Nee, willekeurigquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet je van die drie ook de volgorde 1, 2, 3 bepalen? Of willekeurige volgorde?
Ohja, ik zat helemaal met een soort workshopronde in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, willekeurig. Aangezien ik niet denk dat hij die geven zal.
Lijkt me niet.. Dan zou je al een goeie indicatie kunnen krijgen na de eerste uitzending...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef SpecialGuest het volgende:
BVO, de laatste 3 per categorie zijn toch pas na de tweede uitzending van De Ultieme Test bekend? Hebben we dan niet een week langer de tijd om in te vullen?
Het is juist de kunst het op basis van deze informatie te voorspellenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef SpecialGuest het volgende:
BVO, de laatste 3 per categorie zijn toch pas na de tweede uitzending van De Ultieme Test bekend? Hebben we dan niet een week langer de tijd om in te vullen?
Dat is wel waar, maar dan weten we na volgende week nog niet hoeveel punten we hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Lijkt me niet.. Dan zou je al een goeie indicatie kunnen krijgen na de eerste uitzending...
Elk jurylid kiest eerst 3 mensen die door gaan naar de liveshows. Dan zijn er in iedere categorie nog 3 mensen over. Elk jurylid kiest uit zijn eigen categorie 1 iemand die de wildcardronde in gaat, in totaal dus 3 mensen, uit eke categorie 1. Van deze 3 wint eentje uiteindelijk de wildcard, die gaat dan alsnog de finalerondes in.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben t even helemaal kwijt... hoe gaat de wildcard in werking?
Strijden de 3 afvallers daarom door stemmen van t publiek??
Als e het een week uitstellen ook niet tochquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar dan weten we na volgende week nog niet hoeveel punten we hebben.
Da's waar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Als e het een week uitstellen ook niet toch?
Ik zat heel even zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:58 schreef BVO het volgende:
De uitslag van de IdolsProno:
Het was vooral dat je te laat begon, waardoor je grote acherstand had. Al haalde je die door je goede voorspellingen steeds meer inquote:Op zondag 10 december 2006 00:56 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, die IdolsProno, dat was tof.
Ik begon heel goed, haalde weekoverwinning op weekoverwinning, en ben het toen gewoon een paar keer vergeten in te vullen.
Eerste ingeving is het bestequote:Op zondag 10 december 2006 13:37 schreef Woelli het volgende:
Ik heb hem vandaag wel gepost... maar begin toch weer te twijfelen![]()
Maar ze is tof! En goed! Dus pronotechnisch misschien wel een goede keuzequote:Op zondag 10 december 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Principieel gezien wíl ik haar niet eens in mijn prono. Ze was weg!
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 11 december 2006 12:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ze is tof! En goed! Dus pronotechnisch misschien wel een goede keuze.
Thanks trouwens, staat er inmiddels in. Hoop dat dit de beste oplosing is.quote:Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef SpecialGuest het volgende:
Zet dit:
GENELVA
[afbeelding]
erbij in de OP een geef iedereen de kans om nog te editen.
Cee heeft dat gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 21:35 schreef Woelli het volgende:
veranderd iemand zijn prono nog voor Genelva?
zeker weten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:09 schreef BVO het volgende:
26+: Anja, Nathalie, Ruben, WC: Nathalie.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Zhenar het volgende:
Deden we vorige keer bij IDO niet ook een grote eindvoorspelling vooraf?![]()
Of wacht... dat was pas toen de liveshows begonnen en de finalisten al bekend waren natuurlijk![]()
Ik vond je keuze voor Eric en Sasja juist zo leukquote:
hehe, nee dat was erg verkeerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond je keuze voor Eric en Sasja juist zo leuk.
nog steeds stom dat ie gebanned isquote:
Oeh, interesting ...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Op basis van mijn apartheidsmeter heeft Cee het meest afwijkende, verrassende lijstje tot dusver. SnowDoggg zit daar vlak achter. Serinde heeft het meest doorsnee lijstje.
Ja hoor, in een aparte post danquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik kan niet meer editen, maar wil m'n prono toch nog aanpassen. Mag dat?
Doe je ook mee?quote:
En als niemand het raadquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()
Dat is een leuk ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()
Ja echt? We kunnen wel een nieuw topic openen en sticky zetten..quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Je bent echt geweldig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Doen we!! Totaal 4 kaarten voor de winnaar (2 zaterdag en 2 zondag)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ok, dan nog kaarten voor het juist voorspellen van de Wildcardkandidaten?
We zijn je haske dankbaar hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ondankbare fokkers!!
Maar bijna iedereen heeft toch al de wildcarders voorspeld?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:23 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu beginnen en stoppen als de eerste bekend gemaakt wordt. Morgenavond aan het einde dus. En alle 3 nu noemen. Schnappie?
De wildcardvoorspellingen zijn nog niet al te bestquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Niemand zelf met 2 goed.... Zo dat moest er even uit![]()
Ik houd ook niet van aanpassen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat wordt aanpassen dan.. al ben ik iemand van het bij de eerste voorspellingen houden.
En dat jouw prono nog helemaal kan na deze tip is geheel toevaligquote:
31quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:39 schreef BVO het volgende:
Nu al 30 deelnemers, mooi aantal.
Bij de IdolsProno waren er in de theaterronde 21 deelnemers.
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Op basis van mijn apartheidsmeter heeft Cee het meest afwijkende, verrassende lijstje tot dusver. SnowDoggg zit daar vlak achter. Serinde heeft het meest doorsnee lijstje.
We willen natuurlijk wel graag ook de score weten die dequote:Op zaterdag 16 december 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Ik mag lijen dat CDP minder punten scoort n zijn wijziging.
in het kader van: laten we bvo extra werk gevenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef Zhenar het volgende:
We willen natuurlijk wel graag ook de score weten die dewijzigerds
zouden hebben gehaald als ze standvastig waren geweest
![]()
![]()
Hij had het anders toch wel uitgerekendquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
in het kader van: laten we bvo extra werk geven![]()
Best dom idd aangezien je het dus wel weetquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik heel dom als ik vraag wat Sven en CDP bedoelen met E en EF? Eric (Forrest)?
Ach so. Tja, alsquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja maar de afkorting E&S is toch veeeeeeeeel logischer?
Omdatquote:
Tarama is ook niet echt een kanshebberquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Dat ziet er wel erg slecht uit voor Eric & Sasja.Laten we hopen dat het klopt.
![]()
Van Genelva geeft het natuurlijk een vertekend beeld omdat de meesten hun voorspelling niet hebben aangepast nadat duidelijk werd dat ze toch door was.
Maar goed, dat is aan BVO natuurlijk...quote:DEADLINE: ZATERDAG 16 DECEMBER 20:00
Die van D.Rose was volgens mij nog net voor het begin van de uitzending.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef amaranta het volgende:
hij heeft die ander ook toegelaten!
en het is amper begonnen!
preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:19 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Die van D.Rose was volgens mij nog net voor het begin van de uitzending.
dat was omdat de show eigenlijk om 20:00u zou beginnenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef amaranta het volgende:
20.03 is ook voorbij 8 uur.
Regels zijn regels.
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:29 schreef BVO het volgende:
D.Rose telt mee, daarna niks meer.
Klaar.
Ik had gewoon wat namen geprikt (wist niet eens meer wie wie allemaal was) maar hoe ver kun je er naast zittenquote:
Ja, ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef Woelli het volgende:
heeft er iemand Genelva als wildcard?
Ik jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:37 schreef Woelli het volgende:
heeft er iemand Genelva als wildcard?
Zou ik ook wel kunnen waarderenquote:
Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijnquote:
Thanx, meer is ook niet nodigquote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijn:
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar
quote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Een hele tussenstand begin ik nu niet aan, enkel de mededeling dat dit met 30 punten de koplopers zijn:
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar
Excellentquote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
shiNinG_staR
SpecialGuest
Yeahinho
Zhenar
Weg 10 puntenquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
Melanie en Hearts halen iig niet de wc.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
nee want die gaan gewoon door zekerquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!quote:
doordenkertjequote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!
Inderdaadquote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar had hun bij de wildcard, samen met Genelva. En volgens Mark had niemand toen meer dan 1 goed!
Oeh wat goed van jou. Wel jammer dat ik Melanie als wildcard heb staan.quote:Op maandag 18 december 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je hier zijn.quote:
Grappemakerquote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Cee het volgende:
Oh wat erg, ik zat al heel vaak deze week de prono te checken om te kijken waar de godsgloeiende BVO nou bleef met de uitslagen.
Realiseer ik me nu dat de kandidaten voor de liveshows nog lang niet allemaal bekend zijn.![]()
Groepen ook best goed gegokt dus, alleen Jujaro en Hearts omgedraaid helaas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
15-25
Nadeche
Richy
Sharon
Genelva
26+
Anja
Dorine
Nathalie
Ruben
Groepen
Naamloos, duh
Groovin' Sound
Jujaro
Hearts
Eigenlijk heeft 15-25 veel te veel goeien, en is 26+ dramatisch.
Marianne heeft gruwelijk veel geluk dat ze met Naamloos tenminste nog één kanshebber heeft.
quote:26+
Anja
Dorine
Nathalie
Ruben
Helemaal niet goed dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik bij 26+ Ruben niet heb door laten gaan, verder wel een heel eind goed denk ik.
Ik had juist met de groepen Jurjaro en Groovin' Sound door elkaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Groepen ook best goed gegokt dus, alleen Jujaro en Hearts omgedraaid helaas.
Ik snap niet waarom ik bij 26+ Ruben niet heb door laten gaan, verder wel een heel eind goed denk ik.
Maar je mag 3 verschillende prono invullen, volgens mij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eerst weten wie de wildcard krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |