kippenpootjes, broccoli en aardappelsquote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Wat zal ik eten vanavond?
Die bozigequote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet zo bozig
Ik dacht dat jij toch wel meer verdiende dan mij. Maar dan zal het wel aan mij liggen.
En die fantastische geweldige toffe werkgever van je.quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die bozigewas niet helemaal de bedoeling en al helemaal niet aan jou persoonlijk gericht
Ik zal best wat meer verdienen dan jij, is nou eenmaal een andere branche waarin ik werk.
Ik zal het maar niet vragen danquote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef bleiblei het volgende:
Wat zal ik eten vanavond?
Jaah, maar dan niet beweren dat je niet goed verdient sjappiequote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Die bozigewas niet helemaal de bedoeling en al helemaal niet aan jou persoonlijk gericht
Ik zal best wat meer verdienen dan jij, is nou eenmaal een andere branche waarin ik werk.
Je wil dat ik bij jouw kom eten?quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet vragen dan
Dus bij mij komen eten betekent meteen dat ik een duur diner voor je op tafel zet dat ik helemaal betaal?quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je wil dat ik bij jouw kom eten?![]()
Je hebt geen geld joh.
Maar da kan ook. Morgen t/m donderdag eet ik thuis/onderweg. Want woensdag en donderdag moet ik te vroeg mijn nest uit.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En die fantastische geweldige toffe werkgever van je..
De mijne betaald nie zo veel.
Anders gezegd, marktconform gezien verdien ik niet goedquote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaah, maar dan niet beweren dat je niet goed verdient sjappie
Ow, jawel hoor.quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De jouwe zal niet veel minder betalen dan de mijne, al helemaal niet als je de leasevergoedingen gaat meetellen.
Graag of niejquote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus bij mij komen eten betekent meteen dat ik een duur diner voor je op tafel zet dat ik helemaal betaal?
Je bent welkom if you want.
Is een Leon, de allerschraalste, daar betaal ik 70¤ voor bij.quote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, jawel hoor.
Hoeveel betaal je bij op je Altea?
Hier kunnen mensen pas Altea rijden na minimaal 3 jaar ervaring.
Ja heyquote:Op maandag 18 december 2006 17:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Graag of niej.
Ik kom je kant wel op dadelijk.
kippeNpootjes ja, van meer dan 1 kip...quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, kippepootjes.
Hoe maak je die?.
Hmmm, dat komt aardig in de buurt van mijn peugeot.quote:Op maandag 18 december 2006 17:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Is een Leon, de allerschraalste, daar betaal ik 70¤ voor bij.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hey
Ik kook 95% van de gevallen al voor je hoor
Betaal je ook een bijdrage voor privegebruik?quote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmmm, dat komt aardig in de buurt van mijn peugeot.
Wat voor Leon heb jij? Want je rijdt sowieso LPG.quote:Op maandag 18 december 2006 17:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Betaal je ook een bijdrage voor privegebruik?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor Leon heb jij? Want je rijdt sowieso LPG.
Bijv. de Punto die er aan zit te komen zal op een 18 a 19K zitten.
Een allercheapste Leon met 2pk zit op 18K met benzine motor.
Ik mag tot 15K km prive rijden.
Als het kan wil ik in mijn nieuwe toch wel graag 5 deurs voor een 10tje p/m meer.quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef FUFR het volgende:
bijleggen op je liesbak.
Was vrijdag op een repectie en daar werd de nieuwe bedrijfswagen gepresenteerd: een honda dinges. (een grijze)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |