4 keerquote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik luister nog steeds heel veel naar boudewijn de groot, ga ook 4 keer naar het concert van hem volgend jaar
Terug naar de winkel ermee. Of de fabrikant mailen, levert soms nog wat extra's op (extra's als in "niet levend")quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef lady-wrb het volgende:
wow dat zijn wel hele kleine foto's- edit huh? nu zijn ze ineens groot
wil ik aan de slag om cakejes te bakken voor de kerstmaaltijd, komt het cakemeel me zowat toegerend. dr lopen allemaal beestjes in
ik snap dr geen bal van. het zijn gewoon nieuwe pakken. zitten die er standaard in ofzo?
ben ik blij dat ik altijd van tevoren even check op eventueel bijgeleverd vlees
ik ging ooit griesmeelpudding koken van zo'n kant-en-klaar-zakje. ik had de melk al op het gas toen ik de substantie toch wel erg klonterig vond voor griesmeel. het krieoelde van de maden![]()
![]()
. sindsdien check ik alles wat ik aan kookwaar in huis heb zorgvuldig voordat ik het gebruik
Wilyan ziet mensjes..quote:Op maandag 18 december 2006 08:47 schreef melonovy het volgende:
Tsja, Jan Smit ik heb hem ook heel lang genegeerd, tot vorige week zo'n beetje, ik vind het een leuk gezellig nummer!
Maar waar ik nu even voor kwam posten: Chiara ziet vissen.
hihi jan smit-ofielen, daar heb ik er ook 2 van in huis!!!quote:Op maandag 18 december 2006 12:16 schreef Noli. het volgende:
Lishe, heb je al iets gehoord?
Hier trouwens ook een stel Jan-Smit-ofielen..
Ik denk dat we hier ook wel de jongste fan in huis hebben. Sinds Hanne voor het eerst "Als de nacht verschijnt" hoorde is het mis. Ze vind het helemaal geweldig als ze meneer Smit hoort en gaat dan dansen en meewiegen op de muziek.
Op zich vind ik dat hij de laatste tijd ook wel leuke (feest/meeblér-)nummers heeft. Behalve "Cupido", melodietje is grappig maar de tekst vind ik niks. Laat dit nou precies het liedje zijn waar Wilyan weer helemaal idolaat van is en waar hij zelfs het refrijn van mee kan zingen.
Favo JS-nummers bij de kids hier:
"Als de nacht verdwijnt", "Sta op, sta op", "Vrienden voor het leven", "Als de morgen is gekomen", "Cupido"
Mamma vind vooral "Perhaps Love" (duet met Paul de Leeuw), "Kerst voor iedereen" (duet met Monique Smit. Nummer is ooit geschreven als duet voor Jan en Bridget Maasland voor Katja vs. Bridget) en "Leaving on a jetplane" wel mooi. (alleen kan ik die laatste nergens op mp3 vinden)
Suus wat zie jij???quote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef melonovy het volgende:
check dit nou!
Wie wil haar kroost eens onderwerpen aan dit testje, ik ben echt benieuwd of het werkelijk klopt wat er staat, ik zie namelijk geen dolfijnen![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef XTracer het volgende:
Het is inderdaad beter zo....En als je er over nadenkt : hij is ook al best oud geworden, maar ik had liever gehad dat hij op een dood-gewone ochtend niet meer wakker was geworden.
Kwil naar huis....
Kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef XTracer het volgende:
Het is inderdaad beter zo....En als je er over nadenkt : hij is ook al best oud geworden, maar ik had liever gehad dat hij op een dood-gewone ochtend niet meer wakker was geworden.
Kwil naar huis....
dat had ik vanmorgen ook, toen ik het berichtje zag!quote:Op maandag 18 december 2006 13:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!![]()
Als ik dit alleen al allemaal lees en dan denk aan Ozzie en zijn streken en zijn trouwe oogjes.... en dat er ook een dag komt dat.... bah! Ook veel sterkte gewenst voor je ouders!
quote:Op maandag 18 december 2006 12:47 schreef XTracer het volgende:
Kwil naar huis....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |