quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:37 schreef Syrena het volgende:
Ik lees Sky-radio-taart.... Ik heb deze week lief er nog op gewezen dat ie dat ding gaat halen, maar ik weet 100% zeker dat ie 'm vandaag vergeten is![]()
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht...
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:56 schreef phluphy het volgende:
Heerlijk toch, zo'n vent die altijd aan je verwachtingen voldoet.![]()
Wij vonden hem ook wel aardig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind 'm best te eten hoor, die taart
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Nijna het volgende:
Lief heeft lasagna gemaakt vanavond.
En nu staan er muffins in de oven, we krijgen morgen visite (moet ze natuurlijk wel ff voorproeven strakkies).
Er staat er nu eentje nog nadampend voor mequote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er staat er nu eentje nog nadampend voor me.
* Nijna deelt een virtueel rondje uit![]()
Tuurlik wordt jij hetquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Ik wil dat het maandag is en dat ze me bellen dat ik het geworden ben.
Soms word ik ineens zo ongeduldig!
En ik weet niet eens of ze wel gaan bellen en of ze uberhaupt maandag wel al wat gaan laten horen. 'Volgende week' zeiden ze, maar ja... dat kan dus ook wel na maandag zijn.
Nou zo leuk vinden wij dat heulemaal niet!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef dutchie het volgende:
Yaiks!!!! Ik zie het, ik ben zwart, ik ben zwart!!!!![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef dutchie het volgende:
Yaiks!!!! Ik zie het, ik ben zwart, ik ben zwart!!!!![]()
Hi hi hi ik ben blij dat ik niet de enige ben die ongeduldig isquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Ik wil dat het maandag is en dat ze me bellen dat ik het geworden ben.
Soms word ik ineens zo ongeduldig!
En ik weet niet eens of ze wel gaan bellen en of ze uberhaupt maandag wel al wat gaan laten horen. 'Volgende week' zeiden ze, maar ja... dat kan dus ook wel na maandag zijn.
Ik vind hem iig mooier dan die BV reclame die op het allerlaatst nog even verpest moet worden door dat oh zo grappige boertje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ik moet steeds m'n emo-tranen wegslikken bij de Pampers-reclameWel een mooi initiatief van Pampers trouwens; voor elk verkocht pak pampers tijdens de actieperiode wordt er een polio-injectie in Africa gesponsord.
Ook RTL 4 aan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ik moet steeds m'n emo-tranen wegslikken bij de Pampers-reclameWel een mooi initiatief van Pampers trouwens; voor elk verkocht pak pampers tijdens de actieperiode wordt er een polio-injectie in Africa gesponsord.
Ja mens, kom gewoon weer wat dichterbij wonen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Waarom woont iedereen ook zo ver weg van hier....nee fout muts wrom ging ik dan ook hier wonen
Ik ga ze ook aanklagen, ik heb een lot en ben nog steeds geen miljonairquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zo meteen op Nova: Heusden verscheurd door Postcode Kanjer.
Hoe gaat het met de winnaars en met degenen die dus geen lid waren. Vooral die verliezers. "Als ik een lot had gehadwas ik miljonair geweest. Maar nu niet
" Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
Nou ja zeg! Alsof je niet doodgegooid wordt met reclame in je brievenbusquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
Had je het tegen mij?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Hoe dom ben je dan?
Nou veel plezier zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
schaatsweer is het lekker helemaal warm ingepakt en romtisch schaatsen met je vriendje
Ja gezellig, doe hem de groeten!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Jummie Bar! Gisteren wezen uiteten, dat was ook heel lekker! En morgen krijg ik een Fok!ker te eten...
RAOK LEF: help UIO de winter door
/relmodus aanquote:
en bevalt het? dat zwarte kleurtje?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:19 schreef dutchie het volgende:
[..]
/relmodus aan
Ja dat had ze hoor.Ja echt waar.
Ze noemt jou dom.
![]()
OEquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef dutchie het volgende:
Nee nee nee! Nu niet lief doen tegen elkaar. Ik ben nu zwart, wil nu rellen.Schei uit met dat lieve gedoe.
Die is hardquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
OE![]()
Maar ik vind BE liev, ik kan niet boos op haar zijn
![]()
ik kan ipv BE wel de afkorting Bright gebruiken ....
quote:
Ik zag het ook op de reclame... hoe verwend zijn westerlingen tegenwoordig? Die mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies! Dat je baalt omdat mensen in de buurt wél veel geld hebben gewonnen: pathé.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zo meteen op Nova: Heusden verscheurd door Postcode Kanjer.
Hoe gaat het met de winnaars en met degenen die dus geen lid waren. Vooral die verliezers. "Als ik een lot had gehadwas ik miljonair geweest. Maar nu niet
" Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef m@x het volgende:
Mijn stem had je al hoor Sjeen.
Ja euhh, als je zin hebt in een rel moet je wel hier blijven he ... je hebt nog een hoop te lerenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef dutchie het volgende:
Het druipt er gewoon af...
Mensen, ik ga even echt kijken. Fijne avond nog!
Hier idem dito, hoezo kliekjequote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Saffier het volgende:
De mijne ook Sjeen! was me ingefluisterd door haar van Five
Wat Dutch betreft, I agree, ziet er niet uit zo... ga je eens opmakenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:43 schreef phluphy het volgende:
Sjeen, misschien lees ik ergens overheen, maar hoe kom je zo moe?
Dutchie, je ziet er nķet uit!![]()
Ik kannut nog steedsquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
van bloot slaat het topic doot![]()
Easyquote:No Nick![]()
Waar is leah als je haar nodig hebt hequote:Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben toe aan een borrel.... eentje met ijs en een rietje en een bakje met wat lekkers (donker met wittebroeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |