quote:Op zondag 5 november 2006 01:39 schreef BushRanger het volgende:
Ok dan! Vanmiddag al mijn moed bij elkaar geraapt en naar de farmersmarket by Whyte Ave in Edmonton gegaan. Ik had twee borden gemaakt en een aantal vrienden gingen mee. Aardig allround gezelschap met jong en oud, dat had wel zijn voordelen denk ik.
We gingen binnen in de farmersmarket staan, omdat het koud was. Ik was de eerste die het bord omhoog hield en ik werd binnen vijf seconden al gehugd. Ze hing rond mijn nek en sloeg haar benen rond mijn benen. Toen dacht ik wel even 'hmm ok....'. Maar daarna was het echt super, iedereen lacht als ze de borden zien en heel veel mensen die hugen je ook na een kleine aanmoediging of uit zichzelf. Helaas werden we door security gevraagd de market te verlaten, dus we moesten de kou in.
We zijn toen verhuisd naar Whyte Ave, een populaire winkel-/uitgaansstraat en ook hier waren de reacties weer heel positief. Sommige mensen kijken naar je bord, lachen en lopen snel door. Maar negatieve reacties kregen we niet echt, hoogstens een paar mensen die met hun ogen rolden of je gewoon negeerden. Het was ongelofelijk hoeveel mensen echt een hug willen. Het lukte ons zelfs om mensen uit hun auto te krijgen voor een rood stoplicht en mensen die uit een restaurant kwamen voor een hug en weer terug naar binnen gingen.
Voor iedereen die twijfelt om het te doen, ik kan je maar een ding aanraden en dat is: GEWOON GAAN!! Het is zeker wel effe eng, maar het is zooo leuk.
Hier een paar foto's (ik heb de blauwe fleece aan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef Burbo het volgende:
Klotehippies.
Als je een joint voor me mee neemt wel, ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ik knuffel alleen maar met vrouwen en meisjeszijn die ook aanwezig
?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:25 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Tis natuurlijk veul leuker om met je maten de hele boel kort en klein te slaan omdat je kluppie verloren heeft door die achterlijke scheids...
Ik ga nooit zonder waterpijpje de deur uit dus komt goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:52 schreef Djep het volgende:
[..]
Als je een joint voor me mee neemt wel, ja.
Ja hoi, Zwolle hier.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Pingwingei het volgende:
Meerijden nog mogelijk? Zou mooi zijn, scheelt een treinkaartje, reismogelijkheid naar zwolle en apeldoorn[station, minder ver als utrecht in elk geval.]
Jij hebt duidelijk een knuffel nodigquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef Burbo het volgende:
Klotehippies.
Ik hoop er om kwart voor twaalf al te zijn, kijk in mijn fobo, dan weet je hoe ik eruit zie. Maar de borden heb ik ook bij mequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef moemoe het volgende:
Misschien kan er iemand al om 12.00 uur met een bord met free hugs staan, dat we elkaar een beetje kunnen herkennen?
Anderhalve maand grote meet geweest in Utrecht en ik kan je verzekeren, alleen maar goede en leuke mensenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef moelan0e het volgende:
Ik herken je hond, denk ik.
ik ben ietswat zenuwachtig, ik zit nog geen maand op dit forum en ik weet niet eens van welk geslacht jullie zijn. Hopelijk zijn jullie hotties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |