Met jou? altijdquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
je bent een schat Easy-going
Doe je met me mee ?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Op een geweldig 2007 een nieuw jaar een nieuwe start
Ik kan me heel goed voorstellen (nouja, ik kan het me een beetje indenken) dat jij dat gevoel wel eens hebtquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hebben jullie dat nooit, dat je helemaal gek word van ineens binnen zitten, je moet en zal er dan uit willen, gewoon even alles eruit gooien enz enz
Ja, en bij het neerzetten van mijn post bedenk ik me meteen dat het voor jou niet makkelijk moet zijn om het te lezenquote:
Nee valt mee hoor,hij is gewoon echt prachtig en doet me herinneren aan een zeer bijzondere tijd. En die pakken ze me niet meer afquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en bij het neerzetten van mijn post bedenk ik me meteen dat het voor jou niet makkelijk moet zijn om het te lezen
Ok .... en dan ga ik nu doen wat die sig zegt .... lekker slapenquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Nee valt mee hoor,hij is gewoon echt prachtig en doet me herinneren aan een zeer bijzondere tijd. En die pakken ze me niet meer af
"wij" hebben nog een Matroushka kerststalletje en eentje van Dick Bruna. Ik vind die laatste wel lief, o.a. omdat wij vroeger een kerstboekje hadden van Dick Brunaquote:Op zondag 17 december 2006 01:12 schreef bixister het volgende:
oja en BE ik vond dat stalletjesding van jullie zo leuk.heb de hele middag gezocht naar een kerststalletje maar nergens meer iets te krijgen hier. alleen een zelfknutselkartonnerig ding van de hema, vond ik niet leuk genoeg.
Eventerugleespost.quote:Op zondag 17 december 2006 01:12 schreef bixister het volgende:
ik ben ook nog op, maar tevens 'op' als in 'moe'.de wijntjes van vanavond hakken er nog al in geloof ik - ben ook niks meer gewend hoor. heb ook nog een hele stapel kerstkaarten zitten schrijven, wel leuk maar ook erg vermoeiend en ik ben nog niet eens op de helft, pfff.
kortom: ik duik erin.
maar niet na nog een fotootje van onze bonte kerstboom geplaatst te hebben:
[afbeelding]wat zittie weer vol he. de kinderen zijn er in elk geval helemaal wild van, en anna zingt voortdurend 'oh enneboom, oh enneboom'. (waarom ze die d nou weglaat, geen ( i )dee!)
oja en BE ik vond dat stalletjesding van jullie zo leuk.heb de hele middag gezocht naar een kerststalletje maar nergens meer iets te krijgen hier. alleen een zelfknutselkartonnerig ding van de hema, vond ik niet leuk genoeg.
trusten!
ps en wat een leuk nieuws he, twee meisjes geboren vandaag eh gisteren!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |