quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:37 schreef Mibos het volgende:
Goedemorgen,
even een vraagje. Kaithlynn is nu drie weken oud en nu is mijn vraag kun je nu nog last van stuwingkrijgen en zo ja wat kan je daar het beste aan doen. Het gaat alleen om mijn rechterborst terwijl ik haar altijd links en rechts laat drinken.
Alvast bedankt...
liefs Mibos
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Ik heb geen antwoord voor je Mibos. Kan het te maken hebben met de regeldagen? Weet je zeker dat het stuwing is en niet iets anders? Begin je steeds met rechts? Als je dat zou doen, gaat die harder werken geloof ik. Maar je kunt beter wachten op een deskundiger antwoord.![]()
Anna is 170 gram aangekomen in 8 dagen. Ben ik niet voor niets 's nachts opgestaan.
Sorry, maar dit vind ik gewoon zo grappig...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef Moonah het volgende:
Thies had vanochtend maar één borst leeggedronken, de andere stond behoorlijk strak, dus dit leek me dé gelegenheid om eindelijk maar eens te gaan kolven. Thies is met zijn vader wandelen dus ik heb een video-opname van Thies zijn eerste lachjes bekeken.
Toen stroomde het eruit!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik gewoon zo grappig...Even een videootje bekijken en de sluizen gaan open.
Ik kan er me zo weinig bij voorstellen. Hopelijk over een paar jaar wel...![]()
Je kan altijd stuwing krijgen in een borst als die niet goed leeg wordt gedronken. Een borst is nooit helemaal leeg, tijdens het drinken wordt er alweer melk aangemaakt, maar met leeg bedoel ik dan dat je borst ná het drinken soepel(er) aanvoelt. Dat is dan denk ik niet het geval nu bij jou.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:37 schreef Mibos het volgende:
Goedemorgen,
even een vraagje. Kaithlynn is nu drie weken oud en nu is mijn vraag kun je nu nog last van stuwingkrijgen en zo ja wat kan je daar het beste aan doen. Het gaat alleen om mijn rechterborst terwijl ik haar altijd links en rechts laat drinken.
Alvast bedankt...
liefs Mibos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |