quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Geen cultuur is superieur aan welke andere ook,
http://www.rvdj.nl/2004/40quote:Op maandag 11 december 2006 16:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie zijn die mooie exotische vrouwen in jouw avatar?
Geile Loeder.quote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.rvdj.nl/2004/40
http://www.hpdetijd.nl/editorial.php?editie_id=35
Punk'd.
jullie hebben dezelfde cultuur?quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe kan dat nou als mijn cultuur al superieur is?
Ja om de beurt, of zoiets...quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
jullie hebben dezelfde cultuur?
Of verschillende superioriteitsnormen..
quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef Monidique het volgende:
Scepsis tegenover politici en intellectuelen en de media, daar is niets mis mee, maar hoe dat de belangen van wetenschappers aantoont, ontgaat mij even.
ik zit werkelijk de hele dag aan de telefoon, zou dat soms aan het weer liggen ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 16:21 schreef Autodidact het volgende:
Dat de gesuggereerde maatregelen tegen klimaatverandering in het politiek programma van GroenLinks passen doet niets af aan de werking van de suggesties zelf. GroenLinks kan best goede plannen hebben, en dat hebben ze ook wel denk ik.
Ik krijg het idee dat je "tegen" (wat dan ook) bent omdat GroenLinks voor (wat dan ook) is...
er schuilt ook iets in van die typisch menselijke zelfoverschatting. De mens als hoogtepunt van de schepping, evenbeeld van de schepper, de aarde als middelpunt van het heelal, zonnestelsel etc.quote:Op maandag 11 december 2006 17:29 schreef Autodidact het volgende:
Ik ga niet op je hele post reageren, maar de vergelijking met sociaaldarwinisme gaat echt niet op. Hoeveel resulateten van peer-reviewed wetenschappelijk onderzoek is er op dat gebied gepubliceerd? Als scepticus zou je de resultaten van klimaatonderzoek juist moeten prijzen, het is namelijk nogal fors bewijs....veel forser dan ander onderzoek die je schijnt te prijzen.
En, ach, de complexiteit van het klimaat klopt....dat maakt dat je beter uit kunt gaan van wetenschappelijke onderzoeksresultaten dan van een politieke suggestie dat mensen uit zijn op macht. Niets doen is in dit geval ook iets doen, dat bij mij meer scepsis oproept.
Nu filmpje kijken, Apocalpyse Now...nooit gezien.
Zoals het ook arrogant is te denken dat al dat mooie in de natuur en de mens alleen al zomaar door een zogenaamde natuurwet zou zijn ontwikkeld. Misschien blijkt over een aantal jaar evolutie wel gewoon niet te bestaan en zijn wij waarlijk kinderen Gods.quote:Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
er schuilt ook iets in van die typisch menselijke zelfoverschatting. De mens als hoogtepunt van de schepping, evenbeeld van de schepper, de aarde als middelpunt van het heelal, zonnestelsel etc.
Het zou me niets verbazen als over een x-aantal jaren blijkt dat zonnevlekken meer invloed hebben op het klimaat dan dat kutaapje.
quote:Op maandag 11 december 2006 17:29 schreef Autodidact het volgende:
Nu filmpje kijken, Apocalpyse Now...nooit gezien.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:10 schreef Monidique het volgende:
Robert Long ongenezelijk ziek
Het eerste grapje verwacht ik over... zes seconden.
Heuh...quote:
oh, ik noem maar wat. Ik meen me te herinneren dat zonnevlekken het gevolg zijn van een meer/minder aktieve zon.quote:Op maandag 11 december 2006 17:47 schreef Autodidact het volgende:
Waarom ben je minder sceptisch over de zonnevlekken?
Toe maar jongens de beuk erinquote:Op maandag 11 december 2006 17:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
er schuilt ook iets in van die typisch menselijke zelfoverschatting. De mens als hoogtepunt van de schepping, evenbeeld van de schepper, de aarde als middelpunt van het heelal, zonnestelsel etc.
Het zou me niets verbazen als over een x-aantal jaren blijkt dat zonnevlekken meer invloed hebben op het klimaat dan dat kutaapje.
Ja, die naar het schijnt weinig invloed hebben op het klimaat.quote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oh, ik noem maar wat. Ik meen me te herinneren dat zonnevlekken het gevolg zijn van een meer/minder aktieve zon.
So Long, Robert!quote:Op maandag 11 december 2006 18:10 schreef Monidique het volgende:
Robert Long ongenezelijk ziek
Het eerste grapje verwacht ik over... zes seconden.
Omdat het ongeneeslijk is.quote:Op maandag 11 december 2006 18:33 schreef sigme het volgende:
Waarom kunnen mensen woorden als ongeneselijk niet goed spellen? Gelijk ongelofelijk?
quote:weer een mooi argument TEGEN democratie!!
tja daar heb je types als Neworder, HenriO en Digitall voor. Ga voor de tweedequote:
The life and works of Ayaan?quote:Op maandag 11 december 2006 18:41 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb 3 DVD's gekregen bij een DVD-recorder. Ali, en nog twee die nog in het plastic zitten.
He, die is bij de 5 mannen die 1 vrouw verkrachten, nietwaar? Dat democratie betekent dat niet iedereen z'n zin krijgt.quote:
Tsk, tsk tsk.quote:
tsk tsk tskquote:Ongelofelijk is geaccepteerd na langdurig gebruik volgens mij, maar ongelooflijk is eigenlijk de correcte schrijfwijze.
en jij denkt, laat ik GL maar eens proberen te bereiken op zijn niveauquote:Op maandag 11 december 2006 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Toe maar jongens de beuk erin
Ja vooruit maar lui zet hem op
Gif en rotzooi in de zee
De oceaan een grote plee
De vis die gaat maar zo niet dood
De zee is zo ontzettend groot
Dit gaat het snelst en tijd is geld iets anders
wordt te duur
Wij zijn de baas in de natuur
(Raldaldee in de Waddenzee ga je mee)
..............
Toe maar jongens de beuk erin
Ja vooruit maar lui zet hem op
Blameer de communisten maar
Of geef de schuld maar aan elkaar
Of doe e boel maar af met God
Ook als de hele troep verrot
En steek je kop maar in het zand dat is het beste want
Het loopt al aardig uit de hand
(Vuilnisbak van je kouwe kak in de slee
Weet je wat ze zee: dike tante Kee
En er komme d'r nog twee en mot je nog een C
Of een koppie thee, ole)
Geen staatsbegrafenis hoorde ik, maar ze zouden 'm toch wel ceremonieel uit het regeringsvliegtuig kunnen mikken ergens boven zee?quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef problematiQue het volgende:
[afbeelding]
al zó lang is fokke en sukke zó goed.
Is dat zo?quote:Op maandag 11 december 2006 19:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en jij denkt, laat ik GL maar eens proberen te bereiken op zijn niveau![]()
Vertel mij wat. Voor zover er nog enige natuur is in dit land krijg ik nog wel eens wat van mee.quote:het aardige van de natuur is dat wij er aanzienlijk minder deel van uitmaken dan in het verleden, wat ons welzijn buitengewoon ten goede is gekomen. De natuur is niet mooi, maar één groot massagraf.
Zoek willekeurig welk woord en je zal zien dat het op fok vaker fout dan goed gespeld wordt. Danny was een echte trendsetter met zijn 'hij is verbrandt' stijl van 'vervoegen'. Het hele internet zit vol met zelf verklaarde ADHD'ers en dyslectici.quote:Op maandag 11 december 2006 19:08 schreef sigme het volgende:
Maar zoek maar eens: ongelovelijk, wat onmiskenbaar fout is, wordt váker gebruikt (op fok), dan de correcte spelling.
Da's toch niet helemaal echt, met een dooie.quote:Op maandag 11 december 2006 19:57 schreef multatuli het volgende:
[..]
Geen staatsbegrafenis hoorde ik, maar ze zouden 'm toch wel ceremonieel uit het regeringsvliegtuig kunnen mikken ergens boven zee?
sorry hoor, zo bedoelde ik het nou ook weer niet. En aan het pielemans heb ik goede herinneringen. Educatief verantwoord.quote:
Ja jij!, maar er zijn erbij die zo dusdanig zweven dat ze menen een discussie te moeten aangaan met bv een boom.quote:Vertel mij wat. Voor zover er nog enige natuur is in dit land krijg ik nog wel eens wat van mee.
Woensdag mag ik mijn liefdevol de eeuwige jachtvelden opgejaagde lammetjes weer ophalen. Hun stoffelijke resten dan.
Pielemans? Wat is dát nou weer?quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sorry hoor, zo bedoelde ik het nou ook weer niet. En aan het pielemans heb ik goede herinneringen. Educatief verantwoord.![]()
Ja hoor eens, ik heb een stuk of 25 meer dan honderd jaar oude eiken, stuk voor stuk zo eigenwijs als de pest, ze zijn altijd tegen, vroeger was alles beter, gemompel over groene blaadjes en de jeugd van tegenwoordig. En ze ritselen allemaal door elkaar, deels met argumenten die weinig hout snijden, er zijn er een paar van de botte bijl met van dik hout zaagt men planken-argumenten, je ziet door de bomen het bos niet. Bovendien moet ik op fok al steeds discussieren, dus die eikels kunnen de boom in.quote:[..]
Ja jij!, maar er zijn erbij die zo dusdanig zweven dat ze menen een discussie te moeten aangaan met bv een boom.
Erik Engerd "Pieleman Pieleman trek er nog eens lekker aan"quote:Op maandag 11 december 2006 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Pielemans? Wat is dát nou weer?
[..]
...............
Haai Autodidactquote:Op maandag 11 december 2006 20:47 schreef Autodidact het volgende:
Dag meneer Anaal.
Lekker Rukkuuhhhhquote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef Monidique het volgende:
Pberends: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5933663
http://www.boston.com/new(...)_bush_policy/?page=2quote:Hundreds of thousands of Iraqis who have fled their homeland are likely to seek refugee status in the United States, humanitarian groups said, putting intense pressure on the Bush administration to reexamine a policy that authorizes only 500 Iraqis to be resettled here next year.
(...)
Arthur E. "Gene" Dewey, who was President Bush's assistant secretary of state for refugee affairs until last year, said that "for political reasons the administration will discourage" the resettlement of Iraqi refugees in the United States "because of the psychological message it would send, that it is a losing cause."
Wombat Rita.quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Apropos het volgende:
Rita ziet er bijzonder aantrekkelijk uit op die foto.
Dat zeg ik.quote:
Is het een Germanisme? Quod licet NRC non licet Multatuli?quote:
Ja, als ze niet zo verdonk (nieuw nederlands voor verbeten) kijkt, is het best een aantrekkelijk mens. Donker haar wordt miskend! (ja, ja dat heet in nieuw Nederlands rouleert, maar dat gaat me te ver).quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Apropos het volgende:
Rita ziet er bijzonder aantrekkelijk uit op die foto.
Nee, het ging over een 'ondeugende' puber als raadslid: Breezah-doos als raadslidquote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
He, die is bij de 5 mannen die 1 vrouw verkrachten, nietwaar? Dat democratie betekent dat niet iedereen z'n zin krijgt.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:55 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ja, als ze niet zo verdonk (nieuw nederlands voor verbeten) kijkt, is het best een aantrekkelijk mens. Donker haar wordt miskend! (ja, ja dat heet in nieuw Nederlands rouleert, maar dat gaat me te ver).
quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is een marmot, een knaagdier dat toevallig op 2 poten loopt. Net zo opportunistisch als een rat, overal aan knagen of er ergens nog een voordeeltje te behalen valt.
Bovendien erg lastig uit te roeien.quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is een marmot, een knaagdier dat toevallig op 2 poten loopt. Net zo opportunistisch als een rat, overal aan knagen of er ergens nog een voordeeltje te behalen valt.
oh dat ben ik dan zeker niet met wie dat ook heeft gezegd eens. Het voegt zeer veel toe aan de hele absurde sfeer die de film uitademt. Ik vond hem mét redux scènes minstens net zo goed, zo niet beter.quote:Op maandag 11 december 2006 19:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De kortere, ik hoorde dat in de Redux niets zinnigs wordt toegevoegd...
Je laat jezelf nu wel erg kennen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef Godslasteraar het volgende:
ik heb er achteraf spijt van dat ik niet op Verdonk gestemd heb. Keiharde tante, en de enige vent in het kabinet Balkje.![]()
Grappenmakerquote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef Godslasteraar het volgende:
ik heb er achteraf spijt van dat ik niet op Verdonk gestemd heb. Keiharde tante, en de enige vent in het kabinet Balkje.![]()
Alleen als je dat kan staven door middel van persoonlijke ervaring.quote:Op maandag 11 december 2006 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@ Sidekick: Mag ik in m'n onderschrift Rita Verdonk een vieze stinkkut noemen?
Kan deze conversatie worden voortgezet in een priveforum?quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen als je dat kan staven door middel van persoonlijke ervaring.
Ik dacht al dat je het tegen Sidekick had.quote:Op maandag 11 december 2006 22:19 schreef Autodidact het volgende:
@ Problematique. Ik zal er dan eens de tijd voor nemen. Maar oh wee hè.
Niet geïnteresseerd in de kut van Rita?quote:Op maandag 11 december 2006 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Kan deze conversatie worden voortgezet in een priveforum?
mmm, worden er met dat gewenste generaal pardon ook niet allerlei rechterlijke uitspraken opzij geschoven?quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik heb opzich niets tegen het zittende kabinet; ik was het inhoudelijk lang niet altijd met ze eens, maar er zaten best capabele lieden tussen. Verdonk uitgezonderd dan, dat was simpelweg een regelrechte ramp. Niet alleen leidde ze een organisatie die doodleuk rechterlijke uitspraken negeerde en maakte ze een kariktaratuur van daadkracht ten koste van weerloze individuen, ook lijkt het me dat met zo'n persoon gewoonweg niet valt samen te werken. Dergelijke lieden zie ik liever niet in een kabinet plaatsnemen.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, worden er met dat gewenste generaal pardon ook niet allerlei rechterlijke uitspraken opzij geschoven?
Hoe dan ook, een politicus moet zich ook niet bezig houden met individuen, incidenten, dan is het einde zoek. En wat betreft haar capaciteiten, ik kan onderhand door al dat hysterische geschreeuw van de afgelopen jaren niet meer beoordelen of ze competent is of niet, behalve dan dat ze zich niet heeft laten wegbonjouren, en dát vind ik wél een formidabele prestatie.
Gekke jij...quote:Op maandag 11 december 2006 22:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het tegen Sidekick had.
Zalm, Donner en Bot akkoord, maar verder? Dekker? Hoogervorst? Renkes dan misschien? Alledrie minkukels. Toch zeker ook niet die here-boer die zijn eigen zakken vulde, of die vreselijke Peijs die niets betekend heeft, danwel Kamp die vast een prima ambtenaar is, maar toch zeker geen minister. Ben ik er vast nog een paar vergeten, maar waarschijnlijk waren ze dat waard.quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik heb opzich niets tegen het zittende kabinet; ik was het inhoudelijk lang niet altijd met ze eens, maar er zaten best capabele lieden tussen. Verdonk uitgezonderd dan, dat was simpelweg een regelrechte ramp. Niet alleen leidde ze een organisatie die doodleuk rechterlijke uitspraken negeerde en maakte ze een kariktaratuur van daadkracht ten koste van weerloze individuen, ook lijkt het me dat met zo'n persoon gewoonweg niet valt samen te werken. Dergelijke lieden zie ik liever niet in een kabinet plaatsnemen.
Ze is weggebonjourd....quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, worden er met dat gewenste generaal pardon ook niet allerlei rechterlijke uitspraken opzij geschoven?
Hoe dan ook, een politicus moet zich ook niet bezig houden met individuen, incidenten, dan is het einde zoek. En wat betreft haar capaciteiten, ik kan onderhand door al dat hysterische geschreeuw van de afgelopen jaren niet meer beoordelen of ze competent is of niet, behalve dan dat ze zich niet heeft laten wegbonjouren, en dát vind ik wél een formidabele prestatie.
Donner capabel? Neerlands meest betreurenswaardige gristenjosti?quote:Op maandag 11 december 2006 22:30 schreef multatuli het volgende:
[..]
Zalm, Donner en Bot akkoord, maar verder? Dekker? Hoogervorst? Renkes dan misschien? Alledrie minkukels. Toch zeker ook niet die here-boer die zijn eigen zakken vulde, of die vreselijke Peijs die niets betekend heeft, danwel Kamp die vast een prima ambtenaar is, maar toch zeker geen minister. Ben ik er vast nog een paar vergeten, maar waarschijnlijk waren ze dat waard.
Klopt aan de gewone versie heeft ook de broer van een jongen die ik ken meegedaan. Als Staphorster jongen geruild tegen een homo uit de randstad geloof ik ook een mooi contrastquote:Op maandag 11 december 2006 22:31 schreef Aoristus het volgende:
leuk programma: http://puberruil.kro.nl/Puberinfo/LizaExtra.aspx
Zeker, vooral omdat deze keer die hollandse koe overal buiten valt omdat niemand Engels kan spreken. Ze heeft een ex-junkie als vriendin, dat is de moeder van een klasgenootjequote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt aan de gewone versie heeft ook de broer van een jongen die ik ken meegedaan. Als Staphorster jongen geruild tegen een homo uit de randstad geloof ik ook een mooi contrast.
Meerdere malen zelfs. Dat ze dan als een heroinejunk aan z'n injectienaald aan het pluche blijft hangen lijkt me geen verdienste.quote:
Ja wel apart inderdaadquote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, vooral omdat deze keer die hollandse koe overal buiten valt omdat niemand Engels kan spreken. Ze heeft een ex-junkie als vriendin, dat is de moeder van een klasgenootje
ze zit er nog steeds hoor. En heeft het zelfs bij de verkiezingen heel aardig gedaan geloof ik.quote:
De enige reden om haar te handhaven is uiteraard van electorale aardquote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ze zit er nog steeds hoor. En heeft het zelfs bij de verkiezingen heel aardig gedaan geloof ik.
hoeveel moeten d'r nog kómehquote:Nederlands beste mannenblad presenteert deze maand Rowena Baierl: de enige, echte, levenspartner van Lange Frans, een onwaarschijnlijk smakelijke chick, en bovendien een aanstormend raptalent. Op woensdag 6 december is het nummer feestelijk onthuld in The Zebra Lounge, compleet met zinderend optreden van Frans en Rowena.
Uniek in deze editie is dat Playboy-lezers bij aanschaf van een exemplaar een code krijgen, waarmee op www.playboy.nl vanaf 7 december gratis drie nieuwe nummers kunnen worden gedownload. Tevens krijgen ze toegang tot extra fotomateriaal van Rowena en making-of video's.
Geen Lange Frans dus in de Playboy? Wel degelijk. In het grote interview doen Frans en Bart (Baas B.) alles uit de doeken over polder-rap, complottheorieën, sex en groupies en het zakenimperium van het succesduo uit Diemen Zuid.
Playmate van het Jaar
Verder in deze editie de Playmate van het Jaar verkiezingen; allemaal mooi maar slechts eentje kan Playmate van het Jaar 2006 worden. De Playmates vertellen in een videoboodschap waarom zij jouw stem verdienen. Bekijk de video's vanaf 7 december op www.playboy.nl. Verder een avontuurlijke rit in een hagelnieuwe Ferrari 599 GTB en 20 Questions met Samuel L. Jackson.
Het januarinummer ligt vanaf 7 december in de winkels!
Dat valt wel mee, ze had iets meer stemmen dan Geert Wilders....Ze heeft nu al vrij weinig te zeggen, en dat zal de komende tijd nog verder afnemen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ze zit er nog steeds hoor. En heeft het zelfs bij de verkiezingen heel aardig gedaan geloof ik.
ik neem aan dat dat voor de meeste politici geldt.quote:Op maandag 11 december 2006 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
De enige reden om haar te handhaven is uiteraard van electorale aard.
tja, de hele VVD ligt op z'n gat. Die zullen duidelijkheid moeten verschaffen wat ze nu precies willen. En dat zullen snel moeten doen, ik krijg het idee dat nieuwe verkiezingen niet lang op zich zullen laten wachten.quote:Op maandag 11 december 2006 22:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ze had iets meer stemmen dan Geert Wilders....Ze heeft nu al vrij weinig te zeggen, en dat zal de komende tijd nog verder afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |