quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:37 schreef Syrena het volgende:
Ik lees Sky-radio-taart.... Ik heb deze week lief er nog op gewezen dat ie dat ding gaat halen, maar ik weet 100% zeker dat ie 'm vandaag vergeten is![]()
Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht...
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:56 schreef phluphy het volgende:
Heerlijk toch, zo'n vent die altijd aan je verwachtingen voldoet.![]()
Wij vonden hem ook wel aardig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind 'm best te eten hoor, die taart
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Nijna het volgende:
Lief heeft lasagna gemaakt vanavond.
En nu staan er muffins in de oven, we krijgen morgen visite (moet ze natuurlijk wel ff voorproeven strakkies).
Er staat er nu eentje nog nadampend voor mequote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Er staat er nu eentje nog nadampend voor me.
* Nijna deelt een virtueel rondje uit![]()
Tuurlik wordt jij hetquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Ik wil dat het maandag is en dat ze me bellen dat ik het geworden ben.
Soms word ik ineens zo ongeduldig!
En ik weet niet eens of ze wel gaan bellen en of ze uberhaupt maandag wel al wat gaan laten horen. 'Volgende week' zeiden ze, maar ja... dat kan dus ook wel na maandag zijn.
Nou zo leuk vinden wij dat heulemaal niet!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef dutchie het volgende:
Yaiks!!!! Ik zie het, ik ben zwart, ik ben zwart!!!!![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:43 schreef dutchie het volgende:
Yaiks!!!! Ik zie het, ik ben zwart, ik ben zwart!!!!![]()
Hi hi hi ik ben blij dat ik niet de enige ben die ongeduldig isquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Ik wil dat het maandag is en dat ze me bellen dat ik het geworden ben.
Soms word ik ineens zo ongeduldig!
En ik weet niet eens of ze wel gaan bellen en of ze uberhaupt maandag wel al wat gaan laten horen. 'Volgende week' zeiden ze, maar ja... dat kan dus ook wel na maandag zijn.
Ik vind hem iig mooier dan die BV reclame die op het allerlaatst nog even verpest moet worden door dat oh zo grappige boertje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ik moet steeds m'n emo-tranen wegslikken bij de Pampers-reclameWel een mooi initiatief van Pampers trouwens; voor elk verkocht pak pampers tijdens de actieperiode wordt er een polio-injectie in Africa gesponsord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |