4 keerquote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik luister nog steeds heel veel naar boudewijn de groot, ga ook 4 keer naar het concert van hem volgend jaar
Terug naar de winkel ermee. Of de fabrikant mailen, levert soms nog wat extra's op (extra's als in "niet levend")quote:Op maandag 18 december 2006 09:43 schreef lady-wrb het volgende:
wow dat zijn wel hele kleine foto's- edit huh? nu zijn ze ineens groot
wil ik aan de slag om cakejes te bakken voor de kerstmaaltijd, komt het cakemeel me zowat toegerend. dr lopen allemaal beestjes in
ik snap dr geen bal van. het zijn gewoon nieuwe pakken. zitten die er standaard in ofzo?
ben ik blij dat ik altijd van tevoren even check op eventueel bijgeleverd vlees
ik ging ooit griesmeelpudding koken van zo'n kant-en-klaar-zakje. ik had de melk al op het gas toen ik de substantie toch wel erg klonterig vond voor griesmeel. het krieoelde van de maden![]()
![]()
. sindsdien check ik alles wat ik aan kookwaar in huis heb zorgvuldig voordat ik het gebruik
Wilyan ziet mensjes..quote:Op maandag 18 december 2006 08:47 schreef melonovy het volgende:
Tsja, Jan Smit ik heb hem ook heel lang genegeerd, tot vorige week zo'n beetje, ik vind het een leuk gezellig nummer!
Maar waar ik nu even voor kwam posten: Chiara ziet vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |