Ach...als het maar bij de hooftverdeler blijft zal het wel loslopen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:59 schreef bleiblei het volgende:
[Elektro Techniek] Hooftverdeler
En dat gaat dan later de elektra in je vinexdoorzonwoning aanleggen.
Nou. Jozef (kerel waar ik eerst bij woonde) typt ook ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:59 schreef bleiblei het volgende:
[Elektro Techniek] Hooftverdeler
En dat gaat dan later de elektra in je vinexdoorzonwoning aanleggen.
Naja, als een elektricien zo schrijft zal het me reet roesten. Okee, het is wel beetje jammer, maar dat doet niet af aan de kwaliteit van zijn werk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou. Jozef (kerel waar ik eerst bij woonde) typt ook ongeveer hetzelfde. Maar die vertrouw ik rustig aan alles wat ik ooit in m'n woning zou hebben qua elektriciteit.
De lange is plus! Of is het andersomquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, als een elektricien zo schrijft zal het me reet roesten. Okee, het is wel beetje jammer, maar dat doet niet af aan de kwaliteit van zijn werk.
Wat me wel doet huilen is dat die kerel in zijn eerste jaar, na een stage die waarschijnlijk te maken heeft gehad met dat ding. Niet weet wat een hoofdverdeler is.
Het zal me verbazen als hij weet welk pootje van een led de plus is en welke kleur de aarde draad heeft in een elektrische installatie.
Als ik nou ja zeg he, wat dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
Wie gaat er mee iets drinken in de stad? Ik verveel me
Het zou wel de meet van de eeuw zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan spreek ik graag met je af.
Zo verveeld ben ik
Kom laten we iets schokkends doenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het zou wel de meet van de eeuw zijn.
Moonen in de Parrotquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kom laten we iets schokkends doen
Of je tieten laten zienquote:
Dan hou ik je er aan voor een volgende keerquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:18 schreef r8ality het volgende:
Het is dat er iemand langskomt tussen 9 en 10, anders kwam ik wel.
Dat neem ik aanquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan hou ik je er aan voor een volgende keer![]()
www.spelen.nlquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:23 schreef amaranta het volgende:
maar ondertussen verveel ik me nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |