Ik ben best bereid om ergens anders heen te gaan: FOK! kers VERENIGT U en SPREEKT U UIT ! ! !quote:
Maak jij maar ff een poll ofzo Pingwingei, ik ben nog ff aan het aanmeren!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:39 schreef Pingwingei het volgende:
Hmmm ja als het er vanochtend al was lijkt me dat wel handiger eerlijk gezegd. Dan komt mijn keus ook op Den Haag te staan.
Ja, 16 november vind ik ook véél te ver weg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:47 schreef Djep het volgende:
Maar ik denk wel dat we het dan sneller moeten organiseren dan pas 16 november.
Ergens in 2006quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:02 schreef Djep het volgende:
En je voorstel is....
Ja ben ik idd mee in me nopjesquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:13 schreef Schlumberger het volgende:
Als er al knuffels uitgedeeld zijn in Groningen, dan heeft het inderdaad weinig zin om daar in december ook heen te gaan. Jammer, maar ik kan me voorstellen dat Purplerose wel in haar nopjes isIk heb zelf ook Den Haag gestemd, dat lijkt me een uitstekende tweede keuze.
Weet iemand trouwens wie de freehuggers in Groningen waren? Gaat het ook van een website uit, en maken ze ook een filmpje? Ben erg benieuwd hoe zij het ervan afgebracht hebben.
Wat betreft ons filmpje: echt tof dat het maandag al af is!
Wat staat er kortgezegd in dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Lees net het stukje in het Volkskrantmagazine bij de grote foto. De begeleidende tekst is wel enigszins teleurstellend.
Nee, maar wel van de stichting peperclipquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef Eveli het volgende:
Helaas, Fok!kers zijn het niet, maar toch leuk:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)1000_free_huggen.xml
quote:
Vorig weekend
ZATERDAG 11 NOVEMBER
"Dat ik deze mensen ben tegengekomen, maakte mijn hele dag goed", zegt Kim Weert (28) uit Utrecht, die de foto heeft gemaakt. "Een halfuur heb ik samen met mijn vriend toegekeken hoe twee jongens en drie meisjes gratis knuffels uitdeelden aan het winkelende publiek. De jongen met de oranje jas en de groene schoenen kwam er pas later bij en begon spontaan mee te knuffelen - er waren nog wat 'free hugs'-borden over. Zelf hebben we natuurlijk ook een knuffel gehaald. De reacties van de mensen waren heel wisselend. De meesten voelden zich een beetje onwennig, anderen reageerden heel spontaan door een enorme knuffel te geven. 'Ik heb nog even met de 'knuffelaars' gepraat, ze hadden elkaar pas een uur eerder op het station in Utrecht ontmoet. Het was allemaal op een internetforum afgesproken."
Wat ze met hun actie wilden bereiken weet ik niet precies. "Er is kortgeleden ook zo'n knuffelactie geweest in Amsterdam, daar had het iets mee te maken geloof ik. Ik heb nog wel even snel gegoogeld, maar ik kon er niet veel over vinden."
Kan het a.s. zaterdag niet ofzo. Ideetje maar hoorquote:Op zondag 19 november 2006 02:14 schreef Djep het volgende:
@Frumzel: Wat betreft die rage ben ik het met je eens. Ik ga het liefst morgen weer knuffelen. Maar ja, er moeten wel mensen mee gaan, hè!
Ik niet. Ik heb net vandaag een afspraak gemaakt. En ja, nu rekent men op mij.quote:Op zondag 19 november 2006 02:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Kan het a.s. zaterdag niet ofzo. Ideetje maar hoor
wordt al aangewerktquote:Op zondag 19 november 2006 03:51 schreef Schlumberger het volgende:
Ik lees veel herkenbaars
Ik vond ook dat de glans er een piepklein beetje vanaf is. Sinds sommige media het als een rage bestempeld hebben, lijkt het misschien voor veel mensen alsof we het alleen maar doen omdat anderen het doen. En dat terwijl het in Utrecht helemaal niet zo voelde; toen was het in mijn ogen nog nieuw en onbekend voor de mensen.
Enne, ik heb ook regelmatig zo'n gevoel als jij, Djep. Ik heb ook vaak zin om weer met een groepje de straat op te gaan. Ik kijk dan ook echt uit naar de volgende keer
Overigens: Nu de plannen gewijzigd zijn, weten we niet meer wie er nu meegaan. Ik kan me voorstellen dat mensen afhaken nu het niet meer om Groningen gaat. Misschien is het handig om het aanmeldtopic op te schonen en opnieuw te beginnen?
quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef Djep het volgende:
[..]
Daarbij was het een actie in navolging van.....(Juan Mann) Hij is in het engels begonnen.
Wat inderdaad een suggestie is: Waarom maken we niet een bord voor de 'wat minder engels sprekende mensen'. En dan idd in NL: Gratis knuffelen. De wat oudere mensen hadden soms wat moeite om de tekst te begrijpen. Maaaaar....ze kwamen dan wel vragen wat er stond!
juist ouderen kunnen een knuffel goed gebruiken omdat ze vaak erg eenzaam zijn, beetje aparte instelling heb jij zegquote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef StefanP het volgende:
En met "Free Hugs" is de kans kleiner dat je luier-dragende stinkende rimpelige oude vellen moet huggen, want die snappen toch niet wat op je bord staat.
Velen kwamen wel vragen hoor en hebben we ook voorzien van een knuffelquote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef StefanP het volgende:
En met "Free Hugs" is de kans kleiner dat je luier-dragende stinkende rimpelige oude vellen moet huggen, want die snappen toch niet wat op je bord staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |