gewoon niks bijleggen, slaat nergens op.quote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het kan wil ik in mijn nieuwe toch wel graag 5 deurs voor een 10tje p/m meer.
Naja, dat moeten wij dus ook. Optie op meer zit er niet in. Doen ze niet aan *punt*.quote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Zonder bijleggen zou ik in een Polo/Fabia/Fiesta/Ibiza moeten rondrijden.
ik had de K even niet gezienquote:Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
15.000 kilometer per jaar graties prive rijden in binnen en buitenland.
Nee niet per uur.
Ik betaal 75¤ per maand om er prive mee te mogen rijden, 12K km. Mijn Leon was ¤23000 met een gastank van ¤2500 en 2 opties, de kleur rood en airco. Als je geen kleur neemt krijg je een witte of heel ranzig blauwequote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor Leon heb jij? Want je rijdt sowieso LPG.
Bijv. de Punto die er aan zit te komen zal op een 18 a 19K zitten.
Een allercheapste Leon met 2pk zit op 18K met benzine motor.
Ik mag tot 15K km prive rijden.
een auto kost hem niks hoor verder!quote:Op maandag 18 december 2006 17:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon niks bijleggen, slaat nergens op.
ok, ik zit in een iets andere situwaatsie met een Merc, een internationale tankpas en een moettegijwetenwaggeermeedoet toko, maar komop, een auto kost je al geld genoeg..
en?quote:Op maandag 18 december 2006 17:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, dat moeten wij dus ook. Optie op meer zit er niet in. Doen ze niet aan *punt*.
Het is toch wel handig om wat ruimte te hebben als er ook nog een gastank in moet, daarbij zie ik mezelf binnen de leasetermijn ook nog wel kids krijgenquote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
en?
het gaat om vervoer van a naar b.
niet om: zie mij es stoer zijn
toch?
Ter verdediging: ik geef NIETS om auto's
Naja, ik wel. Maar ik weiger veel geld uit extra uit te geven aan een leasebak omdat het mijn ego aantastquote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
en?
het gaat om vervoer van a naar b.
niet om: zie mij es stoer zijn
toch?
Ter verdediging: ik geef NIETS om auto's
oh nee, je hebt toch niet de verantwoording over die auto he?quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is toch wel handig om wat ruimte te hebben als er ook nog een gastank in moet, daarbij zie ik mezelf binnen de leasetermijn ook nog wel kids krijgen![]()
Die arme mensen ook in Afrikaquote:Koffer met 1,2 miljoen onderschept op Schiphol
Een koffer met daarin 1,2 miljoen euro is zondag op Schiphol onderschept. De 36-jarige Nigeriaanse eigenaar van de koffer had geen verklaring voor de dubbele bodem.
300 berichten staan hier op 2 paginas en de laatste op de 3e.quote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je me al gemaild? zonee, zie pagina 2,3 of 4.
Sinds wanneer ben ik een lopend adresboekquote:Op maandag 18 december 2006 17:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je me al gemaild? zonee, zie pagina 2,3 of 4.
Ja maar die wil ik juist wetenquote:Op maandag 18 december 2006 17:44 schreef febster het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een lopend adresboek? Ik ben al blij is mijn lijst met telefoonnummers up to date is, voor de rest heb ik niks van haar
Gewoon naar het ouderlijk adres sturen, dat kan ook
Eh jawel, maar met een Leon is dat niet zo'n ramp.quote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh nee, je hebt toch niet de verantwoording over die auto he?
dus als je gaat is de auto jouw probleem?
![]()
Nee idd, ik weet alleen dat ze in een niet zo'n goed deel woont. Maar die stuur ik nog wel jaquote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja maar die wil ik juist weten.
Die andere ging ik vanuit dat je dat niet zou weten.
Volgens mij weet je niet eens in welk deel van Utrecht ze nu woont.
In Overvecht geloof ik.quote:Op maandag 18 december 2006 17:47 schreef febster het volgende:
[..]
Nee idd, ik weet alleen dat ze in een niet zo'n goed deel woont. Maar die stuur ik nog wel ja
dude! hoe kun je um gottes willen zoiets tekenen?quote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Eh jawel, maar met een Leon is dat niet zo'n ramp.
vind die andere beterder bij you passen.quote:Op maandag 18 december 2006 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe, ook nieuwe avatar, stomme avatarveranderaars
Ik weet er alles van. Was me hier ook wel van bewust, na navragen bij collega starters bleek het overal zo te zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 17:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
dude! hoe kun je um gottes willen zoiets tekenen?
liesauto's ies probleem bedrijf, niet de jouwe. NU WEL.
enig idee hoeveel mensen hier al ingetrapt zijn?
Ze wil eik de mijnequote:Op maandag 18 december 2006 17:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
vind die andere beterder bij you passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |