Haar woorden zijn toch duidelijk......quote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef santalyd het volgende:
Zij zouden de eersten niet zijn die door bepaalde door RTL oid uitgekozen beelden een andere indruk achterlaten bij kijkers dan hoe ze werkelijk zijn..
Ze zijn dus door naar de liveshowsquote:Er zijn mensen die zeggen dat ze extra SMS-bundels aan het aanschaffen zijn om op ons te kunnen stemmen tijdens de Liveshows. En de eerste spandoeken worden ook al gemaakt.
Maar volgens mij is die dat nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:45 schreef Ivatje het volgende:
Hij ziet er stoer uit!![]()
Zij moet minder janken...
quote:Op zondag 3 december 2006 00:00 schreef Cee het volgende:
Grant & Forsythe meets Saskia & Serge meets Adam & Eva.
Ik krijg er de bibbers van!
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Blij dat dat irritante wijf eruit is.
Ja, maar ze moesten ook een extra stoel vrijmaken om haar ego te zetelen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:09 schreef Marble het volgende:
Ze was nog oprecht verbaasd dat ze niet door was ook.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:35 schreef Andiyan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk verlossing!
Wat eenis die Sasja zeg. Ontzettend slechte verliezer. Alsof ze puur eruit zijn gestemd omdat ze te oud zijn en ze artiesten willen waar meisjes van 16 op stemmen.
![]()
En dan heb ik het nog niet eens over Eric.![]()
Gelukkig, ik was al bang dat Marianne haar verstand kwijt was.quote:Op zondag 24 december 2006 01:59 schreef sbientje het volgende:
daaaaaaag!ik ga ze niet missen, wat een vervelend stel! bleh
Waarom zei je dat niet tegen je concullega's toen ze jullie hadden genoemd bij het interview over wie ze verwachtten dat er als eerste uit zou vliegen?quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
Wat heerlijjk dat jullie al 5 pagina's lang ons onderwerp van gesprek maken!!! Helemaal te gek....![]()
![]()
zoals Gordon al eens tegen mij zijn: Het maakt niet uit WAT ze over je zeggen, ALS ze maar over je lullen. En nu weet ik dat hij gelijk heeft.
![]()
Hele fijne feestdagen en een super 2007.![]()
-x- Sasja en Eric
Zelfs Roef en Marian hadden een groter topic hoorquote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
Wat heerlijjk dat jullie al 5 pagina's lang ons onderwerp van gesprek maken!!! Helemaal te gek....![]()
![]()
zoals Gordon al eens tegen mij zijn: Het maakt niet uit WAT ze over je zeggen, ALS ze maar over je lullen. En nu weet ik dat hij gelijk heeft.
![]()
-x- Sasja en Eric
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Godzijdank zijn we hier van verlost. Kan het glazuur op mn tanden weer teruggroeien..
En ze moeten het ook maar niet terug lezenquote:Op zondag 24 december 2006 22:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zelfs Roef en Marian hadden een groter topic hoor
Wat een indrukwekkend CV! Wat presenteer je zoal?quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
![]()
![]()
-x- Sasja en Eric
Dat vond ik eerst ook, maar bij de ultieme test zong ze zo vals als een kraai.quote:Op maandag 25 december 2006 13:36 schreef Aarti het volgende:
Ik vond Sasja nog wel oke zingen, alleen dat wezen naast haar vond ik echt vreselijk
En ze gebruiken PI'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |