ben ik wel met je eensquote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond haar wel goed zingen, maar hij deed wat afbreuk aan de auditie
quote:Prille liefde
Eric en Sasja zijn sinds een half jaar een stel. Vanaf dat moment zingen ze ook samen. Het paar heeft naar de audities van X FACTOR twee vrienden meegenomen: Herman, die we kennen van Idols, en diens manager René.
Ons kent ons
René voert het woord: “We kennen elkaar allemaal uit de muziekwereld. Ik ben manager van Herman en ik probeer voor Sasja en Eric promotie en boekingen te doen. Herman wilde graag mee om Sasja en Eric te supporten, dus hier zijn we dan.”
Vertrouwen
René is helemaal overtuigd van de kwaliteiten van het zingende stel: “Sasja heeft de stem én de uitstraling. En Eric heeft het op zijn manier óók. Maar als ze samen iets doen gebeurt er echt iets en heb je zo’n laag kippenvel. Ook al redden ze het niet via X FACTOR, ze gaan er komen! Honderd procent zeker!”
Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”
Hoewel René misschien wel heel erg enthousiast is over Sasja en Eric, is ook de jury van X FACTOR er van overtuigd dat de twee kunnen zingen: we zien hen terug tijdens De Confrontatie!
quote:Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”
Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedagquote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Eric ziet er nogal gay uit. Het klonk niet echt slecht, maar veel te saai. Hier zit echt niemand op te wachten.
Neuh hoor. Dan maar meteen de liveshows na de auditiesquote:Op zondag 19 november 2006 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedag.
Dat was ook waar ik aan moest denken, ik zag al helemaal de 'echte' Eric Forrester uit The Bold komen zingen of een lookalikequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Dammie het volgende:
Ik dacht dat die gast eric forrester heette. Ik moest nog lachen ivm The bold and the beutifull........zal wel vergissing zijn........of van jullie ??
Auw... mijn ogen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:
Hadden jullie al hun officiele site gezien op:
http://www.sasjaenericforrest.nl/
Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
Ze zeiden toch dat ze een stel waren?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:
Hadden jullie al hun officiele site gezien op:
http://www.sasjaenericforrest.nl/
Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
ja hoor, was meer een grapje over zijn verschijning/houding.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze zeiden toch dat ze een stel waren?
quote:
het is nog net geen tubgirlquote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Ik denk, ik beschrijf de plaats waar het staat, dan is iedereen verantwoordelijk voor zijn eifen daden. Hiermee kun je problemen krijgen MickeyMoEr zijn dingen die moet je niet plaatsen
newbiequote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Ik denk, ik beschrijf de plaats waar het staat, dan is iedereen verantwoordelijk voor zijn eifen daden. Hiermee kun je problemen krijgen MickeyMoEr zijn dingen die moet je niet plaatsen
Ik hou het op sarcasme modus.........Ik heb een registratie datum toen fok nog een klein clubje wasquote:
De foto mag wel geplaatst worden hoor, Tarzan & Jane heb je het over neem ik aan?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Voor onze hartconditie en psyche nietquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
De foto mag wel geplaatst worden hoor, Tarzan & Jane heb je het over neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door PeRi op 01-12-2006 11:52:49 ]Whatever I want.
Daar heb ik in forum_light geen last van, maar ge-edit dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Wel jammer dat de quote gewoon zichtbaar blijft in de spoiler.![]()
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar heb ik in forum_light geen last van, maar ge-edit dan..
Newbiequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogen.
Behalve de huidige header danquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogen.
Ik dacht serieus dat dit gesoept wasquote:
Kan jij misschien normaal posten vanaf nu en niet overal (onterecht) insinueren dat zowat alle jongen/mannen die meedoen homoseksueel zijn? And if so, who cares, laat ze met rust. Dank.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef OreO het volgende:
volgens mij is die gewoon homo
Het is een hele irritante, negatief snerende mening. Een die niet gewenst is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef OreO het volgende:
onterecht? dat weten we niet,en het is gewoon mijn mening.
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 00:00 schreef Cee het volgende:
Grant & Forsythe meets Saskia & Serge meets Adam & Eva.
Ik krijg er de bibbers van!
quote:Op zondag 3 december 2006 13:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zijn niet door toch?
Volgens Peer welquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:
Door.! Zullen volgende week wel exit zijn dan.
Oh misschien heb ik het mis hoor, maar ik zag ze überblij bij Wendy toen ze die ruimte uitkwamen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
HuhNouja, verkeerd onthouden dus
.
Nou, bij de audities, toen ze euforisch de ruimte uitkwamen toen ze door waren, dacht ik echt even "Die gaan elkaar hier zo op de bank nemen..."quote:Op zondag 3 december 2006 19:25 schreef Christine het volgende:
Ik vind ze een beetje "ik pak je terplekke" uitstraling naar elkaar toe hebben.
Doe dat lekker in de slaapkamer en niet op het podium..
Kwam misschien ook door het liedje. "Let's make loooooove".quote:Op zondag 3 december 2006 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou, bij de audities, toen ze euforisch de ruimte uitkwamen toen ze door waren, dacht ik echt even "Die gaan elkaar hier zo op de bank nemen..."
quote:Naam: Sasja
Leeftijd: 34 jaar
Beroep of opleiding: zangeres, presentatrice, actrice, geef zangles aan kids en zing backingvocals in voor cd-producties en bovenal ben ik moeder :-) Heb Havo gedaan en tijdens mijn eindexamen jaar ben ik begonnen aan het conservatorium in Alkmaar, dat heb ik 3 jaar gedaan
Favoriete boek: de hele serie van "Bloemen op zolder" van Virginia Andrews en boeken van John Grisham
Favoriete film: "Yentl" van Barbara Streisand en "The Client"
Favoriete cd: momenteel Lucie Silvas "The same side", hou van erg veel verschillende soorten muziek, draai ook graag Ill Divo, Barbara Streisand, Celine Dion, Ruth Jacott, Borsato. Door mijn dochtertje Kiki word ik momenteel verplicht naar Jan Smit te luisteren en ik moet zeggen dat we dat allebei in de auto wel heel gezellig mee zingen haha.
Favoriete artiesten: Barbara Streisand
Favoriete vakantieland: Als de zon maar schijnt of als er een goed pak sneeuw ligt!!
Favoriete eten: Voor Sushi kun je me echt wakker maken 's nachts. Verder Indisch en pasta's
Hobby’s: Buiten natuurlijk zingen rommel ik erg graag in mijn huis, ben ik gek op tuinieren, shoppen op een terrasje zitten en mensen kijken, uit eten gaan en goeie films kijken op de bank met mijn grote liefde.
Goede eigenschappen: Sasja (dit laat ik ff aan Eric over) zorgzaam en lief (krijg ik net door in mijn linker oor haha)
Slechte eigenschappen: Sasja (mag ik die ook ff doorsturen naar Eric) ik hoor nu dus een onzekere druktemaker. Nou wat lief hoor er net achteraan dat da ook wel weer wat heeft.
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Je leeft maar èèn keer dus doe het goed!!"
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Omdat we graag bekend willen worden bij het grote publiek. We willen alle mensen blij maken met onze muziek en optredens en door een programma als de X Factor krijg je in de eerste instantie dè kans om met een super team te werken en veel te leren en daarbij word je week in week uit gevolgd door het grote publiek, waardoor onze droom toch een beetje dichter bij komt.
Wat is jullie X Factor? Omdat we in het dagelijks leven ook een stel zijn weten we met onze liefdes duetten de mensen ècht te raken en we gaan er niet 100% maar 1000% voor. Zingen en mensen daarmee blij maken is voor ons het mooiste dat er is.
'Nuff saidquote:Favoriete film: "Yentl" van Barbara Streisand
Mij ook, komt door zijn ogen denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij doet me op de één of andere manier een beetje denken aan Hans Kraaij Jr..
Mja, hoe lang moet de kwelling nog doorgaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er was toch een spoiler die zei dat ze niet door warenNouja, kennelijk wel dus
.
Ik snapte het ook al niet. Ik zat me helemaal te verkneukelen dat ze weggesturud gingen worden door die spoiler dus, maar dat was een tegenvaller zeg. Wat een irritant wijf is die Sasja zeg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er was toch een spoiler die zei dat ze niet door warenNouja, kennelijk wel dus
.
Laat staan Eric. Wat een irritant wijf.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:45 schreef PeRi het volgende:
Wat een irritant wijf is die Sasja zeg.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laat staan Eric. Wat een irritant wijf.
Roep maar niet te hardquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Eric deed het echt megaslecht. Die liggen er in de volgende ronde sowieso wel uit..
Whehehequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laat staan Eric. Wat een irritant wijf.
Ze zijn echt een koppelquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:56 schreef Marble het volgende:
Is dit nou ook in het echt een liefdeskoppel of is het meer zo'n samenwerkingsverband à la Kimmic? Want het leek wel of ze spontaan aan het coïteren sloegen nadat ze gehoord hadden dat ze door waren.
Mijn idee.quote:
Gebrek aan beter...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef --Globe-- het volgende:
Waaarom zijn deze twee nou weer doorgelaten?![]()
Mijne ook, gelukkig heb ik nog een K, en hij een"C.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Mijn idee.
Die Eric/k vind ik ook echt helemaal niks.
het is wel mijn naamgenoot
Zullen ook wel erg moe zijn geweest, maar dan nog.quote:Op zondag 10 december 2006 02:49 schreef soylent het volgende:
Sasja had vandaag even niet de overtuigingskracht van eerder. Het was ook te merken als zij even niet zingt dat Eric Forrest 't in z'n eentje dat niet helemaal kan opvangen.
quote:Hee lievies, Voelde weer dezelfde spanning bij het terug zien hahaha.....pfffffff maarja op naar de volgende ronde. -x- Sasja en Eric
quote:Wil je chatten met Sasja en/of Eric voeg ze dan toe aan je msn
sasjachatbox@hotmail.com
Ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:19 schreef superhero87 het volgende:
Ben ik de enige die Eric op David Bowie vind lijken?![]()
quote:Reactie na de derde auditie XFACTOR.
"Goed gedaan hoor dat je uit beeld liep", "Heb jullie weer gezien hoor", "We zitten nu met de hele familie voor de buis","Weten jullie al of jullie door zijn?", "Wat moest je huilen hè". Toen ik op school stond te wachten kwam er een groepje kids op me af. "Mag ik U wat vragen? Bent U de mevrouw van de xfactor? Wie is Uw kindje? Hoe is Wendy van Dijk? Was U heel nerveus?" De ene vraag na de andere en ik geniet van elk moment weet je dat. Eric stond voor een stoplicht van de week en zag twee meiden op de fiets helemaal achterstevoren hangen en wild zwaaien naar hem hahaha geweldig toch??!!
Het is deze week echt hart verwarmend. Gelukkig begrepen de meeste waarom ik uit beeld liep. Ik begrijp ook dat de mensen rondom Pure het vreemd vonden, in een intervieuw op www.xfactor.nl zeiden sommige zelfs "voor een volwassen vrouw"......
Dat wil ik toch even tegenspreken. Mijn reactie heeft niets met mijn leeftijd te maken, mijn reactie kwam vanuit mijn hart en ik sta er nog steeds achter. Heeft helemaal niets met de meiden van Pure te maken want we zaten de eerste auditie in Hoofddorp bij hun aan tafel en het zijn schatten.
Maar ik blijf bij mijn mening dat je bij een auditie èèn kans krijgt en als het mis gaat gaat het mis!! Diep in mijn hart wist ik dat Eric en ik beter konden dus ook wij hadden graag nog een kans gekregen om Marianne te bewijzen dat we beter kunnen. Zo waren er overigens nog veel meer in de groep die het met mij eens waren. Ik heb er geen spijt van dat ik uit beeld liep en Eric heeft er ook geen spijt van wat hij heeft gezegd, dat wilde ik graag even kwijt. Op naar "De Ultieme Test" spannend!!!!!
Maar toch goed om te weten dat ze er geen spijt van heeft dat ze uit beeld liep, want dat is toch wel een kwestie waar heel Nederland over in spanning zat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef PeRi het volgende:
Wat een zeikwijf, we waren het onderhand weer vergeten, djeez.
Die modereren ze zelf zekerquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
In hun gastenboek is iedereen heel positief.
Sterker nog, ze posten de berichtjes zelf: telkens onder een andere naam.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die modereren ze zelf zeker
Niks mis met Donaldquote:Op zondag 17 december 2006 13:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Erics favoriete boek: Donald Duck..
Ja, maar dan had ze ook al niet bij de laatste 6 gemogen van mijquote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef Andiyan het volgende:
Het was voor iedereen beter geweest als Sasja alleen auditie had gedaan.
Het was beter geweest als ze helemaal geen auditie had gedaan.quote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef Andiyan het volgende:
Het was voor iedereen beter geweest als Sasja alleen auditie had gedaan.
En de literatuurprijs gaat naar....quote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze hebben dezelfde manager als die retard Herman. Bij mij was dit meganeppe koppel niet eens de auditieruimte ingekomen. zij is echt zo'n goor wijf want naar negergangbangs gaat en dan d'r mossel open en bloot legt en zich in elk standje in elk gaatje laat nemen door een stel negers...en hij ligt er naast aan laat zich ook nemen terwijl hij ook nog een voeden masker van negerzaad op zijn walgelijke showbusiness bek krijgt.
wees er maar trots opquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:01 schreef santalyd het volgende:
Ik vind het wel een leuk duo en ik ben degene die de club op clubs.nl heeft opgericht. Dus dat hebben ze niet zelf gedaan en mijn positieve reactie wordt ook niet door hun aangestuurd. Ik ben niet omgekocht en vind ze geheel uit vrije wil een leuk stel![]()
Ja liefdes programma héquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:41 schreef Herald het volgende:
Ze waren net ook even op TV, bij Bijstand in de Liefde op Talpa/10
quote:Eric en Sasja blikken terug
Hoe beleefde het liefdeskoppel de televisie-uitzending, waarin de tranen van Sasja een hoofdrol speelden?
Eric Forrest & Sasja kwamen uitgebreid aan bod in de laatste aflevering van X FACTOR. Heel het land kon meegenieten van de emoties die opborrelden bij Sasja. Hoe beleefde het verliefde koppel de televisie-uitzending? En hoe reageert hun omgeving op hen? De internetredactie sprak met Sasja.
Samen op de bank
Veel X FACTOR-kandidaten maken van de zaterdagavonden een ware happening. Ze nodigen vrienden en familie uit om, onder het genot van bitterballen en jus d’orange, te genieten van de uitzendingen. Eric en Sasja doen dat heel anders: “Ik zat alleen met Eric op de bank. Dat doen we bij iedere aflevering van X FACTOR. Wat we te zien krijgen willen we in alle rust op ons in kunnen laten werken.”
Amsterdamse Miep
Sasja: “Heel Nederland heeft nu mijn tranen kunnen zien. Dat vind ik niet erg. Maar wat ik wel fijn vind om te kunnen zeggen, is dat ik niet emotioneel werd omdat ik kritiek kreeg, maar om iets anders. De meiden van Face hadden Eric en mij genoemd toen hen werd gevraagd naar mogelijke afvallers. Wij hoorden dat en toen ben ik, Amsterdamse Miep die ik ben, naar hen toegegaan en heb hen daar naar gevraagd. Later dachten die meiden dat ik boos op hen was, terwijl dat absoluut niet zo was. En daar werd ik dan weer emotioneel van, want ik kan niet tegen ruzie.”
SMS-bundels
De kans is groot dat het hele land zijn of haar mening klaar heeft over de tranen van Sasja. Of valt dat wel mee? Sasja: “Er wordt enorm positief gereageerd. Kijk, er zijn vast mensen die me een jankerd vinden. Maar heel veel mensen vinden ons echt heel leuk. Er zijn mensen die zeggen dat ze extra SMS-bundels aan het aanschaffen zijn om op ons te kunnen stemmen tijdens de Liveshows. En de eerste spandoeken worden ook al gemaakt. En laten we niet vergeten dat de eerste fansite over ons al op het net te vinden is. Dat is echt allemaal ongelofelijk leuk.”
Liefdeskoppel
Eric en Sasja staan bekend als het liefdeskoppel van X FACTOR. Is het een voor- of een nadeel om als geliefden mee te doen? Sasja: “Als ik onszelf op televisie terugzie, denk ik wel eens: ‘Sas, hou je kop eens dicht. Dan kan Eric ook wat zeggen.’ Maar verder denk ik dat wij door X FACTOR alleen maar dichter bij elkaar zijn gekomen. Eric heeft me door de moeilijke momenten heen gesleept. Sommige mensen vinden ons klef. Maar wij zijn blij met elkaar, dus we houden het zo.”
Bijgeloof
Eric en Sasja zijn zelfs zo blij met elkaar dat ze elkaar op 17 juli 2007 het 'ja-woord' zullen geven. Het getal zeven is het geluksgetal van zowel Eric als Sasja. De aanstaande bruid is dan ook dolblij met deze datum: “Er zitten drie zevens in deze datum, dus dit huwelijk kan alleen maar een groot succes worden!”
Haar woorden zijn toch duidelijk......quote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef santalyd het volgende:
Zij zouden de eersten niet zijn die door bepaalde door RTL oid uitgekozen beelden een andere indruk achterlaten bij kijkers dan hoe ze werkelijk zijn..
Ze zijn dus door naar de liveshowsquote:Er zijn mensen die zeggen dat ze extra SMS-bundels aan het aanschaffen zijn om op ons te kunnen stemmen tijdens de Liveshows. En de eerste spandoeken worden ook al gemaakt.
Maar volgens mij is die dat nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:45 schreef Ivatje het volgende:
Hij ziet er stoer uit!![]()
Zij moet minder janken...
quote:Op zondag 3 december 2006 00:00 schreef Cee het volgende:
Grant & Forsythe meets Saskia & Serge meets Adam & Eva.
Ik krijg er de bibbers van!
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Blij dat dat irritante wijf eruit is.
Ja, maar ze moesten ook een extra stoel vrijmaken om haar ego te zetelen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:09 schreef Marble het volgende:
Ze was nog oprecht verbaasd dat ze niet door was ook.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:35 schreef Andiyan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk verlossing!
Wat eenis die Sasja zeg. Ontzettend slechte verliezer. Alsof ze puur eruit zijn gestemd omdat ze te oud zijn en ze artiesten willen waar meisjes van 16 op stemmen.
![]()
En dan heb ik het nog niet eens over Eric.![]()
Gelukkig, ik was al bang dat Marianne haar verstand kwijt was.quote:Op zondag 24 december 2006 01:59 schreef sbientje het volgende:
daaaaaaag!ik ga ze niet missen, wat een vervelend stel! bleh
Waarom zei je dat niet tegen je concullega's toen ze jullie hadden genoemd bij het interview over wie ze verwachtten dat er als eerste uit zou vliegen?quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
Wat heerlijjk dat jullie al 5 pagina's lang ons onderwerp van gesprek maken!!! Helemaal te gek....![]()
![]()
zoals Gordon al eens tegen mij zijn: Het maakt niet uit WAT ze over je zeggen, ALS ze maar over je lullen. En nu weet ik dat hij gelijk heeft.
![]()
Hele fijne feestdagen en een super 2007.![]()
-x- Sasja en Eric
Zelfs Roef en Marian hadden een groter topic hoorquote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
Wat heerlijjk dat jullie al 5 pagina's lang ons onderwerp van gesprek maken!!! Helemaal te gek....![]()
![]()
zoals Gordon al eens tegen mij zijn: Het maakt niet uit WAT ze over je zeggen, ALS ze maar over je lullen. En nu weet ik dat hij gelijk heeft.
![]()
-x- Sasja en Eric
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Godzijdank zijn we hier van verlost. Kan het glazuur op mn tanden weer teruggroeien..
En ze moeten het ook maar niet terug lezenquote:Op zondag 24 december 2006 22:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zelfs Roef en Marian hadden een groter topic hoor
Wat een indrukwekkend CV! Wat presenteer je zoal?quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
![]()
![]()
-x- Sasja en Eric
Dat vond ik eerst ook, maar bij de ultieme test zong ze zo vals als een kraai.quote:Op maandag 25 december 2006 13:36 schreef Aarti het volgende:
Ik vond Sasja nog wel oke zingen, alleen dat wezen naast haar vond ik echt vreselijk
En ze gebruiken PI'squote:
Totdat ze niet meer met je op de foto willen, dan mogen ze wjb naar de hel ineens!quote:Op zondag 31 december 2006 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond ze echt super aardig gisteren...
quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totdat ze niet meer met je op de foto willen, dan mogen ze wjb naar de hel ineens!
ik wilde niet met hun op de fotoquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totdat ze niet meer met je op de foto willen, dan mogen ze wjb naar de hel ineens!
quote:
Jullie waren gewoon super gezellig in het echt en inderdaad niet zo klef zoals het progamma schetste wat Sasja al zei. En die foto is best leuk tochquote:Op zondag 31 december 2006 17:33 schreef Kirsten1 het volgende:
ps. cdp wel gedurft en cool dat je de foto erop hebt gezet! respect! en toont wie je bent gozer! enne, wij bepalen niet wie er op de foto mag , iedereen is daar vrij in! wij vinden het in ieder geval wél leuk want voor je fans moet je er altijd zijn! en dat zullen wij altijd blijven doen! bye bye!
wij houden nl niet van arrogante artiesten.....
veel fokstrijd in 2007 guys en dolls!!!
quote:Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef Kirsten1 het volgende:
en dat er maar genoeg gefokt mag worden!
Ja hoorde ik jullie gister nu fluisteren over een album?quote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Cee het volgende:
Mogen jullie een nummer 1 hit scoren in 2007. Als Toppertje het kan, kan iedereen het. Maak er wat van!![]()
Ik vond ze gister niet zo klef en overheersend zoals ze leken. Ze stonden gewoon lekker een sigaretje te roken met z'n tweetjes totaal niet op zoek naar aandacht maar wel tof tegen iedereen die ze even aansprak. En nee, ik ben me niet aan t inlikken omdat ze nu hier posten maar vond dit echt.quote:Op zondag 31 december 2006 17:39 schreef BVO het volgende:
Jullie moeten sowieso niet alles al te letterlijk nemen hier, een forum als dit is juist leuk als alles een betje overdreven wordt. Wat ik me el afvraag, waren jullie echt zo klef, aanstellerig en huilerig of heeft RTL wat in elkaar gezet
?
Wat, nog meer plaatjes van konijnen?quote:Op zondag 31 december 2006 17:39 schreef Kirsten1 het volgende:
nou cee, laat maar zien dan....
quote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als konijnen, Eric! Als konijnen.
Een dochter, wat leuk! Hoe heet ze ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef Kirsten1 het volgende:
kirsten is is onze dochter
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 31 december 2006 17:44 schreef --Globe-- het volgende:
En waarom zijn jullie toen een keer als Tarzan & Jane op de foto geweest?
Waarom deze domme vraag.quote:Op zondag 31 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een dochter, wat leuk! Hoe heet ze ?
Ik bedoel eigenlijk, hoe oud is zequote:
quote:Op zondag 31 december 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, hoe oud is ze!
quote:Op zondag 31 december 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
Vraagje, kijken jullie naar de serie The OC?
quote:Op zondag 31 december 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
Vraagje, kijken jullie naar de serie The OC?
Jongerenserie uit Amerika.quote:Op zondag 31 december 2006 17:56 schreef Kirsten1 het volgende:
heeeeeeeeeeelp! sorry wat is the oc?
TV-seriequote:Op zondag 31 december 2006 17:56 schreef Kirsten1 het volgende:
heeeeeeeeeeelp! sorry wat is the oc?
Welke clubquote:Op zondag 31 december 2006 17:58 schreef Kirsten1 het volgende:
nee, sorry we kijken helaas weinig tv . beetje te druk maar kijken wel prison break! geweldige serie en natuurlijk voetbal hier en daar!haha!
Dat gaat vast een groot succes worden!quote:Op zondag 31 december 2006 18:02 schreef Kirsten1 het volgende:
en ps. inderdaad komt er een album aan!!!!!
atbquote:Op zondag 31 december 2006 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat gaat vast een groot succes worden!!
quote:Op zondag 31 december 2006 18:05 schreef Kirsten1 het volgende:
zoistook!! daar hopen we uiteraard op!! haha! en het zal mij benieuwen wie van jullie hem stiekem toch koopt...... haha! nee hoor , maakt ons echt niet uit! als we maar lol hebben !!!
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 18:04 schreef Kirsten1 het volgende:
en die jongen van hearts is echt........tjsa....vul maar in
hyper?quote:Op zondag 31 december 2006 18:04 schreef Kirsten1 het volgende:
en die jongen van hearts is echt........tjsa....vul maar in
quote:Op zondag 31 december 2006 18:07 schreef Kirsten1 het volgende:
thanxs!!! zal ik doen en tot gauw!!!
en denk om de vingertjes !!!!! haha! wordt anders lastig typen met een stompie en de meiden te.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |