quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:37 schreef Syrena het volgende:
Ik lees Sky-radio-taart.... Ik heb deze week lief er nog op gewezen dat ie dat ding gaat halen, maar ik weet 100% zeker dat ie 'm vandaag vergeten is![]()
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht...
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:56 schreef phluphy het volgende:
Heerlijk toch, zo'n vent die altijd aan je verwachtingen voldoet.![]()
Wij vonden hem ook wel aardig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind 'm best te eten hoor, die taart
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Nijna het volgende:
Lief heeft lasagna gemaakt vanavond.
En nu staan er muffins in de oven, we krijgen morgen visite (moet ze natuurlijk wel ff voorproeven strakkies).
Er staat er nu eentje nog nadampend voor mequote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er staat er nu eentje nog nadampend voor me.
* Nijna deelt een virtueel rondje uit![]()
Tuurlik wordt jij hetquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Ik wil dat het maandag is en dat ze me bellen dat ik het geworden ben.
Soms word ik ineens zo ongeduldig!
En ik weet niet eens of ze wel gaan bellen en of ze uberhaupt maandag wel al wat gaan laten horen. 'Volgende week' zeiden ze, maar ja... dat kan dus ook wel na maandag zijn.
Nou zo leuk vinden wij dat heulemaal niet!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef dutchie het volgende:
Yaiks!!!! Ik zie het, ik ben zwart, ik ben zwart!!!!![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef dutchie het volgende:
Yaiks!!!! Ik zie het, ik ben zwart, ik ben zwart!!!!![]()
Hi hi hi ik ben blij dat ik niet de enige ben die ongeduldig isquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Ik wil dat het maandag is en dat ze me bellen dat ik het geworden ben.
Soms word ik ineens zo ongeduldig!
En ik weet niet eens of ze wel gaan bellen en of ze uberhaupt maandag wel al wat gaan laten horen. 'Volgende week' zeiden ze, maar ja... dat kan dus ook wel na maandag zijn.
Ik vind hem iig mooier dan die BV reclame die op het allerlaatst nog even verpest moet worden door dat oh zo grappige boertje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ik moet steeds m'n emo-tranen wegslikken bij de Pampers-reclameWel een mooi initiatief van Pampers trouwens; voor elk verkocht pak pampers tijdens de actieperiode wordt er een polio-injectie in Africa gesponsord.
Ook RTL 4 aan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ik moet steeds m'n emo-tranen wegslikken bij de Pampers-reclameWel een mooi initiatief van Pampers trouwens; voor elk verkocht pak pampers tijdens de actieperiode wordt er een polio-injectie in Africa gesponsord.
Ja mens, kom gewoon weer wat dichterbij wonen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Waarom woont iedereen ook zo ver weg van hier....nee fout muts wrom ging ik dan ook hier wonen
Ik ga ze ook aanklagen, ik heb een lot en ben nog steeds geen miljonairquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zo meteen op Nova: Heusden verscheurd door Postcode Kanjer.
Hoe gaat het met de winnaars en met degenen die dus geen lid waren. Vooral die verliezers. "Als ik een lot had gehadwas ik miljonair geweest. Maar nu niet
" Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
Nou ja zeg! Alsof je niet doodgegooid wordt met reclame in je brievenbusquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
Had je het tegen mij?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Hoe dom ben je dan?
Nou veel plezier zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
schaatsweer is het lekker helemaal warm ingepakt en romtisch schaatsen met je vriendje
Ja gezellig, doe hem de groeten!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Jummie Bar! Gisteren wezen uiteten, dat was ook heel lekker! En morgen krijg ik een Fok!ker te eten...
RAOK LEF: help UIO de winter door
/relmodus aanquote:
en bevalt het? dat zwarte kleurtje?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:19 schreef dutchie het volgende:
[..]
/relmodus aan
Ja dat had ze hoor.Ja echt waar.
Ze noemt jou dom.
![]()
OEquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef dutchie het volgende:
Nee nee nee! Nu niet lief doen tegen elkaar. Ik ben nu zwart, wil nu rellen.Schei uit met dat lieve gedoe.
Die is hardquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
OE![]()
Maar ik vind BE liev, ik kan niet boos op haar zijn
![]()
ik kan ipv BE wel de afkorting Bright gebruiken ....
quote:
Ik zag het ook op de reclame... hoe verwend zijn westerlingen tegenwoordig? Die mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies! Dat je baalt omdat mensen in de buurt wél veel geld hebben gewonnen: pathé.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zo meteen op Nova: Heusden verscheurd door Postcode Kanjer.
Hoe gaat het met de winnaars en met degenen die dus geen lid waren. Vooral die verliezers. "Als ik een lot had gehadwas ik miljonair geweest. Maar nu niet
" Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef m@x het volgende:
Mijn stem had je al hoor Sjeen.
Ja euhh, als je zin hebt in een rel moet je wel hier blijven he ... je hebt nog een hoop te lerenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef dutchie het volgende:
Het druipt er gewoon af...
Mensen, ik ga even echt kijken. Fijne avond nog!
Hier idem dito, hoezo kliekjequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Saffier het volgende:
De mijne ook Sjeen! was me ingefluisterd door haar van Five
Wat Dutch betreft, I agree, ziet er niet uit zo... ga je eens opmakenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:43 schreef phluphy het volgende:
Sjeen, misschien lees ik ergens overheen, maar hoe kom je zo moe?
Dutchie, je ziet er nķet uit!![]()
Ik kannut nog steedsquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
van bloot slaat het topic doot![]()
Easyquote:No Nick![]()
Waar is leah als je haar nodig hebt hequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben toe aan een borrel.... eentje met ijs en een rietje en een bakje met wat lekkers (donker met wittebroeken)
Met jou? altijdquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
je bent een schat Easy-going
Doe je met me mee ?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Op een geweldig 2007 een nieuw jaar een nieuwe start
Ik kan me heel goed voorstellen (nouja, ik kan het me een beetje indenken) dat jij dat gevoel wel eens hebtquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hebben jullie dat nooit, dat je helemaal gek word van ineens binnen zitten, je moet en zal er dan uit willen, gewoon even alles eruit gooien enz enz
Ja, en bij het neerzetten van mijn post bedenk ik me meteen dat het voor jou niet makkelijk moet zijn om het te lezenquote:
Nee valt mee hoor,hij is gewoon echt prachtig en doet me herinneren aan een zeer bijzondere tijd. En die pakken ze me niet meer afquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en bij het neerzetten van mijn post bedenk ik me meteen dat het voor jou niet makkelijk moet zijn om het te lezen
Ok .... en dan ga ik nu doen wat die sig zegt .... lekker slapenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor,hij is gewoon echt prachtig en doet me herinneren aan een zeer bijzondere tijd. En die pakken ze me niet meer af
"wij" hebben nog een Matroushka kerststalletje en eentje van Dick Bruna. Ik vind die laatste wel lief, o.a. omdat wij vroeger een kerstboekje hadden van Dick Brunaquote:Op zondag 17 december 2006 01:12 schreef bixister het volgende:
oja en BE ik vond dat stalletjesding van jullie zo leuk.heb de hele middag gezocht naar een kerststalletje maar nergens meer iets te krijgen hier. alleen een zelfknutselkartonnerig ding van de hema, vond ik niet leuk genoeg.
Eventerugleespost.quote:Op zondag 17 december 2006 01:12 schreef bixister het volgende:
ik ben ook nog op, maar tevens 'op' als in 'moe'.de wijntjes van vanavond hakken er nog al in geloof ik - ben ook niks meer gewend hoor. heb ook nog een hele stapel kerstkaarten zitten schrijven, wel leuk maar ook erg vermoeiend en ik ben nog niet eens op de helft, pfff.
kortom: ik duik erin.
maar niet na nog een fotootje van onze bonte kerstboom geplaatst te hebben:
[afbeelding]wat zittie weer vol he. de kinderen zijn er in elk geval helemaal wild van, en anna zingt voortdurend 'oh enneboom, oh enneboom'. (waarom ze die d nou weglaat, geen ( i )dee!)
oja en BE ik vond dat stalletjesding van jullie zo leuk.heb de hele middag gezocht naar een kerststalletje maar nergens meer iets te krijgen hier. alleen een zelfknutselkartonnerig ding van de hema, vond ik niet leuk genoeg.
trusten!
ps en wat een leuk nieuws he, twee meisjes geboren vandaag eh gisteren!![]()
Dank jequote:Op zondag 17 december 2006 10:02 schreef reese.com het volgende:
Tex, gefeliciteerd met de verjaardag van Noah!
Mooie boom, bix! Wij hebben ook zo'n bonte. En Anna die oh enneboom zingt.quote:Op zondag 17 december 2006 01:12 schreef bixister het volgende:wat zittie weer vol he. de kinderen zijn er in elk geval helemaal wild van, en anna zingt voortdurend 'oh enneboom, oh enneboom'. (waarom ze die d nou weglaat, geen ( i )dee!)
Oeh!quote:Op zondag 17 december 2006 15:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zit toppers in concert te kijken, en beetje mee te zingen want dat kan door de ondertiteling ivm karaoke
Geluid staat hard hier.... ja ik ben tikkeltje maf
uhuh...quote:Op zondag 17 december 2006 18:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Oeh!
*kanaal zoekt*
Edit- is al afgelopen zeker?![]()
Gezellig zo hoor!quote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef m@x het volgende:
Zeker kijken hoor Diaan. Het is weer een leuke aflevering. Hoe is het nu met je?
Bix, mooie boom. Wij hebben nu nog geen echte maar volgend jaar wel. We zijn wel helemaal in de kerststemming:
[afbeelding]
Het is idd een eng idee, maar aan de andere kant: ik heb een hersenscan, hartfilmpje, uitgebreid bloedonderzoek en halsechoscopie (ook wel duplex genoemd) gehad. Ook is in het ziekenhuis wel 3 a 4 keer per dag mn bloeddruk gemeten. Uit deze onderzoeken is helemaal niets gekomen, alles was gewoon goed. Dus er is in ieder geval wat dat betreft niets ernstigs gevonden. En ja het frustreert wel dat je niet weet wat het dan wel is, maar we denken dat het misschien een teken van mijn lichaam is geweest dat ik het wat rustiger aan moet doen. Ik had de laatste tijd heel veel hoofdpijn en was erg moe, maar ging gewoon door... tja aard van het beestje.quote:Op zondag 17 december 2006 20:17 schreef jessie het volgende:
Diaan toch een eng idee dat je nog helemaal niet weet wat het is, of vind je dat zelf niet?
Dat lijkt mij dus ook zo griezelig.quote:Op zondag 17 december 2006 20:17 schreef jessie het volgende:
Diaan toch een eng idee dat je nog helemaal niet weet wat het is, of vind je dat zelf niet?
Ga ik ook zeker doenquote:Op zondag 17 december 2006 20:35 schreef m@x het volgende:
Volgend jaar kan je in je nieuwe huis altijd nog helemaal los gaan met de feestdagen, toch? ik moet je nog steeds terugmailen![]()
Ik heb dus wel een boom normaal, wel een neppe, maar wel altijd een boom. Met roze, rode en zilveren ballen en roze en rode sliertjesquote:Op zondag 17 december 2006 20:37 schreef Syrena het volgende:
Yoni> Ik heb ook maar een samenraapselboompjeHalve nepkerstboom met geleende ballen erin....
Ach, het is best leuk, maar ik ga volgend jaar ook helemaal los denk ik.
Na de kerst ga ik stiekem roze ballen kopen, vind ik echt zoooooooo leuk, maar staat niet in de woonkamer (slaapkamer wel, maar ja).
quote:Op zondag 17 december 2006 20:33 schreef Syrena het volgende:
Ik moest vanmorgen nog aan Mel denken, ik was me toch een potje duizeligHeeft zeker drie uur geduurd eer het weg was. Gelukkig niet met overgeven enzo, maar wat een naar gevoel zeg.
Hoeveel dolfijntjes zie jij?quote:
Dank je wel, jij ook gefeliciteerdquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Saffier het volgende:
Rewimo gefeliciteerd met je moeder, de mijne is vandaag ook jarig!
quote:Op zondag 17 december 2006 22:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Welk liedje van Jan Smit hij heeft meerdere leuke nummers
LOL neh, maar ook die lover heb je nog niet ontmoed hoorquote:Op zondag 17 december 2006 22:54 schreef Lishe het volgende:
Hahaha... Ik geloof dat ik die al 's ontmoet heb Bar. Of heb je ook een geheime crush voor Frans Bauer?
Dat heb ik met Herman van Veen. Die is me ook echt veel en veel te braaf.quote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Lishe het volgende:
Ik vind sommige nummers van Boudewijn de Groot wel mooi. Maar ik word zo akelig van die stem. Die perfecte uitspraak, dat hele keurige. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Maar dat irriteert me. Stom he?![]()
Bix, ge mist er niks aan. Vind ik dan.
'Deze week'.quote:Op maandag 18 december 2006 08:51 schreef Githa het volgende:
BE, wanneer krijg jij bericht over je sollicitatie ?![]()
4 keerquote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik luister nog steeds heel veel naar boudewijn de groot, ga ook 4 keer naar het concert van hem volgend jaar
Terug naar de winkel ermee. Of de fabrikant mailen, levert soms nog wat extra's op (extra's als in "niet levend")quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef lady-wrb het volgende:
wow dat zijn wel hele kleine foto's- edit huh? nu zijn ze ineens groot
wil ik aan de slag om cakejes te bakken voor de kerstmaaltijd, komt het cakemeel me zowat toegerend. dr lopen allemaal beestjes in
ik snap dr geen bal van. het zijn gewoon nieuwe pakken. zitten die er standaard in ofzo?
ben ik blij dat ik altijd van tevoren even check op eventueel bijgeleverd vlees
ik ging ooit griesmeelpudding koken van zo'n kant-en-klaar-zakje. ik had de melk al op het gas toen ik de substantie toch wel erg klonterig vond voor griesmeel. het krieoelde van de maden![]()
![]()
. sindsdien check ik alles wat ik aan kookwaar in huis heb zorgvuldig voordat ik het gebruik
Wilyan ziet mensjes..quote:Op maandag 18 december 2006 08:47 schreef melonovy het volgende:
Tsja, Jan Smit ik heb hem ook heel lang genegeerd, tot vorige week zo'n beetje, ik vind het een leuk gezellig nummer!
Maar waar ik nu even voor kwam posten: Chiara ziet vissen.
hihi jan smit-ofielen, daar heb ik er ook 2 van in huis!!!quote:Op maandag 18 december 2006 12:16 schreef Noli. het volgende:
Lishe, heb je al iets gehoord?
Hier trouwens ook een stel Jan-Smit-ofielen..
Ik denk dat we hier ook wel de jongste fan in huis hebben. Sinds Hanne voor het eerst "Als de nacht verschijnt" hoorde is het mis. Ze vind het helemaal geweldig als ze meneer Smit hoort en gaat dan dansen en meewiegen op de muziek.
Op zich vind ik dat hij de laatste tijd ook wel leuke (feest/meeblér-)nummers heeft. Behalve "Cupido", melodietje is grappig maar de tekst vind ik niks. Laat dit nou precies het liedje zijn waar Wilyan weer helemaal idolaat van is en waar hij zelfs het refrijn van mee kan zingen.
Favo JS-nummers bij de kids hier:
"Als de nacht verdwijnt", "Sta op, sta op", "Vrienden voor het leven", "Als de morgen is gekomen", "Cupido"
Mamma vind vooral "Perhaps Love" (duet met Paul de Leeuw), "Kerst voor iedereen" (duet met Monique Smit. Nummer is ooit geschreven als duet voor Jan en Bridget Maasland voor Katja vs. Bridget) en "Leaving on a jetplane" wel mooi. (alleen kan ik die laatste nergens op mp3 vinden)
Suus wat zie jij???quote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef melonovy het volgende:
check dit nou!
Wie wil haar kroost eens onderwerpen aan dit testje, ik ben echt benieuwd of het werkelijk klopt wat er staat, ik zie namelijk geen dolfijnen![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef XTracer het volgende:
Het is inderdaad beter zo....En als je er over nadenkt : hij is ook al best oud geworden, maar ik had liever gehad dat hij op een dood-gewone ochtend niet meer wakker was geworden.
Kwil naar huis....
Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef XTracer het volgende:
Het is inderdaad beter zo....En als je er over nadenkt : hij is ook al best oud geworden, maar ik had liever gehad dat hij op een dood-gewone ochtend niet meer wakker was geworden.
Kwil naar huis....
dat had ik vanmorgen ook, toen ik het berichtje zag!quote:Op maandag 18 december 2006 13:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!![]()
Als ik dit alleen al allemaal lees en dan denk aan Ozzie en zijn streken en zijn trouwe oogjes.... en dat er ook een dag komt dat.... bah! Ook veel sterkte gewenst voor je ouders!
quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef XTracer het volgende:
Kwil naar huis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |