Eric, hoe denk jij over aan zelfreflectie eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2006 18:09 schreef Kirsten1 het volgende:
streep alles maar door! wat dacht je van...... megairritant aandachtvrager!
E: Je krijgt de groeten van BVO van internet!quote:Op zondag 31 december 2006 18:10 schreef BVO het volgende:
Zijn er nog ruzies geweest dan achter de schermen?
En doe Anja eens de groeten.
quote:Op zondag 31 december 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
E: Je krijgt de groeten van BVO van internet!
A:!!!!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kreeg heel even inspiratie, dus hier een poging tot het maken van een nieuwe verhaallijn van mij.
Met een diepe zucht leegt Anja voor de zoveelste keer deze week haar overvolle brievenbus. Nee, geen belastingaanslagen of reclame, maar fanmail. Het zijn brieven, overgoten met een zoete, sensuele parfum, waarin ene ‘BVO’ zijn liefde en lofzangen verklaart aan de 37-jarige Celine Dion-lookalike. Anja heeft er nu genoeg van. Wanneer houdt dit op? Ze heeft inmiddels al 16 kilo aan ongelezen fanmail moeten weggooien. Ze wil weten wie de mysterieuze persoon is achter al deze liefdespost en besluit het te vragen aan Mark, de producer bij het programma. Die kent iedereen, dus misschien ook deze anonieme aanbidder.
[..]
E: Je krijgt de groeten van BVO van internetje favoriete leerling van een jaar of 7 terug!
!
[..]
E: Je krijgt de groeten van BVO van internet!
Dat weet Eric toch nietquote:
quote:
Nodig je alle andere kandidaten ook even uit om hier te komen postenquote:Op zondag 31 december 2006 18:15 schreef Kirsten1 het volgende:
leer me maar kenne pepri dan weet je wel beter denk ik of check cdp.
Dat zou wel tof zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nodig je alle andere kandidaten ook even uit om hier te komen posten?
Indeed.quote:
Juischt! Vind eigenlijk dat alle kandidaten dat moeten doen.quote:Op zondag 31 december 2006 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit topic is er stukken toffer op geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |