Cee heeft dat gedaan.quote:Op maandag 11 december 2006 21:35 schreef Woelli het volgende:
veranderd iemand zijn prono nog voor Genelva?
zeker weten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:09 schreef BVO het volgende:
26+: Anja, Nathalie, Ruben, WC: Nathalie.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Zhenar het volgende:
Deden we vorige keer bij IDO niet ook een grote eindvoorspelling vooraf?![]()
Of wacht... dat was pas toen de liveshows begonnen en de finalisten al bekend waren natuurlijk![]()
Ik vond je keuze voor Eric en Sasja juist zo leukquote:
hehe, nee dat was erg verkeerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond je keuze voor Eric en Sasja juist zo leuk.
nog steeds stom dat ie gebanned isquote:
Oeh, interesting ...quote:Op donderdag 14 december 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Op basis van mijn apartheidsmeter heeft Cee het meest afwijkende, verrassende lijstje tot dusver. SnowDoggg zit daar vlak achter. Serinde heeft het meest doorsnee lijstje.
Ja hoor, in een aparte post danquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik kan niet meer editen, maar wil m'n prono toch nog aanpassen. Mag dat?
Doe je ook mee?quote:
En als niemand het raadquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()
Dat is een leuk ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Moeten we nog kaarten weggeven aan de persoon die de nieuwe naam voor naamloos goed heeft? Ja CDP ik weet dat dat een eigen topic heeft, maar hier is iedereen lekker actief![]()
Ja echt? We kunnen wel een nieuw topic openen en sticky zetten..quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Je bent echt geweldig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Doen we!! Totaal 4 kaarten voor de winnaar (2 zaterdag en 2 zondag)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ok, dan nog kaarten voor het juist voorspellen van de Wildcardkandidaten?
We zijn je haske dankbaar hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ondankbare fokkers!!
Maar bijna iedereen heeft toch al de wildcarders voorspeld?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:23 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu beginnen en stoppen als de eerste bekend gemaakt wordt. Morgenavond aan het einde dus. En alle 3 nu noemen. Schnappie?
De wildcardvoorspellingen zijn nog niet al te bestquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Niemand zelf met 2 goed.... Zo dat moest er even uit![]()
Ik houd ook niet van aanpassen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat wordt aanpassen dan.. al ben ik iemand van het bij de eerste voorspellingen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |