Volgens de afgrijselijke lamme kuth*er achter de toonbank van de Bruna op de Leenderweg hadden ze ze daar niet.quote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben niet de enige
Ik wil ook zo'n kussentje voor volgend jaar
herstel: we hebben een kind de les gelezen, iets waar ze later als ze groot is nog wel even aan terugdenkt.quote:Op maandag 18 december 2006 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, even wat heel anders, maar ik zie net dat die Qwea pas 17 is
We hebben ons bijna door een kind laten opnaaien
zal ik daar mijn relatiedinges ook maar es effe invullenquote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best, dan issie gewoon pedo
Ik zag het staan in een "hoe oud ben je en hoe lang heb je verkering" topic
oe....das eh.. triestquote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
Ondertekenen jullie je kerstkaarten ook met de naam van je kat
Ik weets. Doe mij ff mailen waar onze weledele jongedame te Utrecht woont?quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef febster het volgende:
[..]
[Joost mode]
Ja!
Hoi!
Van mij krijg je geen kaart!
[/Joost mode]
17, oh.quote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan best, dan issie gewoon pedo
Ik zag het staan in een "hoe oud ben je en hoe lang heb je verkering" topic
Nee, dit jaar hebben we hele burgerlijke kaartjes, vorig jaar zat ze in Kerstjurkje en de hond samen op de foto..quote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sam ook op de kerstkaarten erbij komt?
Das toch ook een soort van huisdier.
Neejoh, tis waarschijnlijk een tienerhoertje woonachtig bij der lieftallige Ergon vriendje samen met der zoontje genaamd Sjefkequote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
17, oh.
Heeft ze dan geen moeder ofzo die die hond even wat kan leren?
OMG. Dat sturen de neef van mijn pa en zijn vrouw ook elk jaar op vanuit de USquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, dit jaar hebben we hele burgerlijke kaartjes, vorig jaar zat ze in Kerstjurkje en de hond samen op de foto..
Dan begrijp ik het wel ja, dat achterlijke topic.quote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, tis waarschijnlijk een tienerhoertje woonachtig bij der lieftallige Ergon vriendje samen met der zoontje genaamd Sjefke.
ergon heet buiten eindhoven anders. we spreken derhalve liever over schoffelmongolenquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, tis waarschijnlijk een tienerhoertje woonachtig bij der lieftallige Ergon vriendje samen met der zoontje genaamd Sjefke.
hey, dawas nie mijn keuze hequote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
OMG. Dat sturen de neef van mijn pa en zijn vrouw ook elk jaar op vanuit de US.
Die meid gaat nu veel junkmail krijgenquote:Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey, dawas nie mijn keuze he
klagen op voornaamvrouwachternaamfufr op zonnet.nl
ik krijg er nog 1 van je.quote:
Ja, van mij dusquote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef FUFR het volgende:
Nee, want jij bent de enige als het goed is die mijn achternaam weets
Ohja, den teering.quote:
oh! jij...SMOTSquote:
je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik woon alleen met mn kat.
Alleen mn eigen naam is ook zo alleen.
Dus Xander en Bobje mogen er ook bij
Wat weet ik? Je achternaam?quote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef FUFR het volgende:
Nee, want jij bent de enige als het goed is die mijn achternaam weets
oeps. en die filerijdert nu ook...
Hier ook, kan de vliegtuigjes niet eens zien zo heiigquote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef bleiblei het volgende:
Hey! Ik zit in een wolk.
Tis helemaal wazig buiten.
ik zie amper mijn auto staanquote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef bleiblei het volgende:
Hey! Ik zit in een wolk.
Tis helemaal wazig buiten.
neem aan van wel, tis ook niet zoon heel groot geheim hoor.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Misschien moeten we binnekort eens babbelen FUFR
Ik ben altijd bebabbelbaar.quote:Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Misschien moeten we binnekort eens babbelen FUFR
wij komen er niet in voorquote:
Is geen vergelijkbaar onderzoek.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef bleiblei het volgende:
Kijk hier maar eens Mex:
http://www.intermediair.n(...)nderzresultaten.html
Intermediar vind ik ook wat beter klinken dan Trouw op dit vlak.
Hmmm, iets te snel gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is geen vergelijkbaar onderzoek.
Intermediair onderzoekt bedrijfsimago van hoogopgeleiden, trouw onderzocht de mening van de mensen die bij de bedrijven zelf werken.
* pats op hand: opletten!quote:
Wel bij de IT dienstverlenersquote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Atos staat niet in het intermediair lijstje![]()
Op nummer 7. Mja, het staat er inderdaad in, al staan alleen de eerste 4 van IT bedrijven in de totale top 50quote:
Enig idee hoeveel ICT dienstverleners er zijn in Nederland?quote:Op maandag 18 december 2006 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op nummer 7. Mja, het staat er inderdaad in
Zie editquote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ICT dienstverleners er zijn in Nederland?.
FUFR staat er bijv. niet tussen.
het zijn er een paar duizend...quote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ICT dienstverleners er zijn in Nederland?.
FUFR staat er bijv. niet tussen.
veel te koud om in de stad te gaan huggen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
Heey mede-Eindhovenaren, kennen jullie het Free Hugs initiatief op fok!? Het leek mij leuk om a.s. zaterdag voor kerst dit ludieke experimentte gaan doen in de stad en dacht, misschien zitten er in deze reeks nog mensen die het leuk lijken en genoeg lef hebben?
Zie voor meer info dit topic: FREE HUGS #3 en deze website www.freehugscampaign.org
Er wordt al ge-free-hugged in het centrum van Eindhovenquote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
Heey mede-Eindhovenaren, kennen jullie het Free Hugs initiatief op fok!? Het leek mij leuk om a.s. zaterdag voor kerst dit ludieke experimentte gaan doen in de stad en dacht, misschien zitten er in deze reeks nog mensen die het leuk lijken en genoeg lef hebben?
Zie voor meer info dit topic: FREE HUGS #3 en deze website www.freehugscampaign.org
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |