We kunnen het ook gewoon zelf organiseren in Deventer ofzo, 3 kwartier/uurtje fietsen voor mij, is te doen dusquote:Op zondag 19 november 2006 22:12 schreef Sylvana het volgende:
Echt geweldig dit, ik blijf het zeker volgen of het een keer hier in de buurt is
ok thnxquote:Op zondag 19 november 2006 23:25 schreef Schlumberger het volgende:
Djep, de link in Free Hugs #2 is niet helemaal goed. Hij verwijst naar het LEF-forum, en niet naar dit topic
(verkapte TVP)
Ik heb 'm - zie hierquote:Op zondag 19 november 2006 23:47 schreef Djep het volgende:
Is er trouwens niemand die een magazine van de Volkskrant van afgelopen zaterdag heeft??
Ja....eh......ongelukkig geformuleerd: Is er niemand die een exemplaar van het volkskrant magazine voor mij heeft??quote:
Stuur me je adres maar op m'n PM en ik verzend het blad per post naar je.quote:Op maandag 20 november 2006 00:44 schreef Djep het volgende:
Ja....eh......ongelukkig geformuleerd: Is er niemand die een exemplaar van het volkskrant magazine voor mij heeft??![]()
16 december in Den Haagquote:Op maandag 20 november 2006 23:39 schreef johannes12 het volgende:
Hoi allemaal.
Ik wil graag een keer meedoen, wanneer word er weer geknuft?
Yepquote:
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef Schlumberger het volgende:
Echt tof dat het filmpje al klaar is!
Welke muziek is er eigenlijk gebruikt?
dat waren dan andere free huggers, want 16 december wordt er pas weer door deze fokkers geknuffeldquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Chris_ het volgende:
IK HEB JULLIE DEZE ZONDAGMIDDAG GEKNUFFELD in de kalverstraat![]()
![]()
![]()
![]()
Logisch: op het moment dat ik een beslissing nam, de 16e bovenaan stond. Zodoende.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vraag me eigenlijk nog steeds een beetje af waarom de volgende keer op 16-12 gepland staat, terwijl de pollstemmers 23-12 verkiezen...
Niet dat het mij persoonlijk zoveel uitmaakt, ik kan op allebei de keren... maar toch...
Ze waren niet degene in Amsterdam ... dat is een andere groep!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef purmernoord het volgende:
ik wil alleen maar kwijt dat ik dit zo iets kinderlijks en achterlijks vind... wat willen jullie met deze poppenkast nou helemaal bereiken?
free hugs?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben een zeer vredelievend persoon maar toen ik jullie bezig zag in de kalverstraat afgelopen zondag schaamde ik me dat ik Hollander ben.
dan nog, ik vind het hele idee om met mensen te " huggen" een verschrikkelijk kinderachtig idee.. Het slaat echt helemaal nergens op!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:34 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ze waren niet degene in Amsterdam ... dat is een andere groep!![]()
Ik neem aan dat je nu aan het baggeren ben, je weet hopelijk wel hoe triest je nu klinkt hequote:Op donderdag 23 november 2006 00:08 schreef purmernoord het volgende:
[..]
dan nog, ik vind het hele idee om met mensen te " huggen" een verschrikkelijk kinderachtig idee.. Het slaat echt helemaal nergens op!
Ik niet. en wat is baggeren?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu aan het baggeren ben, je weet hopelijk wel hoe triest je nu klinkt he
Het geeft mensen gewoon een ontzettend goed gevoel, tenminste mij, en met mij vele anderen, wel. En dat goede gevoel, dat lost best veel op. Als jij geirriteerd bent bijvoorbeeld, word je sneller boos, maar als je je goed voelt nietquote:Op donderdag 23 november 2006 09:05 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Ik niet. en wat is baggeren?
Leg me dan eens uit waar dat knuffelen goed voor is? Ik snap er helemaal niks van. Vroeger werd er nooit geknuffeld, alleen gezoend, dit "fenomeen" is overgewaaid uit Amerika. En dat je het met geliefden doet, tja, maar met wildvreemden, nee, ik snap het niet...
quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:10 schreef Djep het volgende:
[..]
Het filmpje heeft een kleine vertraging. Dit omdat we toestemming moeten hebben om de muziek te gebruiken. Als er niet snel gereageerd wordt, dan wordt er gebeld. En als we dan nog niks horen, pleuren we het gewoon op internet.
Dus ik hoop eind deze week, begin volgende week....
Ik heb het filmpje gezien. En ik vind m TOF!!! Je wordt heerlijk warm van het filmpje!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |