hehe das waar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:03 schreef FamFarmerFan het volgende:Weet je de volgende keer wat je voor zijn verjaardag moet halen...
Ik zie graag een VROUW in mooie lingeriequote:Op vrijdag 8 december 2006 00:03 schreef knep het volgende:
Geef maar toe dat jij nu geïnteresseerd bent geraakt.
ik heb het hier over mannen die vrouwenkleding (lingerie) draagtquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:05 schreef SKETSj het volgende:
Vrouwen vinden het ook wel cool om mannen-kleding te dragen toch!
(stropdassen, nette pakken etc.)
Owkee, het idee is misschien een beetje wennen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:07 schreef Bilbao het volgende:
[..]
ik heb het hier over mannen die vrouwenkleding (lingerie) draagt
hehe nee, maar het is uberhaupt toch al gek dat een MAN in VROUWENONDERGOED rondloopt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:13 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Owkee, het idee is misschien een beetje wennen...Maar wat zie jij er nou van dat hij graag een string draagt? Of lopen jullie in je ondergoed als jullie bij elkaar op visite gaan..
naja, vind ie vast kinky. dan draagt ie zekers ook nylon kousen en hoge hakken etc etc?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:07 schreef Bilbao het volgende:
[..]
ik heb het hier over mannen die vrouwenkleding (lingerie) draagt
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Lag er ook nog een papiertje van een mars op de grond toevallig?
Nee, tenminste niet dat ik het weet of er bij iemand naar gevraagd heb.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:14 schreef Bilbao het volgende:
hehe nee, maar het is uberhaupt toch al gek dat een MAN in VROUWENONDERGOED rondloopt.
of doe jij dat ook soms?
Uhm dat ik weet wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:16 schreef As_33 het volgende:
Ik draag ook de boxers van mijn vriends soms, dus andersom moet ook kunnen toch? Mijn vriend zou het alleen niet moeten doen als hij in de nabije toekomst nog een seksleven wil hebben, want ik vind het simpelweg niet opwindend of aantrekkelijk en dat geldt waarschijnlijk voor veel vrouwen.
Is die vriend van je single?![]()
verkapt wat-vinden-jullie-er-van-als-ik-graag-lingerie-draag-topicquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:01 schreef Bilbao het volgende:
Ik was gisteren op bezoek bij een vriend van mij .......[blabla]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:15 schreef Yoghii het volgende:
---> ONZ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |