Heb je niet een kersenpitkussentje of een gelkussen die je op kunt warmen die hielpen bij mij perfect.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ja, je komt wel in de verleiding om dan de borst geven, denk ik.
Ihoop dat de blaar dan ook wegblijft, want hij trekt steeds weer dicht![]()
edit: bijna half uur bezig en het helpt niet. Ik ga nog eens douchen...
Bel een lactatiekundige, echt (regio Leiden toch? Ik ga een nummer voor je opzoeken) ! Een huisarts kan hier niet zo heel veel aan doen waarschijnlijk en een lactatiekundige heeft vast wel een kaneson handkolf (kan je behoorlijk veel kracht mee zetten) en anders weet ze wat er wél gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb het niet meer. Het moet er nu uit!!!
Ik heb alles wat ik kan doen gedaan... ik wil die rotborst erafschroeven en leegknijpen!!
edit: ik heb een Isis handkolf..
Ja, dat heb ik al eens eerder gehoord. Sterkte!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Koolbladeren kopen..
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef sjak het volgende:
Wat een indrukwekkende site heb jij in je sig. staan, owlet. Ik neem 'm ook.
Dankje. Ik heb het alleen even gewassen en het verlicht al een beetje...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:14 schreef bixister het volgende:
ik zou 't koelen maar even laten zitten nu. sterkte ermee!
me2quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef sjak het volgende:
Wat een indrukwekkende site heb jij in je sig. staan, owlet. Ik neem 'm ook.
Ik heb volgens mij best wel een geitewollesokken huisarts. Echt een type dat een lekker zittende wollen trui zijn patienten ontvangt. Gelukkig weet hij ook veel van PDS, weet ook niet iedere arts. Hij gelooft wel niet in alles, maar is wel pro-BV. Fijn. Daar heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:12 schreef PM-girl het volgende:
Randa, fijn trouwens dat je huisarts achter de bv staat!
Ok, dankjewel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:20 schreef Tamea het volgende:
PM, ik ken alleen maar die van Avent, dus ik weet niet hoe ze zijn in vergelijking met die van Medela, maar ik vind die van Avent prima.
Als ik zo eens op internet kijk is het grootste verschil dat die van Avent een uitsparing hebben waardoor kinnetje en neusje van je kindje huidcontact met je borst hebben.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
schoonouders en zelf prikken
* Paradijsvogeltje trots isquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:38 schreef nebelung het volgende:
Goed gedaan (en dapper) PV!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef nebelung het volgende:
Als het helpt: mijn dochter heeft nog nooit goed in de curve gelegen, maar de CB-arts en de wijkvpk. lachen dan en zeggen: ze volgt haar eigen lijn. En zo is het ook. Als er maar groei is, als de plasluiers in orde zijn, als ze maar alert en tevreden zijn, geen hele rare groeidips komen, dan hoor je ze hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |