Ook RTL 4 aan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef E.T. het volgende:
Ik moet steeds m'n emo-tranen wegslikken bij de Pampers-reclameWel een mooi initiatief van Pampers trouwens; voor elk verkocht pak pampers tijdens de actieperiode wordt er een polio-injectie in Africa gesponsord.
Ja mens, kom gewoon weer wat dichterbij wonen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Waarom woont iedereen ook zo ver weg van hier....nee fout muts wrom ging ik dan ook hier wonen
Ik ga ze ook aanklagen, ik heb een lot en ben nog steeds geen miljonairquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Zo meteen op Nova: Heusden verscheurd door Postcode Kanjer.
Hoe gaat het met de winnaars en met degenen die dus geen lid waren. Vooral die verliezers. "Als ik een lot had gehadwas ik miljonair geweest. Maar nu niet
" Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
Nou ja zeg! Alsof je niet doodgegooid wordt met reclame in je brievenbusquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
Deze vrouw klaagt dus de Postcodeloterij aan, omdat zij dus geen lot had. Kan het nog krommer?
Had je het tegen mij?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Hoe dom ben je dan?
Nou veel plezier zou ik zeggenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
schaatsweer is het lekker helemaal warm ingepakt en romtisch schaatsen met je vriendje
Ja gezellig, doe hem de groeten!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Jummie Bar! Gisteren wezen uiteten, dat was ook heel lekker! En morgen krijg ik een Fok!ker te eten...
RAOK LEF: help UIO de winter door
/relmodus aanquote:
en bevalt het? dat zwarte kleurtje?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:19 schreef dutchie het volgende:
[..]
/relmodus aan
Ja dat had ze hoor.Ja echt waar.
Ze noemt jou dom.
![]()
OEquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:22 schreef dutchie het volgende:
Nee nee nee! Nu niet lief doen tegen elkaar. Ik ben nu zwart, wil nu rellen.Schei uit met dat lieve gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |