quote:Naam Jeroen
Leeftijd: 25 jaar
Beroep of opleiding: Storemanager in de retail & Studie Personeel & Arbeid (HBO)
Favoriete boek: 'Nieuwe Buren', Saskia Noort
Favoriete film: 'Mulholland Drive'
Favoriete cd: Wisselend; op 't moment 'Quand tu dors', Wende Snijders
Favoriete artiesten: Mathilde Santing
Favoriete vakantieland: Italië of Spanje; lekker eten
Favoriete eten: Mediterraan, Fusion in de Hollandse pot
Hobby’s: Koken, zingen, politiek
Goede eigenschappen: Direct, zelfbewust, humor
Slechte eigenschappen: Fel, cynisch
Levensmotto en/of lijfspreuk: -
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Wil graag muziek maken; iets nieuws creëren
Wat is jouw X Factor? Een grote stem uit een kleine man
Oh dat staat me helemaal niet bij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:12 schreef SpecialGuest het volgende:
Dat was die jongen die (volgens Marianne) zijn sjaal af moest doen bij de auditie, omdat dat nogal stoorde.
Mijn topic kan dicht Peer.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Vond hem best apart maar goed klinken. Stond er alleen wat suf bij, maar dat komt nog wel.
Ik zeg finale!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:36 schreef Lynx666 het volgende:
Goeie stemHaalt het denk ik wel tot de liveshows.
Een rechter lensdop?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Wil je er geld op zetten?
Nee joh gekkquote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn stem lijkt wel wat op die van Ellen.
Dus kun je wel raden wat ik er van vind.
Ok, veel slechter dan Ellen kan ook moeilijkquote:Op maandag 4 december 2006 19:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh gekk! Ellen had een lelijke emotieloze stomme stem, Jeroen niet
.
Dat kan natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2006 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, veel slechter dan Ellen kan ook moeilijk. Maar ik vind het nog steeds niet mooi, veel te laag voor mijn smaak
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |