Het is idd een eng idee, maar aan de andere kant: ik heb een hersenscan, hartfilmpje, uitgebreid bloedonderzoek en halsechoscopie (ook wel duplex genoemd) gehad. Ook is in het ziekenhuis wel 3 a 4 keer per dag mn bloeddruk gemeten. Uit deze onderzoeken is helemaal niets gekomen, alles was gewoon goed. Dus er is in ieder geval wat dat betreft niets ernstigs gevonden. En ja het frustreert wel dat je niet weet wat het dan wel is, maar we denken dat het misschien een teken van mijn lichaam is geweest dat ik het wat rustiger aan moet doen. Ik had de laatste tijd heel veel hoofdpijn en was erg moe, maar ging gewoon door... tja aard van het beestje.quote:Op zondag 17 december 2006 20:17 schreef jessie het volgende:
Diaan toch een eng idee dat je nog helemaal niet weet wat het is, of vind je dat zelf niet?
Dat lijkt mij dus ook zo griezelig.quote:Op zondag 17 december 2006 20:17 schreef jessie het volgende:
Diaan toch een eng idee dat je nog helemaal niet weet wat het is, of vind je dat zelf niet?
Ga ik ook zeker doenquote:Op zondag 17 december 2006 20:35 schreef m@x het volgende:
Volgend jaar kan je in je nieuwe huis altijd nog helemaal los gaan met de feestdagen, toch? ik moet je nog steeds terugmailen![]()
Ik heb dus wel een boom normaal, wel een neppe, maar wel altijd een boom. Met roze, rode en zilveren ballen en roze en rode sliertjesquote:Op zondag 17 december 2006 20:37 schreef Syrena het volgende:
Yoni> Ik heb ook maar een samenraapselboompjeHalve nepkerstboom met geleende ballen erin....
Ach, het is best leuk, maar ik ga volgend jaar ook helemaal los denk ik.
Na de kerst ga ik stiekem roze ballen kopen, vind ik echt zoooooooo leuk, maar staat niet in de woonkamer (slaapkamer wel, maar ja).
quote:Op zondag 17 december 2006 20:33 schreef Syrena het volgende:
Ik moest vanmorgen nog aan Mel denken, ik was me toch een potje duizeligHeeft zeker drie uur geduurd eer het weg was. Gelukkig niet met overgeven enzo, maar wat een naar gevoel zeg.
Hoeveel dolfijntjes zie jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |