noem geen bedrijfsnaamquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je werkt bij Canon?.
Of bij Medion.
Oeh! Feliciteer der van ons!quote:Op maandag 18 december 2006 16:51 schreef FUFR het volgende:
HH mededeling:
Samantha mag door naar het krokodillenbadje bij de zwemles![]()
Ik gok op Benqquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je werkt bij Canon?.
Of bij Medion.
FOBO HINT nodig?quote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef C_W het volgende:
[..]
Noem geen bedrijfsnaammaar ga nu naar huis .. meteen even testen natuurlijk
Inwisselen danquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef bleiblei het volgende:
een belevenis gaat meestal in de vorm van een bon zoals die verrekte pluimen waarvan ik er ook nog 1 heb liggen.
done, maar ze is druk met kleuren nuquote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! Feliciteer der van ons!
(Wij hadden vroeger niet een een krokodillenbad, alleen een kikkerbadje en het grote mensen bad
).
Of ruilen tegen mijn kerstkado, een soort fietsremkabel met magneetjes om kerstkaarten aan te hangenquote:
DUH....quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In haar fobo staat nix.
Hoe bedoeloe?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Of ruilen tegen mijn kerstkado, een soort fietsremkabel met magneetjes om kerstkaarten aan te hangen
Dit sluit volledig aan bij het plaatje wat ik net gepost heb![]()
Daarentegen verdien jij wel weer veelquote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Of ruilen tegen mijn kerstkado, een soort fietsremkabel met magneetjes om kerstkaarten aan te hangen
Dit sluit volledig aan bij het plaatje wat ik net gepost heb![]()
tuurlijk!quote:Op maandag 18 december 2006 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik krijg
FUFR, hou morgen je brievenbus in de gaten
Ofwel, daar gaat je privebellen met de feun van de zaak...quote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]...
Wij kregen Skype "telefoons".
Ofwel headset zonder headset die je in je laptop/pc kan pluggen.
Waarschijnlijk gaan ze over een paar maanden "opeens" zeuren over onze GSM rekeningen en stimuleren om via VoiP te bellen. De software om met collega's te bellen is al te vinden op het intranet incl. shortcodes die aan iedereen toegewezen is.
Doe ik toch al niet/weinig.quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ofwel, daar gaat je privebellen met de feun van de zaak...
Nee! Helemaal nietquote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarentegen verdien jij wel weer veel
hoezo, ik laat m'n lul toch niet zien?quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe ik toch al niet/weinig.
En wat ben jij een viezerik. Met al die jongemeisjes FOBO slowchatten![]()
.
Totdat het kut gaat met Atos. Dan vliegtie eruit omdat ze em nergens aan verhuurt krijgen zonder pampiertjequote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nee! Helemaal nietD'r is vorige maand iemand aangenomen die tegelijk met mij op de Fontys heeft gezeten, na 3 jaar is gekapt, vervolgens is gaan werken en nu is aangenomen bij Atos, zonder HBO papiertje met alleen een miniscuul beetje werkervaring. Hij krijgt ¤300 bruto meer dan ik bij m'n start kreeg. Ik heb een half jaar geleden 150¤ erbij gekregen en verwacht nu op z'n minst weer 150¤ erbij (met relevante werkervaring en een HBO papiertje..)
Niet zo bozigquote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nee! Helemaal nietD'r is vorige maand iemand aangenomen die tegelijk met mij op de Fontys heeft gezeten, na 3 jaar is gekapt, vervolgens is gaan werken en nu is aangenomen bij Atos, zonder HBO papiertje met alleen een miniscuul beetje werkervaring. Hij krijgt ¤300 bruto meer dan ik bij m'n start kreeg. Ik heb een half jaar geleden 150¤ erbij gekregen en verwacht nu op z'n minst weer 150¤ erbij (met relevante werkervaring en een HBO papiertje..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |