Ik ga het overleggen!quote:Op maandag 18 december 2006 10:09 schreef FUFR het volgende:
dan bied ik 20, mits goed werkend voor die met midi
Een schop onder je hol, is wat je verdientquote:Op maandag 18 december 2006 11:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben ook teleurgesteld met maar 5ton denk ik![]()
.
Ik zou er HEEL blij mee zijn, maar ik ben dan ook geen verwend nestquote:Op maandag 18 december 2006 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een schop onder je hol, is wat je verdient
Ik heb de anonimiteit alreeds opgegevenquote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vorige adres was te persoonlijk, dus maar een andere aangemaakt voor algemeen gebruik.
Ik deels, jij en Okke zijn de enige die mij kennen (en amaranta een klein beetje).quote:Op maandag 18 december 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de anonimiteit alreeds opgegeven
666 the number of the beastquote:Op maandag 18 december 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de anonimiteit alreeds opgegeven
Ik heb bij Maas stage gelopen en die automaten zijn über, gelukkig hebben ze die bij Atos ookquote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef bleiblei het volgende:
Fufr:
Gewoon dezelfde koffie als hier op kantoor. Van die DE muk uit een rooie automaat (als is dat vele malen beter dan van die autobar rommel).
Lastig om te sjoemelen met je tijd danquote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb bij Maas stage gelopen en die automaten zijn über, gelukkig hebben ze die bij Atos ookDe allerduurste versies zijn volledig op afstand via internet te besturen en beheren. Facility managers kunnen online precies zien hoeveel koffie op welke tijdstippen er gezopen wordt. Ze kunnen het aantal gram koffie per kopje variëren, bv 's morgens wat meer koffie dan 's middags, of op maandag ochtend wat meer
.
Tevens geeft de automaat zelf, aan de hand van het gebruik, een voorspelde dag waarop hij gevuld moet worden. Via GPS en GPRS wordt er vervolgens bekeken welke monteur/vuller het dichtst in de buurt van de automaat is. Bij kapot gaan van de automaat geeft hij aan wat er kapot en in welk onderdeel de fout zit, online wordt er bekeken welke monteur dit ding in z'n busje heeft liggen en wederom via GPS en GPRS welke monteur het dichtst bij de automaat in de buurt is. Dit alles is ook weer gecombineerd met Tomtom, monteurs hoeven dus geen adressen of postcodes in te tikken, Tomtom wordt op afstand bestuurd.
Waar is de tijd gebleven van de pruttelkoffie van de koffiejuffrouw?quote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb bij Maas stage gelopen en die automaten zijn über, gelukkig hebben ze die bij Atos ookDe allerduurste versies zijn volledig op afstand via internet te besturen en beheren. Facility managers kunnen online precies zien hoeveel koffie op welke tijdstippen er gezopen wordt. Ze kunnen het aantal gram koffie per kopje variëren, bv 's morgens wat meer koffie dan 's middags, of op maandag ochtend wat meer
.
Tevens geeft de automaat zelf, aan de hand van het gebruik, een voorspelde dag waarop hij gevuld moet worden. Via GPS en GPRS wordt er vervolgens bekeken welke monteur/vuller het dichtst in de buurt van de automaat is. Bij kapot gaan van de automaat geeft hij aan wat er kapot en in welk onderdeel de fout zit, online wordt er bekeken welke monteur dit ding in z'n busje heeft liggen en wederom via GPS en GPRS welke monteur het dichtst bij de automaat in de buurt is. Dit alles is ook weer gecombineerd met Tomtom, monteurs hoeven dus geen adressen of postcodes in te tikken, Tomtom wordt op afstand bestuurd.
Van dit topic jaquote:Op maandag 18 december 2006 12:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik deels, jij en Okke zijn de enige die mij kennen (en amaranta een klein beetje).
quote:Op maandag 18 december 2006 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van de pruttelkoffie van de koffiejuffrouw?
Dat lijkt mij sterkquote:Op maandag 18 december 2006 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van dit topic ja
Maar ik ben onderhand alweer bijna vergeten hoe je er uit ziet
Dat begrijp ik, maar niet mjet de handquote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In de automaten die ik beschreef worden de bonen ook vers gemalen![]()
Als je 't over mij hebt: ik msn niet op mijn werkquote:Op maandag 18 december 2006 12:34 schreef Juup© het volgende:
Toch wel interessant als ik mensen toevoeg aan de MSN maar ik niet zie
Ahaquote:Op maandag 18 december 2006 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 't over mij hebt: ik msn niet op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |