zoutenquote:
Consoles an sichquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
zouten![]()
ga maar weer lekker achtjer je xbox 360 ziiten![]()
Bij de sensorbar hoeft ook geen lichtje te gaan branden. Tenzij je een infraroodbrilletje op hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:49 schreef postmortum het volgende:
ik zie geen lichtje ofzo branden bij de sensorbar, maar de wii zelf doet het en ook de remotecontoller![]()
ok dank je, maar hoe kan het dat ik geen beeld heb? Normaal met dvd speler ging die gewoon aanquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Bij de sensorbar hoeft ook geen lichtje te gaan branden. Tenzij je een infraroodbrilletje op hebt.
stuur die dan ff langsquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:56 schreef -Jewcookie- het volgende:
Jezus, problemen bij het aasluiten van een Wii. Dat kan me oma van 101 met d'r ogen dicht zelfs nog.
![]()
Whehehe, klootzakquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
Gebruik 'm als onderzetter, daar issie waarschijnlijk net groot genoeg voor. Slotje.
al geprobeerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:58 schreef -Jewcookie- het volgende:
Misschien moet jeje TV op AV kanaal 1 of misschien 2 zetten?
ik zie geen schakelaartjequote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Dat schakelaartje achterop je Wii ff op 2 zetten.
Haha, hij zo achterop die wii zitten kijken!!!11quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:05 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hij is ook vrij klein, goed kijken
en dan erop gaan stampen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef Biogarde het volgende:
Jij zo dat ding afrekenen en zo roepen: Wiiiiiiiiiii
;d;d:D:
Zie sigquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:08 schreef jon01104 het volgende:
wii ..dos games met een nieuwe controller *verwacht doodverwensingen enzo
doeiquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:17 schreef postmortum het volgende:
wat zijn jullie weer vriendelijk![]()
ik dump het wel op tweakers![]()
Dan kom je hier zo weer klagen, omdat je binnen 5 posts een slot hebtquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:17 schreef postmortum het volgende:
zal ik er een biertopic van maken in tweakersquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kom je hier zo weer klagen, omdat je binnen 5 posts een slot hebt![]()
Daar moet je topic voldoen aan 47 punten en je moet eerst een half uur de search gebruikt hebben. Veel succes!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:17 schreef postmortum het volgende:
Je vergeet het goddelijke Google.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar moet je topic voldoen aan 47 punten en je moet eerst een half uur de search gebruikt hebben. Veel succes!
Wel linkje plaatsen he, dan kan ik even meelachen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
zal ik er een biertopic van maken in tweakers![]()
Doe mij maar een vrouwenlichaam en/of drank.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Consoles an sich![]()
Doe mij maar een bordspel![]()
Combinatie van die driequote:Op vrijdag 15 december 2006 20:36 schreef wonko het volgende:
[..]
Doe mij maar een vrouwenlichaam en/of drank.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |