abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43673981
Gingen ook door.

Wat minder over te zeggen dan De 6, Richy en Jovanna, maar ja ze waren dan ook nogal onopvallend.

Nummer had een hoog slijmgehalte. let's make love
Wel terecht door want ze konden zingen, maar denk wel dat ze het niet zo lang volhouden.
pi_43674032
ze konden idd wel zingen, maar ze zeggen me niet veel... waren volgens mij de eerste deze aflevering die doorgingen...
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  zondag 19 november 2006 @ 00:20:27 #3
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_43674051
Samen klonk het goed, was ook echt oprecht en geloofwaardig, maar mijn god, wat een slijmerige bedoeling.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_43674065
Redelijke zang, weinig uitstraling. Dit is hun auditie.
  zondag 19 november 2006 @ 00:31:54 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_43674297
Wat een vreselijk irritant mens dat vrouwtje.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 19 november 2006 @ 00:51:34 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43674747
Hij leek wel op Ridge Forrest(er) qua foutheid!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43675038
Ik vond haar wel goed zingen, maar hij deed wat afbreuk aan de auditie
pi_43675120
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond haar wel goed zingen, maar hij deed wat afbreuk aan de auditie
ben ik wel met je eens

hij was niet slecht, maar minder dan sasja
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_43678326
Hij was idd minder, maar samen vond ik ze ook niet zo boeiend. Die klefheid zat ik me ook aan dood te irriteren. En waarom moet trouwens zijn achternaam ( ? ) erbij en niet gewoon Eric & Sasja. Alsof zij de mindere is van het stel.
Whatever I want.
  zondag 19 november 2006 @ 09:45:54 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_43678400
Toen zij begon dacht ik... hé, da's niet slecht. Zo goed heb ik het vanavond nog niet gehoord. Toen hij erbij kwam.. iets minder, maar het klonk niet slecht. Ben wel blij dat er iig nog íets doorging, want het niveau was echt belabberd.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 19 november 2006 @ 09:57:22 #11
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_43678492
Ik vond ze wel goed, eigenlijk.
Positive thinking, my way of thinking!
  zondag 19 november 2006 @ 10:02:51 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43678543
Niet slecht maar wel . Kleffe zooi.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_43682806
quote:
Prille liefde
Eric en Sasja zijn sinds een half jaar een stel. Vanaf dat moment zingen ze ook samen. Het paar heeft naar de audities van X FACTOR twee vrienden meegenomen: Herman, die we kennen van Idols, en diens manager René.

Ons kent ons
René voert het woord: “We kennen elkaar allemaal uit de muziekwereld. Ik ben manager van Herman en ik probeer voor Sasja en Eric promotie en boekingen te doen. Herman wilde graag mee om Sasja en Eric te supporten, dus hier zijn we dan.”

Vertrouwen
René is helemaal overtuigd van de kwaliteiten van het zingende stel: “Sasja heeft de stem én de uitstraling. En Eric heeft het op zijn manier óók. Maar als ze samen iets doen gebeurt er echt iets en heb je zo’n laag kippenvel. Ook al redden ze het niet via X FACTOR, ze gaan er komen! Honderd procent zeker!”

Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”

Hoewel René misschien wel heel erg enthousiast is over Sasja en Eric, is ook de jury van X FACTOR er van overtuigd dat de twee kunnen zingen: we zien hen terug tijdens De Confrontatie!
  zondag 19 november 2006 @ 13:53:58 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43683069
quote:
Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43683287
Die Eric ziet er nogal gay uit . Het klonk niet echt slecht, maar veel te saai. Hier zit echt niemand op te wachten.
  zondag 19 november 2006 @ 14:46:17 #16
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43684640
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Eric ziet er nogal gay uit . Het klonk niet echt slecht, maar veel te saai. Hier zit echt niemand op te wachten.
Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedag .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43684704
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedag .
Neuh hoor. Dan maar meteen de liveshows na de audities
pi_43744663
Deze twee wil ik eigenlijk ook niet meer terug zien. Jammer dat ze door zijn gelaten
pi_43754849
eric forrest heet waars. gewoon erik bos en doet graag interessant? jeminee zeg.. wat een gladjakker
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_43756446
Ik dacht dat die gast eric forrester heette. Ik moest nog lachen ivm The bold and the beutifull........zal wel vergissing zijn........of van jullie ??
Het nieuwste kinderforum van Nederland.
pi_43756481
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Dammie het volgende:
Ik dacht dat die gast eric forrester heette. Ik moest nog lachen ivm The bold and the beutifull........zal wel vergissing zijn........of van jullie ??
Dat was ook waar ik aan moest denken, ik zag al helemaal de 'echte' Eric Forrester uit The Bold komen zingen of een lookalike .
Whatever I want.
pi_43756521
Net even de auditie gezien......vergissing mijner zijde........Eric Forrest en Sasja.......zal wel pijn in mijn oren gehad hebben van de show
pi_43792445
Hadden jullie al hun officiele site gezien op:
http://www.sasjaenericforrest.nl/

Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
pi_43792498
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:

Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
Auw... mijn ogen.
pi_43794874
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:

Ze zeiden toch dat ze een stel waren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')