het is... apartquote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Check mijn icoon!!!!
*Wijst*
*Spring*
*Blij rondrent*
ik zeg maar even niksquote:Op maandag 18 december 2006 07:44 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden afgelopen vrijdag 5 jaar en 5 maanden verkering.
quote:
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..quote:
Mijn pa, is om onzinnige/kansloze biedingen tegen te gaan.quote:Op maandag 18 december 2006 09:24 schreef FUFR het volgende:
amaranta,
wie heeft die prijzen verzonnen, lieverd?
![]()
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken food bestellen, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..quote:Op maandag 18 december 2006 09:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..
en you?
ok,quote:Op maandag 18 december 2006 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn pa, is om onzinnige/kansloze biedingen tegen te gaan.
Dit keer nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:41 schreef C_W het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rustig aan, beetje koken food bestellen, beetje ouwehoeren, beetje vrijen..
en nu, moeten lopen?quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mornin'
wil je een keer op tijd komen zit heel het versnellingsmechanisme van je fiets ineens los
Nee, te laat komen omdat je je fiets eerst moet maken.quote:
stoere meid die zelf haar fiets kan maken!quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, te laat komen omdat je je fiets eerst moet maken.
als ik was gaan lopen, was ik pas over een uur gearriveerd vrees ik
En nu moet je voor straf een rondje geven?quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, te laat komen omdat je je fiets eerst moet maken.
als ik was gaan lopen, was ik pas over een uur gearriveerd vrees ik
Da's een van de eerste dingen die mijn vader me leerde.quote:Op maandag 18 december 2006 09:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
stoere meid die zelf haar fiets kan maken!
* trots is
als ik een band repareer zitten er meer gaatjes in na de reparatie dan ervoor.quote:Op maandag 18 december 2006 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een van de eerste dingen die mijn vader me leerde.
8 jarig SQ-tje: "Papa, ik heb een lekke band"
Nog niet grijze papa: "Kom maar dan leer ik je zelf wel plakken"
Verder vind ik het gewoon heel interessant om fietsen te reparerenMaar die moderne fietsen zijn best lastig soms.
Juh, een rondje koffiequote:Op maandag 18 december 2006 09:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
En nu moet je voor straf een rondje geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |