Ze had het om te beginnen al niet hier neer moeten zetten, maarja. Dit is meer 'wat de gek er voor geeft' spul voor marktplaats/speurders.quote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok,
tis vast eerder gezegd maar wat een [Giel galm] prijzen [/Giel galm]
Bijna alles is 2x zo duur dan het waard is. Zo kom je er niet vanaf.
Heel even dacht ik he, een leuk keyboard, even later kwam ik bij naast mijn stoel
iets lager inzetten en wachten op bieders werkt imo beter. nu schrik je veel mensen af.quote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze had het om te beginnen al niet hier neer moeten zetten. Dit is meer 'wat de gek er voor geeft' spul voor marktplaats/speurders.
Naj, ik ga altijd als laatste weg jeweet, om 17:45 loop ik als laatste richting deur.quote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef FUFR het volgende:
Wel betijds naar huis gaan SQ, je weet het, wie te laat is gaat ook eerder naar huis.
Ik zou naar de snuffelmarkt gaan met die spullen, daar komen vaak veel liefhebbers voor "oude troep"quote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze had het om te beginnen al niet hier neer moeten zetten, maarja. Dit is meer 'wat de gek er voor geeft' spul voor marktplaats/speurders.
Ik hou meestal rond 5 uur op. dan heb ik de cooldown meestal ook al gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naj, ik ga altijd als laatste weg jeweet, om 17:45 loop ik als laatste richting deur.
Schoonmaakvrouwen: " Wa gade toch altijd laat naar huis meske!"
SQ: "Nee, die anderen gaan gewoon vroeg"
17:45 vind ik nog een hele normale tijd. Hier is dat laat
school ze!quote:Op maandag 18 december 2006 09:58 schreef Blueman het volgende:
En een lange schooldag staat voor de boeg
Tot over een topic of 2 jullie kennende
De grote is 5 octaven zonder midi de kleine is 4 octaven met midi. Ze hebben beide koptelefoon- en volgens mij geen tulp aansluitingen. Stroomdinges zit er bij, standaard zit er niet bij, alleen een standaard om je bladmuziek op te zetten, maar die bedoel je nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:59 schreef FUFR het volgende:
Die keyboard, Mex of Amaranta, zijn die compleet met stroomdinges?
wat voor aansluitingen achterop? Midi? Tulp? DIN? 3 octaven bereik?
Handleiding? standaard?
goede koffie gehad?quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef bleiblei het volgende:
http://youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw Da kan toch nie.
Ow en mijn koplamp doet het weer. Heb er wel een uur voor bij de garage gezeten.
Filmpjes met geluidquote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef bleiblei het volgende:
http://youtube.com/watch?v=SqN0O1xJ4yw Da kan toch nie.
Ow en mijn koplamp doet het weer. Heb er wel een uur voor bij de garage gezeten.
Autobarquote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef bleiblei het volgende:
Fufr:
Gewoon dezelfde koffie als hier op kantoor. Van die DE muk uit een rooie automaat (als is dat vele malen beter dan van die autobar rommel).
SQ:
Dit is mijn original icoon!.
Naja, zonder de muts dan.
Ik zat bij de garaasj de Soeps te lezen, weet je wie daar voorbij kwam?.
Floris! Floris van Do staat in de Soeps.
Heeft ie dat live ook?quote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Autobar
En maar maar...Ik kom hier pas een half jaar
Ik ken je alleen maar met biericoon
en bedankt, nu heb ik de hele dag ranzige gedachten over bier.quote:Op maandag 18 december 2006 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat hij allemaal met bier doet
Het is bij hem meer de snelheid waarmee.quote:Op maandag 18 december 2006 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
en bedankt, nu heb ik de hele dag ranzige gedachten over bier.
Ging over nummer 100 en ze schijnen op nummer 100 te wonen (ik dacht 96 ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Autobar
En maar maar...Ik kom hier pas een half jaar
Ik ken je alleen maar met biericoon
En wieso stond Flo in de Soeps dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |