ben ik wel met je eensquote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond haar wel goed zingen, maar hij deed wat afbreuk aan de auditie
quote:Prille liefde
Eric en Sasja zijn sinds een half jaar een stel. Vanaf dat moment zingen ze ook samen. Het paar heeft naar de audities van X FACTOR twee vrienden meegenomen: Herman, die we kennen van Idols, en diens manager René.
Ons kent ons
René voert het woord: “We kennen elkaar allemaal uit de muziekwereld. Ik ben manager van Herman en ik probeer voor Sasja en Eric promotie en boekingen te doen. Herman wilde graag mee om Sasja en Eric te supporten, dus hier zijn we dan.”
Vertrouwen
René is helemaal overtuigd van de kwaliteiten van het zingende stel: “Sasja heeft de stem én de uitstraling. En Eric heeft het op zijn manier óók. Maar als ze samen iets doen gebeurt er echt iets en heb je zo’n laag kippenvel. Ook al redden ze het niet via X FACTOR, ze gaan er komen! Honderd procent zeker!”
Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”
Hoewel René misschien wel heel erg enthousiast is over Sasja en Eric, is ook de jury van X FACTOR er van overtuigd dat de twee kunnen zingen: we zien hen terug tijdens De Confrontatie!
quote:Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”
Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedagquote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Eric ziet er nogal gay uit. Het klonk niet echt slecht, maar veel te saai. Hier zit echt niemand op te wachten.
Neuh hoor. Dan maar meteen de liveshows na de auditiesquote:Op zondag 19 november 2006 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedag.
Dat was ook waar ik aan moest denken, ik zag al helemaal de 'echte' Eric Forrester uit The Bold komen zingen of een lookalikequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Dammie het volgende:
Ik dacht dat die gast eric forrester heette. Ik moest nog lachen ivm The bold and the beutifull........zal wel vergissing zijn........of van jullie ??
Auw... mijn ogen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:
Hadden jullie al hun officiele site gezien op:
http://www.sasjaenericforrest.nl/
Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
Ze zeiden toch dat ze een stel waren?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:
Hadden jullie al hun officiele site gezien op:
http://www.sasjaenericforrest.nl/
Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |