ben ik wel met je eensquote:Op zondag 19 november 2006 01:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond haar wel goed zingen, maar hij deed wat afbreuk aan de auditie
quote:Prille liefde
Eric en Sasja zijn sinds een half jaar een stel. Vanaf dat moment zingen ze ook samen. Het paar heeft naar de audities van X FACTOR twee vrienden meegenomen: Herman, die we kennen van Idols, en diens manager René.
Ons kent ons
René voert het woord: “We kennen elkaar allemaal uit de muziekwereld. Ik ben manager van Herman en ik probeer voor Sasja en Eric promotie en boekingen te doen. Herman wilde graag mee om Sasja en Eric te supporten, dus hier zijn we dan.”
Vertrouwen
René is helemaal overtuigd van de kwaliteiten van het zingende stel: “Sasja heeft de stem én de uitstraling. En Eric heeft het op zijn manier óók. Maar als ze samen iets doen gebeurt er echt iets en heb je zo’n laag kippenvel. Ook al redden ze het niet via X FACTOR, ze gaan er komen! Honderd procent zeker!”
Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”
Hoewel René misschien wel heel erg enthousiast is over Sasja en Eric, is ook de jury van X FACTOR er van overtuigd dat de twee kunnen zingen: we zien hen terug tijdens De Confrontatie!
quote:Beter dan Robbie Williams
Nu komt René echt op dreef en gaat verder met het verheerlijken van het zangduo: “Het optreden van Robbie Williams in Londen laatst was een regelrechte aanfluiting. Ik ben er van overtuigd dat het publiek blijer was geweest als ze Eric er hadden laten zingen.”
Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedagquote:Op zondag 19 november 2006 14:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Eric ziet er nogal gay uit. Het klonk niet echt slecht, maar veel te saai. Hier zit echt niemand op te wachten.
Neuh hoor. Dan maar meteen de liveshows na de auditiesquote:Op zondag 19 november 2006 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze moeten toch íemand doorlaten op zo'n auditiedag.
Dat was ook waar ik aan moest denken, ik zag al helemaal de 'echte' Eric Forrester uit The Bold komen zingen of een lookalikequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef Dammie het volgende:
Ik dacht dat die gast eric forrester heette. Ik moest nog lachen ivm The bold and the beutifull........zal wel vergissing zijn........of van jullie ??
Auw... mijn ogen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:
Hadden jullie al hun officiele site gezien op:
http://www.sasjaenericforrest.nl/
Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
Ze zeiden toch dat ze een stel waren?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Dammie het volgende:
Hadden jullie al hun officiele site gezien op:
http://www.sasjaenericforrest.nl/
Even het fotoboek kijken en dan de fotoshoot.....leuke tarzan foto's voor de mensen die twijfelde aan zijn sexuele geaardheid
ja hoor, was meer een grapje over zijn verschijning/houding.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze zeiden toch dat ze een stel waren?
quote:
het is nog net geen tubgirlquote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Ik denk, ik beschrijf de plaats waar het staat, dan is iedereen verantwoordelijk voor zijn eifen daden. Hiermee kun je problemen krijgen MickeyMoEr zijn dingen die moet je niet plaatsen
newbiequote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Ik denk, ik beschrijf de plaats waar het staat, dan is iedereen verantwoordelijk voor zijn eifen daden. Hiermee kun je problemen krijgen MickeyMoEr zijn dingen die moet je niet plaatsen
Ik hou het op sarcasme modus.........Ik heb een registratie datum toen fok nog een klein clubje wasquote:
De foto mag wel geplaatst worden hoor, Tarzan & Jane heb je het over neem ik aan?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:24 schreef Dammie het volgende:
Voor onze hartconditie en psyche nietquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
De foto mag wel geplaatst worden hoor, Tarzan & Jane heb je het over neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door PeRi op 01-12-2006 11:52:49 ]Whatever I want.
Daar heb ik in forum_light geen last van, maar ge-edit dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:50 schreef SpecialGuest het volgende:
Wel jammer dat de quote gewoon zichtbaar blijft in de spoiler.![]()
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar heb ik in forum_light geen last van, maar ge-edit dan..
Newbiequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogen.
Behalve de huidige header danquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lelijke layout is dat, doet gewoon pijn aan de ogen.
Ik dacht serieus dat dit gesoept wasquote:
Kan jij misschien normaal posten vanaf nu en niet overal (onterecht) insinueren dat zowat alle jongen/mannen die meedoen homoseksueel zijn? And if so, who cares, laat ze met rust. Dank.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef OreO het volgende:
volgens mij is die gewoon homo
Het is een hele irritante, negatief snerende mening. Een die niet gewenst is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef OreO het volgende:
onterecht? dat weten we niet,en het is gewoon mijn mening.
Haha, inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 00:00 schreef Cee het volgende:
Grant & Forsythe meets Saskia & Serge meets Adam & Eva.
Ik krijg er de bibbers van!
quote:Op zondag 3 december 2006 13:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze zijn niet door toch?
Volgens Peer welquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:
Door.! Zullen volgende week wel exit zijn dan.
Oh misschien heb ik het mis hoor, maar ik zag ze überblij bij Wendy toen ze die ruimte uitkwamen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
HuhNouja, verkeerd onthouden dus
.
Nou, bij de audities, toen ze euforisch de ruimte uitkwamen toen ze door waren, dacht ik echt even "Die gaan elkaar hier zo op de bank nemen..."quote:Op zondag 3 december 2006 19:25 schreef Christine het volgende:
Ik vind ze een beetje "ik pak je terplekke" uitstraling naar elkaar toe hebben.
Doe dat lekker in de slaapkamer en niet op het podium..
Kwam misschien ook door het liedje. "Let's make loooooove".quote:Op zondag 3 december 2006 19:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou, bij de audities, toen ze euforisch de ruimte uitkwamen toen ze door waren, dacht ik echt even "Die gaan elkaar hier zo op de bank nemen..."
quote:Naam: Sasja
Leeftijd: 34 jaar
Beroep of opleiding: zangeres, presentatrice, actrice, geef zangles aan kids en zing backingvocals in voor cd-producties en bovenal ben ik moeder :-) Heb Havo gedaan en tijdens mijn eindexamen jaar ben ik begonnen aan het conservatorium in Alkmaar, dat heb ik 3 jaar gedaan
Favoriete boek: de hele serie van "Bloemen op zolder" van Virginia Andrews en boeken van John Grisham
Favoriete film: "Yentl" van Barbara Streisand en "The Client"
Favoriete cd: momenteel Lucie Silvas "The same side", hou van erg veel verschillende soorten muziek, draai ook graag Ill Divo, Barbara Streisand, Celine Dion, Ruth Jacott, Borsato. Door mijn dochtertje Kiki word ik momenteel verplicht naar Jan Smit te luisteren en ik moet zeggen dat we dat allebei in de auto wel heel gezellig mee zingen haha.
Favoriete artiesten: Barbara Streisand
Favoriete vakantieland: Als de zon maar schijnt of als er een goed pak sneeuw ligt!!
Favoriete eten: Voor Sushi kun je me echt wakker maken 's nachts. Verder Indisch en pasta's
Hobby’s: Buiten natuurlijk zingen rommel ik erg graag in mijn huis, ben ik gek op tuinieren, shoppen op een terrasje zitten en mensen kijken, uit eten gaan en goeie films kijken op de bank met mijn grote liefde.
Goede eigenschappen: Sasja (dit laat ik ff aan Eric over) zorgzaam en lief (krijg ik net door in mijn linker oor haha)
Slechte eigenschappen: Sasja (mag ik die ook ff doorsturen naar Eric) ik hoor nu dus een onzekere druktemaker. Nou wat lief hoor er net achteraan dat da ook wel weer wat heeft.
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Je leeft maar èèn keer dus doe het goed!!"
Waarom doen jullie mee aan X FACTOR? Omdat we graag bekend willen worden bij het grote publiek. We willen alle mensen blij maken met onze muziek en optredens en door een programma als de X Factor krijg je in de eerste instantie dè kans om met een super team te werken en veel te leren en daarbij word je week in week uit gevolgd door het grote publiek, waardoor onze droom toch een beetje dichter bij komt.
Wat is jullie X Factor? Omdat we in het dagelijks leven ook een stel zijn weten we met onze liefdes duetten de mensen ècht te raken en we gaan er niet 100% maar 1000% voor. Zingen en mensen daarmee blij maken is voor ons het mooiste dat er is.
'Nuff saidquote:Favoriete film: "Yentl" van Barbara Streisand
Mij ook, komt door zijn ogen denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij doet me op de één of andere manier een beetje denken aan Hans Kraaij Jr..
Mja, hoe lang moet de kwelling nog doorgaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er was toch een spoiler die zei dat ze niet door warenNouja, kennelijk wel dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |