Lekker Rukkuuhhhhquote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef Monidique het volgende:
Pberends: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5933663
http://www.boston.com/new(...)_bush_policy/?page=2quote:Hundreds of thousands of Iraqis who have fled their homeland are likely to seek refugee status in the United States, humanitarian groups said, putting intense pressure on the Bush administration to reexamine a policy that authorizes only 500 Iraqis to be resettled here next year.
(...)
Arthur E. "Gene" Dewey, who was President Bush's assistant secretary of state for refugee affairs until last year, said that "for political reasons the administration will discourage" the resettlement of Iraqi refugees in the United States "because of the psychological message it would send, that it is a losing cause."
Wombat Rita.quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Apropos het volgende:
Rita ziet er bijzonder aantrekkelijk uit op die foto.
Dat zeg ik.quote:
Is het een Germanisme? Quod licet NRC non licet Multatuli?quote:
Ja, als ze niet zo verdonk (nieuw nederlands voor verbeten) kijkt, is het best een aantrekkelijk mens. Donker haar wordt miskend! (ja, ja dat heet in nieuw Nederlands rouleert, maar dat gaat me te ver).quote:Op maandag 11 december 2006 21:41 schreef Apropos het volgende:
Rita ziet er bijzonder aantrekkelijk uit op die foto.
Nee, het ging over een 'ondeugende' puber als raadslid: Breezah-doos als raadslidquote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
He, die is bij de 5 mannen die 1 vrouw verkrachten, nietwaar? Dat democratie betekent dat niet iedereen z'n zin krijgt.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:55 schreef multatuli het volgende:
[..]
Ja, als ze niet zo verdonk (nieuw nederlands voor verbeten) kijkt, is het best een aantrekkelijk mens. Donker haar wordt miskend! (ja, ja dat heet in nieuw Nederlands rouleert, maar dat gaat me te ver).
quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is een marmot, een knaagdier dat toevallig op 2 poten loopt. Net zo opportunistisch als een rat, overal aan knagen of er ergens nog een voordeeltje te behalen valt.
Bovendien erg lastig uit te roeien.quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is een marmot, een knaagdier dat toevallig op 2 poten loopt. Net zo opportunistisch als een rat, overal aan knagen of er ergens nog een voordeeltje te behalen valt.
oh dat ben ik dan zeker niet met wie dat ook heeft gezegd eens. Het voegt zeer veel toe aan de hele absurde sfeer die de film uitademt. Ik vond hem mét redux scčnes minstens net zo goed, zo niet beter.quote:Op maandag 11 december 2006 19:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De kortere, ik hoorde dat in de Redux niets zinnigs wordt toegevoegd...
Je laat jezelf nu wel erg kennen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef Godslasteraar het volgende:
ik heb er achteraf spijt van dat ik niet op Verdonk gestemd heb. Keiharde tante, en de enige vent in het kabinet Balkje.![]()
Grappenmakerquote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef Godslasteraar het volgende:
ik heb er achteraf spijt van dat ik niet op Verdonk gestemd heb. Keiharde tante, en de enige vent in het kabinet Balkje.![]()
Alleen als je dat kan staven door middel van persoonlijke ervaring.quote:Op maandag 11 december 2006 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@ Sidekick: Mag ik in m'n onderschrift Rita Verdonk een vieze stinkkut noemen?
Kan deze conversatie worden voortgezet in een priveforum?quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alleen als je dat kan staven door middel van persoonlijke ervaring.
Ik dacht al dat je het tegen Sidekick had.quote:Op maandag 11 december 2006 22:19 schreef Autodidact het volgende:
@ Problematique. Ik zal er dan eens de tijd voor nemen. Maar oh wee hč.
Niet geďnteresseerd in de kut van Rita?quote:Op maandag 11 december 2006 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Kan deze conversatie worden voortgezet in een priveforum?
mmm, worden er met dat gewenste generaal pardon ook niet allerlei rechterlijke uitspraken opzij geschoven?quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik heb opzich niets tegen het zittende kabinet; ik was het inhoudelijk lang niet altijd met ze eens, maar er zaten best capabele lieden tussen. Verdonk uitgezonderd dan, dat was simpelweg een regelrechte ramp. Niet alleen leidde ze een organisatie die doodleuk rechterlijke uitspraken negeerde en maakte ze een kariktaratuur van daadkracht ten koste van weerloze individuen, ook lijkt het me dat met zo'n persoon gewoonweg niet valt samen te werken. Dergelijke lieden zie ik liever niet in een kabinet plaatsnemen.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, worden er met dat gewenste generaal pardon ook niet allerlei rechterlijke uitspraken opzij geschoven?
Hoe dan ook, een politicus moet zich ook niet bezig houden met individuen, incidenten, dan is het einde zoek. En wat betreft haar capaciteiten, ik kan onderhand door al dat hysterische geschreeuw van de afgelopen jaren niet meer beoordelen of ze competent is of niet, behalve dan dat ze zich niet heeft laten wegbonjouren, en dát vind ik wél een formidabele prestatie.
Gekke jij...quote:Op maandag 11 december 2006 22:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het tegen Sidekick had.
Zalm, Donner en Bot akkoord, maar verder? Dekker? Hoogervorst? Renkes dan misschien? Alledrie minkukels. Toch zeker ook niet die here-boer die zijn eigen zakken vulde, of die vreselijke Peijs die niets betekend heeft, danwel Kamp die vast een prima ambtenaar is, maar toch zeker geen minister. Ben ik er vast nog een paar vergeten, maar waarschijnlijk waren ze dat waard.quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik heb opzich niets tegen het zittende kabinet; ik was het inhoudelijk lang niet altijd met ze eens, maar er zaten best capabele lieden tussen. Verdonk uitgezonderd dan, dat was simpelweg een regelrechte ramp. Niet alleen leidde ze een organisatie die doodleuk rechterlijke uitspraken negeerde en maakte ze een kariktaratuur van daadkracht ten koste van weerloze individuen, ook lijkt het me dat met zo'n persoon gewoonweg niet valt samen te werken. Dergelijke lieden zie ik liever niet in een kabinet plaatsnemen.
Ze is weggebonjourd....quote:Op maandag 11 december 2006 22:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, worden er met dat gewenste generaal pardon ook niet allerlei rechterlijke uitspraken opzij geschoven?
Hoe dan ook, een politicus moet zich ook niet bezig houden met individuen, incidenten, dan is het einde zoek. En wat betreft haar capaciteiten, ik kan onderhand door al dat hysterische geschreeuw van de afgelopen jaren niet meer beoordelen of ze competent is of niet, behalve dan dat ze zich niet heeft laten wegbonjouren, en dát vind ik wél een formidabele prestatie.
Donner capabel? Neerlands meest betreurenswaardige gristenjosti?quote:Op maandag 11 december 2006 22:30 schreef multatuli het volgende:
[..]
Zalm, Donner en Bot akkoord, maar verder? Dekker? Hoogervorst? Renkes dan misschien? Alledrie minkukels. Toch zeker ook niet die here-boer die zijn eigen zakken vulde, of die vreselijke Peijs die niets betekend heeft, danwel Kamp die vast een prima ambtenaar is, maar toch zeker geen minister. Ben ik er vast nog een paar vergeten, maar waarschijnlijk waren ze dat waard.
Klopt aan de gewone versie heeft ook de broer van een jongen die ik ken meegedaan. Als Staphorster jongen geruild tegen een homo uit de randstad geloof ik ook een mooi contrastquote:Op maandag 11 december 2006 22:31 schreef Aoristus het volgende:
leuk programma: http://puberruil.kro.nl/Puberinfo/LizaExtra.aspx
Zeker, vooral omdat deze keer die hollandse koe overal buiten valt omdat niemand Engels kan spreken. Ze heeft een ex-junkie als vriendin, dat is de moeder van een klasgenootjequote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt aan de gewone versie heeft ook de broer van een jongen die ik ken meegedaan. Als Staphorster jongen geruild tegen een homo uit de randstad geloof ik ook een mooi contrast.
Meerdere malen zelfs. Dat ze dan als een heroinejunk aan z'n injectienaald aan het pluche blijft hangen lijkt me geen verdienste.quote:
Ja wel apart inderdaadquote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, vooral omdat deze keer die hollandse koe overal buiten valt omdat niemand Engels kan spreken. Ze heeft een ex-junkie als vriendin, dat is de moeder van een klasgenootje
ze zit er nog steeds hoor. En heeft het zelfs bij de verkiezingen heel aardig gedaan geloof ik.quote:
De enige reden om haar te handhaven is uiteraard van electorale aardquote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ze zit er nog steeds hoor. En heeft het zelfs bij de verkiezingen heel aardig gedaan geloof ik.
hoeveel moeten d'r nog kómehquote:Nederlands beste mannenblad presenteert deze maand Rowena Baierl: de enige, echte, levenspartner van Lange Frans, een onwaarschijnlijk smakelijke chick, en bovendien een aanstormend raptalent. Op woensdag 6 december is het nummer feestelijk onthuld in The Zebra Lounge, compleet met zinderend optreden van Frans en Rowena.
Uniek in deze editie is dat Playboy-lezers bij aanschaf van een exemplaar een code krijgen, waarmee op www.playboy.nl vanaf 7 december gratis drie nieuwe nummers kunnen worden gedownload. Tevens krijgen ze toegang tot extra fotomateriaal van Rowena en making-of video's.
Geen Lange Frans dus in de Playboy? Wel degelijk. In het grote interview doen Frans en Bart (Baas B.) alles uit de doeken over polder-rap, complottheorieën, sex en groupies en het zakenimperium van het succesduo uit Diemen Zuid.
Playmate van het Jaar
Verder in deze editie de Playmate van het Jaar verkiezingen; allemaal mooi maar slechts eentje kan Playmate van het Jaar 2006 worden. De Playmates vertellen in een videoboodschap waarom zij jouw stem verdienen. Bekijk de video's vanaf 7 december op www.playboy.nl. Verder een avontuurlijke rit in een hagelnieuwe Ferrari 599 GTB en 20 Questions met Samuel L. Jackson.
Het januarinummer ligt vanaf 7 december in de winkels!
Dat valt wel mee, ze had iets meer stemmen dan Geert Wilders....Ze heeft nu al vrij weinig te zeggen, en dat zal de komende tijd nog verder afnemen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ze zit er nog steeds hoor. En heeft het zelfs bij de verkiezingen heel aardig gedaan geloof ik.
ik neem aan dat dat voor de meeste politici geldt.quote:Op maandag 11 december 2006 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
De enige reden om haar te handhaven is uiteraard van electorale aard.
tja, de hele VVD ligt op z'n gat. Die zullen duidelijkheid moeten verschaffen wat ze nu precies willen. En dat zullen snel moeten doen, ik krijg het idee dat nieuwe verkiezingen niet lang op zich zullen laten wachten.quote:Op maandag 11 december 2006 22:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ze had iets meer stemmen dan Geert Wilders....Ze heeft nu al vrij weinig te zeggen, en dat zal de komende tijd nog verder afnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |